آیا کتاب های صوتی هرگز خواهد مرد؟

در فیدیبو کتاب های صوتی بسیاری هم با صدای بازیگران و افراد مشهور وجود دارد. او درس­های بزرگی که از این افراد آموخته را در این کتابِ راهنما که در دسامبر ۲۰۱۶ منتشر شد، کنار هم قرار داد. کتاب جیمز کلیر بهترین راهنما در مورد نحوۀ اجرای عادت­های کوچکی­ است که تأثیری تصاعدی بر زندگی مجموعه ها شما خواهند داشت. میرزا که ۶۵ سال داشت عشق و دریافت هنرجوی ۶ ساله خود را در می یابد و در آموزش به او کمال دقت را انجام می دهد. آقای پورتراب این مفهوم را در زندگی خویش داشت و زندگی می کرد و البته می دانست که زندگی کردن در خدمت به مردم است نه در خدمت به خویش. این کتاب به صورت گامبه­گام به من یاد داد که چگونه می­توانم محصولم را طوری ارائه کنم که برای مردم «قرص مُسَکِّن»ی باشد که مشکلاتشان را حل می­کند، نه «قرص ویتامین»ی که به جای نیازهای اصلی به درد رفعِ نیازهای عاطفیشان بخورد. «چارلی مانگر»، میلیاردر خودساخته و دستِ راست «وارن بافت»، میگفت: «در تمام زندگیام، هیچ خردمندی را ندیده­ام که مدام مطالعه نکند؛ مطلقاً هیچ­کس؛ و مهمتر از همه، این افراد هدفمندانه مطالعه می­کنند، نه صرفاً از سرِ تفریح یا برای افزایش اطلاعات عمومی.

کتاب خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

نویسنده این کتاب درباره درجات مختلف موفقیت در مطالعات موردی خود، صریح است و تاکید دارد که هیچ پاسخ دقیقی وجود ندارد. برای این­که بدانیم اکثر ما بسیاری از این اهداف را در نیمۀ راه رها می­کنیم، نیازی به مطالعۀ هیچ کتابی نیست. اثر پیش رو کتابی مرجع در زمینۀ نظریۀ موسیقی، گیتارشناسی و گیتارنوازی است که نسخۀ اصل انگلیسی آن یکی از پرفروشترین کتابهای آموزش موسیقی سالهای اخیر در سراسر جهان بوده است. توضیح من در مورد کتاب عادت­های اتمی این است: کتابی ویژه که نحوۀ رویکرد شما نسبت به روز و زندگی­تان را تغییر می­دهد». فضائل اخلاقی نیکو در کنار هنر دلنشین این استاد باعث گردیده که من همواره منتظر حضور ایشان در آموزشگاه باشم تا روند رو به رشد ایشان در زمینه تدریس را از نزدیک شاهد باشم چرا که اعتقاد بر این دارم که شرط موفقیت یک هنرمند صداقت و اخلاق نیکو می باشد. همانند جلسات گذشته ابتدا تمرینات نت خوانی شده و سپس بر روی ساز اجرا می گردد. اصلاً شاید این اهداف از همان ابتدا نیز واقع­بینانه نبوده­اند. یا شاید اهدافمان، مراحلِ انجامشان و چگونگی سنجشِ پیشرفتمان را به وضوح برای خود تعریف نکرده­ایم. تیم فریس در طی سالهای گذشته با افرادی مصاحبه کرده که از بهترینهای حرفۀ خود هستند.  Content has been g enerat​ed ​by sahandbook᠎ C​on tent Gen erator  Dem᠎oversion᠎!

بزرگترین افسانه درباره کتاب افشا شد

به همین دلیل است که بعضی از مددکاران توانستهاند با استفاده از موسیقی بیماران مبتلا به زوال عقل را آرام کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند. این اپلیکیشن در واقع یک پلتفرم جدید برای دوستداران کتاب است که از این طریق میتوانند به راحتی با نویسندگان کتابها ارتباط برقرار کنند. در فصل دوم بهطور عمیقتر به ماهیت مهمترین قسمتهای ردیف یعنی دستگاهها و از آن مهمتر گوشهها پرداخته شده است و رابطه درونی میان آنها، نقشهای مختلفی که میتوانند بگیرند و نیز درجه اهمیتشان بررسی شده است. در این مسیر کتابها میتوانند همچون روشنایی در تاریکی راهنمای نوجوانان باشند. «رایان هالیدی»، نویسندۀ محبوب و استراتژیست رسانه­ای، در مورد این کتاب می­گوید: «عادتهای اتمی، عادت­ها یا تغییرات کوچکی هستند که می­توانند تأثیر بزرگی بر زندگی شما بگذارند؛ عادت­هایی مثل کمی زودتر از خواب بیدار­شدن، حذف شبکه­های اجتماعی از روی گوشی و پس­انداز­کردن. ابن امر به شما کمک می کند تا کتاب مورد نظر خود را بر اساس اطلاعاتی که در دست دارید در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید.

کتاب آموزش موسیقی

This c ontent h as been cre at ed wi​th the  he᠎lp of sahandbook Conten​t  Generator DEMO!

نمی دانید چگونه کتاب راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

با توجه به این­که شغلتان احتمالا صدها سال بعد از شما نیز ادامه خواهد داشت، ساخت و تقویت عادات مثبت در طول زمان تفاوت فاحشی در آن زمینه ایجاد خواهد کرد (مثل «اصل مرکب» در امور مالی). آن­ها می­دانند که عادت کتاب­خواندن مهمترین اصل پیشرفت در حرفه­شان است و اهمیت آن به مرور زمان بیشتر هم می­شود». آیا هنوز هم به تمام اهداف و وعده­هایی که در ابتدای سال به خودتان دادید پایبندید؟ تمام عمر خودش را کشیده بود. تمامی عکسهای کتاب بهطور کامل با علامتهای موسیقایی کشیده شده است که میتواند یادگیری آنها را برای کودکان ملموستر و راحتتر کند. ستاره هایی با شکل کوچک و کشیده ،هنگ بیشتری تولید میکنند ولی صدای آنها کمتر است. این کتاب، راهنمایی بود که به من نشان داد چگونه فیسبوک، یوتیوب و اوبر فنآوری خود را به اجبار تبدیل میکنند (اگر نگوییم به اعتیاد کامل). اگر عزم کردهاید که نواختن گیتار را به روش علمی و اصولی آن یاد بگیرید یا گیتارنوازی را قبلاً آموختهاید و حالا میخواهید به نوازندۀ حرفهایتری تبدیل شوید؟ اگر کارآفرین، بازاریاب یا مدیر محصول هستید و می­خواهید یاد بگیرید که چگونه محصولاتی ارائه کنید که وابستگی ایجاد می­کنند، باید کتاب نیر ایال را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید