چهار تاکتیک‌های کلیدی که حرفه‌ای‌ها برای ورزشی استفاده می‌کنند

کتاب دستورالعملهای ACSM برای آزمون و تجویز فعالیت ورزشی را گروهی از استادان بینالمللی و دانشجویان گروه فیزیولوژی ورزش دانشگاه شهید بهشتی با دقت و کیفیت درخور توجه ترجمه کردهاند. این کتاب برای تمامی مربیان ورزشی باشگاههای بدنسازی، متخصصان طب ورزشی، دانشجویان و استادان علوم ورزشی و تمامی افرادی که در زمینۀ تجویز فعالیت ورزشی برای پیشگیری و درمان بیماریهای گوناگون فعالیت دارند، مناسبترین مرجع علمی بهشمار میآید. سازمانهای ورزشی، انجمنهای تخصصی علمی ورزشی و غیره، اخبار و اطلاعاتی کاربردی منتشر میکند. کتاب « سیستم های اطلاعات مدیریت در سازمان های ورزشی» از سوی انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان منتشر شده است. این فضا با چند پله از سالن اصلی کتابخانه جدا می شود و کاملا مشرف به تمامی بخش های کتابخانه و کافه کتاب است. این کتاب نوشتهی دکتر نادر شوندی و دکتر اسفندیار خسرویزاده است که یکی از دروس اصلی دانشجویان رشتهی تربیت بدنی مقطع کارشناسی است و ۳۵۶ صفحه دارد. این کتاب نوشتهی صدیقه اسلامی و جمشید همتی میباشد. این کتاب داستان زندگی تنیسور مشهور روس ماریا شاراپوا است که خود او نوشته است و ۲۲۴ صفحه دارد. این کتاب از زبان خود او نوشته شده است که خاطراتی که در هنگام سفر به کشورهای دیگر داشته را بیان میکند و در لحظاتی که وجود خدا را در زندگی و در حین مسابقه حس کرده را نیز بیان میکند.

ممکن است این گزارش قطعی پاسخ برای ورزشی شما باشد؟

مسلماً یک شخص ورزشکار با تنبلی و کسالت بیگانه است و علاوه برداشتن اندامی متناسب از روحیهٔ بالا و شادابی نیز برخوردار است و این موفقیت، ارتباطات وی را در زندگی روزمره، چه در خانواده و چه در اجتماع یا محیط کار تضمین میکند. در کتاب فوتبال علیه دشمن علاوه بر این که حادثههای تاریخی فوتبال را روایت میکند، آداب و رسوم کشورهای گوناگون را نیز نشان میدهد. علاوه بر این در هر فصلی هدفهای کلی، ابزار لازم، مطالب اصلی، تمرینها، تاکتیکها و سوالات آموزشی نیز بیان شده است. کوپر به ۲۲ کشور سفر کرد تا ببیند که فوتبال چه تاثیری بر سیاست و فرهنگ کشور ها دارد. همهی شما از تاثیرات ورزش کردن باخبر هستید و میدانید که ورزش چه تاثیری در جسم، روح و روان شما دارد. این کتاب ۲۰۸ صفحه دارد و در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. کتاب «دستورالعملهای ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی» تالیف انجمن پزشکی ورزشی امریکا سال 1400 در 658 صفحه با قطع وزیری و به قیمت: 1.980.000 ریال توسط انتشارات دانشگاه شهید بهشتی منتشر شده است. انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش و همچنین آغاز هفته تربیت بدنی، بسته کتابهای منتخب خود را در حوزه تربیت بدنی و رشتههای مختلف ورزشی معرفی و پیشنهاد کرد.

کتاب های ورزشی

اطلاع از دروس امتحانی و ضرایب آنها و همچنین منابع مطالعاتی برای گرایش های مختلف کارشناسی ارشد مهم ترین مسائل کنکور کارشناسی ارشد برای داوطلبان بشمار میرود. آیا با خرید کتاب مکمل های بدنسازی از میزان مصرف نیز آگاهی مییابم؟ گونههایی از فعالیتهای غیر فیزیکی وجود دارد که گاهی آنها را به ورزش نسبت میدهند و به آنها ورزش فکری گفته میشود؛ برای نمونه میتوان به ورقبازی و بازیهای تختهای و فکری اشاره کرد. بهطور کلی چربی مصرفی باید کمتر از ۲۵ درصد کالری رژیم باشد که از این مقدار ۱۰ درصد آن به اسیدهای چرب غیر اشباع حاوی چند باند دوگانه (روغن گیاهی مایع) اختصاص داده شود. اما مصرف زیاد پروتیین بر قدرت عضلانی نمیافزاید (فقط حجم عضلات را زیاد میکند) و توصیه میشود ۱۵-۱۲ درصد انرژی مصرفی بایستی از منبع پروتیین تأمین شود. در این کتاب بر ارائۀ اطلاعات علمی در خصوص غربالگری و پایش اولیه پیش از شرکت در فعالیت ورزشی، آزمونهای ورزشی معتبر برای تعیین سطح آمادگی و سلامت افراد و در نهایت ارائۀ دستورالعملهای علمی و اصول تجویز فعالیت ورزشی برای پیشگیری و درمان بیماریها تمرکز شده است. در این چهارچوب، به ترتیب همه گیرشناسی هر بیماری یا عارضه، پاتوفیزیولوژی و علت شناسی آن بیماری خاص، و توصیه های ورزشی ارائه می شود و در نهایت بخش های مربوط به توصیه فعالیت های ورزشی، انواع مختلف فعالیت های ورزشی از جمله استقامت هوازی، قدرت و استقامت عضلانی، انعطاف پذیری و تعادل و هماهنگی تشریح می گردد. Art icle was generated wi th G SA Content  Generat᠎or Demoversion!

4. قرائتخانه : در بخش های مختلف کتابخانه میز مطالعه قرار دارد و دانشجویان و اساتید می توانند با انتخاب کتب مورد نظر به مطالعه در همان مکان بپردازند. روز 12 بهمن 1371 محراب شاهرخی فوتبالیست سابق تیم ملی و باشگاه های شاهین، دارایی، کلوب شنای اهواز، پرسپولیس و شهباز در 49 سالگی به دلیل سکته مغزی درگذشت. مصطفی آجورلو که مدیر کل تربیت بدنی سپاه بود، در سالهای ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور داشته و حتی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد. در حالی که نظارت و میزان مصرف چربی مهم است اما نباید آن را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید، زیرا چربی ها اسیدهای چرب را فراهم می کنند که می توانند به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرند، به ویژه اگر ساعتی که ورزش می کنید بیش از یک ساعت طول بکشد. اگر به ورزش علاقه دارید، میتوانید بهترین کتابهای ورزشی را در اپلیکیشن کتابراه پیدا کنید. اپلیکیشن کتابراه تلاش خود را میکند تا با ارائهی بهترین کتابهای ورزشی شما را در این مسیر همراهی نماید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مطالب بشتر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید