چگونه ورزشی را Outline انجام می دهید؟ زیرا این تعریف نسبتا سخت‌انگیز است.

محتوای بسیاری از کتاب یا فیلمهای ورزشی آموزش یک ورزش خاص و شروع فعالیت آن است. این کتاب برای تمامی مربیان ورزشی باشگاههای بدنسازی، متخصصان طب ورزشی، دانشجویان و استادان علوم ورزشی و تمامی افرادی که در زمینۀ تجویز فعالیت ورزشی برای پیشگیری و درمان بیماریهای گوناگون فعالیت دارند، مناسبترین مرجع علمی بهشمار میآید. این کتاب ها معمولاً مورد مطالعه اهالی فن و علاقهمندان به ورزش قرار میگیرند و کمتر پیش میآید که کسی بهعنوان موضوعی برای مطالعه، از آنها استفاده کند؛ کمااینکه مطالعه آزاد این کتاب ها، میتواند خود، باعث ایجاد انگیزه در افراد برای شروع ورزش گردد. پس اگر از اهالی ورزش هستید، به ورزش خاصی علاقهمندید، نیاز به شناخت آسیبها دارید، به تناسب اندام خود اهمیت میدهید، برای ورزش کردن زمان کافی را ندارید، شرایط حضور در باشگاههای ورزشی برایتان فراهم نیست، انگیزه شروع ورزشتان کم است، میخواهید اصول ورزشی خاص را بیاموزید و… با کلکی کردن بر روی علامت سوال لیستی ار کتاب ها برای شما به نمایش در می آید که می توانید آن را با پرداخت هزینه اعلام شده دریافت نمایید.

این بخش به صورت دسترسی آزاد اداره می شود.

رشتههای فراوانی در ورزش وجود دارند و مردم زمان و هزینه زیادی را چه به عنوان شرکتکننده و چه به عنوان تماشاگر صرف ورزش میکنند. رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، معتقد است تفاوت چندانی بین آلمان و آرژانتین که عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، وجود ندارد. این فضا با چند پله از سالن اصلی کتابخانه جدا می شود و کاملا مشرف به تمامی بخش های کتابخانه و کافه کتاب است. این بخش که به صورت مخزن ایجاد می شود با نظارت مسئول کتابخانه کتابهای لاتین و مرجع تحویل داده می شود و دانشجویان دسترسی آزاد به این بخش ندارند. این بخش به صورت دسترسی آزاد اداره می شود. 2. کتابخانه تخصصی: که از چند بخش مختلف تشکیل شده و کلیه کتاب های تخصصی و عمومی به تفکیک موضوعی در آن چیده شده و به صورت دسترسی باز در اختیار علاقه مندان قرار دارد. به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی جلسه معارفه آقای رحیم آقاجانی به عنوان سرپرست جدید اداره تربیت بدنی دانشگاه روز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ با حضور آقای دکتر مهدی نژاد سرپرست ریاست دانشگاه،حجه الاسلام فضلعلی رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری ،آقای دکتر طهماسبی سرپرست معاونت دانشجویی،آقای دکتر صلواتی معاون فرهنگی و اجتماعی ،آقای دکتر شیری مدیر دانشجویی و همکاران حوزه معاونت دانشجویی و اداره تربیت بدنی در محل اداره تربیت بدنی برگزار شد. Artic᠎le w as cre ated ᠎by ketabtala C​ontent Gen​erat​or Demoversi on.

کتاب «دستورالعملهای ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی»، ترجمه دکتر سجاد احمديزاد، دکتر افشار جعفري، اعضای هیات علمی و دکتر خسرو ابراهیم، استاد بازنشسته دانشکده علوم ورزشی و تندرستی و دکتر هیوا رحمانی، دکتر ایوب بابایی و دکتر محمودرضا تقیزاده؛ دانشآموختگان دکتری دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد. از آنجایی که علوم ورزشی یکی از رشته های گسترده و بین رشته ای است، ترجمه کتاب های علوم ورزشی شامل ترجمه کتاب های علوم پزشکی و بالین، ترجمه کتاب های علوم پایه و علوم انسانی، ترجمه کتاب های فنی و مهندسی و ترجمه کتاب های مدیریت می شود. مهمترین موضوعات تفکیک کتب شامل: فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، رفتار حرکتی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، روانشناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و بخش رشته های ورزشی شامل فوتبال، والیبال، بسکتبال و … با توجه به اهمیت دسترسی آسان دانشجویان و اساتید به کتب و مراجع تخصصی مکتوب، کتابخانه تخصصی و کافه کتاب دانشکده علوم ورزشی راه اندازی شده است. در پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با توجه به رشته تحصیلی 3 الی 6 کتاب برای هر رشته تحصیلی معرفی می گردد. پس از آن قیمت کتاب را به تومان تبدیل می کند. 3. کافه کتاب : در این مکان در کنار در ورودی بخشی طراحی و راه اندازی شده است که امکان سرو قهوه و نوشیدنی های سرد و گرم را فراهم ساخته و افراد می توانند ضمن مطالعه از خدمات آن نیز استفاده کنند.

خرید کتاب ورزشی

در این کتاب بر ارائۀ اطلاعات علمی در خصوص غربالگری و پایش اولیه پیش از شرکت در فعالیت ورزشی، آزمونهای ورزشی معتبر برای تعیین سطح آمادگی و سلامت افراد و در نهایت ارائۀ دستورالعملهای علمی و اصول تجویز فعالیت ورزشی برای پیشگیری و درمان بیماریها تمرکز شده است. این کتاب جامعترین کتاب در زمینة تجویز فعالیت ورزشی است که در آن به سه موضوع مهم ارزیابی علمی اولیۀ مراجعهکننده، تجویز اصولی ورزش و ملاحظات ویژه برای طیف وسیعی از بیماران مختلف بهطور تخصصی پرداخته شده است. 1. بخش مرجع : کلیه کتب مرجع ، نشریات تخصصی و پایان نامه ها را شامل می شود. 4. قرائتخانه : در بخش های مختلف کتابخانه میز مطالعه قرار دارد و دانشجویان و اساتید می توانند با انتخاب کتب مورد نظر به مطالعه در همان مکان بپردازند. خواندن کتاب های ورزشی به این افراد کمک می کند تا بتوانند دانش خود را در زمینه رشته مورد نظرشان ارتقا دهند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید