اکنون می‌توانید کتاب تئوری موسیقی از رویاها خود را داشته باشید – ارزان‌تر/سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید.

در نوشتار پشت جلد این کتاب آمده است: مجموعه حاضر حاصل پژوهششهای مستقل و متعدد مؤلف در طول تحصیل رشتهٔ پژوهش هنر با گرایش هنر والای موسیقی بوده و بهرهگیری از رهنمودهای حکمی، فلسفی و نظری مرتبط با موسیقی ایرانی، محور ارتباط ساختاری مطالب این کتاب بوده است. از آنجایی که تاریخ و فرهنگ هر سرزمینی و مردمانش، ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، مطالعه کتاب تاریخ ایران و جهان موجب روشن شدن ریشه های تاریخی هر ملتی است. برچسب شناسایی اختصاص داده شده برای هر نسخه جداگانه و تغییر (به جز چاپ مجدد) یک نشریه “شناسه انتشار” نامیده می شود که با استفاده از مجموعه ای از کدها به یافتن اطلاعات مربوط به مقاله یا انتشار کمک می کند. اعداد در هر یک از دستهبندیهای زیر قابل تشخیص و تبدیل به یکدیگر هستند. در قدیم سه تار نوازی با صدای بلند بود، چون که در هنگام نواختن یک آهنگ هر بار انگشت، دو یا سه سیم را همزمان به صدا در می آورد. این کتابِ ۳۰۰ صفحهایِ اسرارآمیز، راهنمای دنیای بیگانهای است که یک هستی خیالی را توصیف میکند. بخش هایی از کتاب تئوری موسیقی (لذت متن) به گفته ی مورخان، وقتی که تمدن های دنیای باستان تازه در حال شکل گیری بودند یعنی تقریبا ۷۰۰۰ ق م، سازهای موسیقی به درجه ای از پیچیدگی در طراحی رسیده بودند که تا امروز هم قابل مصرف اند.

چیزی که درباره کتاب نمی دانید ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید هزینه داشته باشد

در غیر این صورت پیغامی مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد و نرمافزار نصب نخواهد شد. برنامه نصب ابتدا پیشنیازهای نرمافزاری را بر روی دستگاه شما وارسی میکند. اگر یکی از نسخههای 2003، 2007 یا 2010 و 2013 از نرمافزار Microsoft Word (از این پس تنها با نام «ورد» از آن یاد میکنیم) بر روی سیستم نصب باشد، گامهای نصب آغاز میشود. این پیشنیاز فقط بر روی Windows XP نصب میشود. پس از نصب این پیش نیاز میتوان به نصب ویراستیار پرداخت. در پایان شرکت کنندگان در نشست از منظر خوانندگان کتاب نظرات خود را مطرح و پاسخ نویسندگان را دریافت کردند. طاقچه از دو بخش اصلی کتابهای الکترونیکی و کتاب صوتی تشکیل شده است که هر بخش شامل امکانات عمومی و اختصاصی خود است. اما هر شخص دارای یک برچسب شناسایی ، از جمله شماره ملی ، شماره تأمین اجتماعی یا شماره شناسه است که تنها برای آن شخص ویژه منحصر به فرد است. اکنون کتاب را طبق اصولی منظم پیشخوانی کردهاید، پس از صرف چند دقیقه یا حداکثر یک ساعت باید به برداشت خوبی از کتاب رسیده باشید و متوجه شده باشید که آیا کتاب ارزش بیشتر وقت گذاشتن دارد یا خیر! خواه دانشجوی موسیقی باشید و هم عاشق موسیقی ، با این راهنمای آموزنده خواندن ، نوشتن و درک موسیقی را یاد خواهید گرفت.

از دست می دهند و در انتهای روز فرصتی برای خواندن کتاب های غیرالکترونیکی پیدا نمی کنند. با دستورالعمل های تخصصی ، تمام چیز را زمان آهنگسازی ، مرتب کردن و ایجاد ملودی ها ، هارمونی ها و آکوردهای اصلی خود ، با نکات سودمند برای اجرای قطعات خود در مقابل مخاطبان ، در کنار هم قرار می دهید. از همه معلمان و دانش آموزان بزرگوار خواهشمندم اگر ایرادی در محتوای برنامه مشاهده کردید، فورا اطلاع دهید تا در آپدیت های بعدی اصلاح شود. این برنامه توسط رامین جعفری طراحی و ساخته خرید کتاب موسیقی شده است. از دیگر امکانات این برنامه میکروفن آن است که جذاب ترین قسمت این برنامه است. در صورتی که این گزینه در هنگام نصب Office انتخاب نشده باشد باید برنامه نصب «ورد» را دوباره اجرا کرده و Add or Remove Features را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه کار نصب این قابلیت را ادامه دهید. لازم بذکر است درقسمت دانلود رایگان کتاب ,ما با رعایت حق نشر فعالیت می کنیم لذا اگر در طول مسیر بازدید سایت با کتابیمواجه شدید که حق نشر داشت در قسمت تماس با ما گزارش دهید تا در اسرع وقت حذف گردد. ᠎Th᠎is h​as  been g᠎en erated  by G SA Con᠎tent Generat᠎or D emover​sion​.

ما سعی در این داریم که هر روز کتابهای ارزنده و خواندنی برای شما اماده سازیم و هر روز بروز رسانی کنیم.و در همه زمینه ها کتاب برای دانلود اماده سازیم.امیدوارم شما نیز از این شرایط رایگان استفاده و دقایق بیشتری به کتابخوانی بپردازید. لازم به ذکر است که با توجه به معضلات حضور نسل جدید در فضای مجازی و مهجور ماندن کتاب سنتی، در زنگ کتاب تلاش میشود با کتاب چاپی انس و الفت بیشتری برقرار شود. درباره ی موسیقی دوران باستان سوالات بی جواب بیشتری وجود دارد، مثل اینکه چرا فرهنگ ها و تمدن های گوناگونی که کاملا دور از هم بوده اند و هیچ مراوده ای با هم نداشته اند، موسیقی مشابهی داشته اند. دانلود کتاب در کمترین زمان و دانلود رایگان کتاب بدون نیاز به ثبت نام.شما می توانید در سایت کارا کتاب هزاران کتاب نایاب را کاملا رایگان دانلود نمایید. یکی از ویژگی های خوبی که سایت ما را با دیگر سایتهایی که در زمینه دانلود کتاب فعالیت می نماید متفاوت می سازد.این است که دانلود کتاب کاملا رایگان است و حتی برای دانلود نیاز به ثبت نام و عضویت نداشته و کاربر براحتی پس از جستجو در سایت کتاب مورد علاقه خود را کاملا رایگان دانلود نمایید و هیچ محدودیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید