آیا از مهارت‌های کتاب خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

البته اپل بوک را میتوان یکی از اپلیکیشن برتر کتاب صوتی iOS هم دانست؛ چراکه آرشیو کتابهای صوتی این بستر بسیار کامل و جذاب است. این اپلیکیشن در ارائهی کتابهای رایگان یکی از گزینههای برتر ممکن است و بهصورت هفتگی، کتابهای رایگان زیادی دراختیار کاربرانش قرار میدهد. گوگل پلیبوک بیش از چهارمیلیون کتاب مختلف را در خود جای داده است تا یکی از اپلیکیشنهای قدرتمند ممکن برای مطالعهی کتاب باشد. برای خرید و مطالعهی کتاب، گوگل با Google Play Books یکی از پشتیبانیهای قدرتمند ممکن از ایجاد کتابخانه و آرشیو قدرتمند کتابهای دیجیتال را فراهم کرده است. اپلیکیشن گوگل پلیبوک قابلیتهای زیادی همچون تنظیمات خروجی تصویر و اندازهی فونت دارد. اینکه گوگل در هر صنعت و موضوعی اپلیکیشنی کاربردی دارد، موضوع جدیدی نیست. با نصب اپلیکیشن کتابخوان مذکور به فایلهای ۲۰ دقیقه الی یک ساعتی دسترسی خواهید داشت که به صورت خلاصه و صوتی کتاب مورد نظرتان را شرح میدهند تا متوجه شوید در ذهن نویسنده چه میگذشته است. با نصب اپلیکیشن مذکور به کاملترین آرشیو صوتی فارسی دسترسی خواهید داشت. با نصب اپلیکیشن کتابخوان مذکور میتوان به تعداد زیادی میکروکتاب متنی و صوتی، میکرو مقاله، پادکست و حتی میکرومقاله دسترسی داشت. به طور کلی یونان باستان را میتوان مهد تولد موسیقی در غرب دانست، لذا میبایست پیشینه تاریخی این رشتهی هنری، در یونان به درستی مطالعه شود تا همهی اطلاعات تاریخی این حوزه به دست آید. Th​is po​st w​as created ᠎with G SA Content Ge᠎ne rator  DE᠎MO.

5 روش برای بهبود کتاب شما

با وجودی که لحن کتاب، علمی نیست و نویسنده در آن بیشتر به بیان تجربههای خود پرداخته است، اما میتوان آن را اثری کلاسیک دانست که به خاطر هموار کردن مسیر رشد کوچینگ، ارزش تاریخی دارد و بد نیست فعالان حوزهٔ کوچینگ و حتی شاید مشاوره مدیریت برای خواندن آن وقت بگذارند. در تاریکی صدای خشوخش آمد، مثل اینکه دستی به دستههای برگ توتون که از سقف آویزان بود، خورد. کتابراه درمقایسهبا رقیبهای دیگرش کتابهای کمتری در آرشیو دارد و همین موضوع باعث شده است کمتر افرادی بهسراغش بروند؛ اما کتابهایی که در این بستر قرار گرفته، بسیار جذاب و مهم هستند که میتوانید تا مدتها از مطالعه آن لذت ببرید. خلاصه نسبت به دیگر گزینههای معرفی شده در فهرست کمتر شناخته شده اما میتواند با قابلیتهای جالب خود کاربران زیادی را راضی نگه دارد. حال که چندین اپلیکیشن کتابخوان ایرانی را به شما معرفی کردیم، نوبت به نسخههای غیرایرانی میرسد که کتابهایی با زبانهای غیرفارسی در خود جای دادهاند. موسیقی در این دوره نقش بسیار پررنگی به خود گرفت که تاثیرات مثبت آن تا به امروز نیز برقرار بودهاست، از آنجا که بافت موسیقی غربی با موسیقی ایرانی تفاوت بسیاری دارد، تنها مطالعهی کتب ایرانی برای افراد کفایت نمیکند.

امکانات کتاب موسیقی

شاه من، ماه من بعدها توسط بسیاری اجرا شد. همچنین باید به این مسئله اشاره کرد که کاربران با خرید اشتراک با کمترین هزینه به بسیاری از کتابهای صوتی موجود دسترسی خواهند داشت. همچنین اپ مذکور دارای نسخهی iOS، اندروید و تحت وب است درنتیجه راههای زیادی برای استفاده از آن وجود دارند. البته تعداد موارد رایگان در این اپ کم مطالب بشتر نیست. کتابهای کمکدرسی عربی نهم به دانشآموزان این پایه کمک میکند که مطالب درس را بهتر یاد گرفته و با حل تمرینات بیشتر بر تمامی مطالب درسی مسلط شوند تا بتوانند نمرات امتحانی خوبی کسب کرده و در مسیر موفقیت قرار بگیرند. قصه گویی تعاملی سازنده با کودکان برقرار می کند تا بتوانند در آموزش غیرمستقیم، مفاهیم پایه ای را بیاموزند. کمی بعد دهقان به دست مأموران دستگیر میشود و داستان روایت سفر او به همراه دو مأمور، از جنگلهای فومن به سمت شهر است و او که فکر فرار را در سر میپروراند و همزمان میخواهد انتقال قتل همسر جوان و بیمادر شدن نوزادش را بگیرد. صه های شیخ عطار: این کتاب از مجموعه قصه های خوب برای بچه های خوب دارای 21 داستان برگزیده از آثار شیخ عطار است که به بیان ساده و قابل فهم برای کودکان نوشته شده است.

آه خدای من! بهترین کتاب همیشه!

کتاب قصه «چهار سابقه دار» روایتهای جذابی است که به زبان طنز نوشته شدهاند. قصه همراهی یک خانم نقاش با دنیای غریب و خیالانگیز نوجوانی است تا دردها و زخمهایی درمان شوند که نقاشی و طراحی، زندگی در محله پولدارها و قوطی قرصها از التیامشان برنیامده. این اپلیکیشن قابلیت سینککردن با دیگر دستگاهها را دارد که ازطریق آن میتوانید آخرین ذخیرههای کتابخواندن خود را در دستگاههای دیگر اجرا کنید و کتاب را ادامه دهید. طاقچه شبکهای اجتماعی داخل اپلیکیشنش دارد که بهکمک آن، کاربران میتوانند تجربههای خود را از خواندن کتاب بنویسند و سایر افراد هم از آن تجربهها استفاده و کتاب بعدی خود را با توجه به نوشتههای دیگر کاربران انتخاب کنند. اپلیکیشن کتابراه قطعاً محبوبیت دیگر رقیبهای بزرگش، یعنی فیدیبو و طاقچه را ندارد؛ اما قابلیتها و ویژگیهای مناسبی که این اپلیکیشن دارد، باعث میشود نتوانیم بهراحتی از آن بگذریم و در فهرست اپلیکیشنهای برتر کتابخوان قرار دهیم. باید به خاطر داشت که همهی محتواهای موجود در شنوتو رایگان نیست و کاربران برای دسترسی به تمامشان باید اشتراک (ماهیانه و سالیانه) خریداری کنند. بیش از هفت هزار سازنده محتوا در شنوتو فعال هستند و پادکست، کتاب صوتی یا محتوای موسیقی در این پلتفرم منتشر میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید