روشها بودن در بالا 10 با کتاب موسیقی جان تامسون

در ضلع جنوبی میدان ولیعصر، یکی از بهترین کتاب فروشی های تهران به چشم میخورد. نشر چشمه بهتازگی دومین شعبه از کتاب فروشی خود را نیز در کوروش مال افتتاح کرده است. کتاب فروشی نشر چشمه بهمانند دیگر کتاب فروشی های جدید تهران، فضای وسیع و مجللی ندارد اما اگر بهدنبال کتابهای روز و ادبیات معاصر ایرانید، اینجا بدون شک یکی از بهترین گزینههای پیش روی شماست. آموزش تئوری موسیقی مانند تمامی آموزش های دیگر در آموزشگاه آنلاین وب نوازان در قالب دوره هایی مقدماتی و تخصصی برای هنرجویان ارائه می گردد. اگرچه قفسههای کتاب موجود در این کتاب فروشی بیانتها به نظر میرسد، اما فروشندگان خوشاخلاق کتاب فروشی هاشمی تمامی قفسهها را مثل کف دستشان بلدند. به گفتهی صدیقی پخش بخشهایی از اثر در نشست و تحلیل همان بخش از جمله ویژگی های این سلسله نشستهاست. به گفتهی مختاباد با توجه به این که از جمله سیاستهای شهر کتاب پرداختن و معرفی تمامی هنرهاست، لذا پیشنهاددهندگان این طرح معتقدند با معرفی و بررسی برخی از آثار شاخص موسیقی در حوزهها و موضوعات مختلف میتوان همان مسیری را پیمود که سلسله نشستهای شهر کتاب در زمینهی معرفی و نقد کتاب طی کرد. آنچه که مسلم است، رشتهی هنری موسیقی در تمام ادوار تاریخ ایرانی وجود داشته، اما در برخی از دورهها به کتاب ساز و آهنگ اوج خود رسیدهاست. Con tent was g en​erated by G​SA Con te nt Ge ne​ra tor ​DE​MO !

پایه نگهدارنده کتاب موسیقی

تمامی شعبههای شهرکتاب در تهران جذاب و دنج است؛ اما شهرکتابهای فرشته و الهیه از سوی کتابخوانها بیشتر به همه توصیه میشود. اگرچه کتابفروشی فردا عمدتا یک کتاب فروشی اینترنتی است، اما ازآنجاییکه تقریبا بزرگترین و معروفترین فروشگاه اینترنتی کتاب محسوب میشود و دفتر مرکزی آن نیز در تهران قرار دارد، در فهرست ما جای میگیرد. اگر رشته دانشگاهی و شغلی شما مرتبط با معماری، شهرسازی و هنر است، بهاحتمالزیاد نام کتابفروشی پرهام را بهوفور شنیده باشید. این محتوا را نوشتهام تا به شما ۱۰ اپلیکیشن کتابخوانی معرفی کنم. وقتیکه از این کتاب فروشی دیدن میکنید، میتوانید در آن نقشههای سیستمهای حملونقل و جادهای کشوری را بیابید. وقتیکه به فروشگاه مرکزی این انتشارات در خیابان انقلاب مراجعه میکنید، کارمندان آن با صبر و حوصله و دقت تمام به سؤالات شما جواب میدهند. کتابفروشی و انتشارات پرهام علاوه بر عرضه کتابهایی در حوزه معماری و شهرسازی، در زمینههای دیگری چون گردشگری، عمران، باستانشناسی و کتب نظاممهندسی نیز فعالیت میکند. Post h​as  be᠎en creat᠎ed with sahandbook Con tent  Gene​rator DEMO.

عمده کتابهای موجود در فروشگاه مرکزی این انتشارات در حوزه آموزش زبان، آزمونهای آیلتس و تافل، فنی و مهندسی، اقتصاد، روانشناسی و دیوان اشعار کهن فارسی است. جنگل یکی از مشهورترین انتشاراتیهای خصوصی و البته بینالمللی در حوزه چاپ و نشر کتابهای زبان و حقوقی است. رامین صدیقی، مدیر نشر هرمس هم درباره این نشستها گفت: در پرتوی چنین هدفی البته برخی هدفهای دیگر ،همانند حمایت و معرفی از آثار شاخص موسیقی نیز قابل احصاء خواهد بود.ضمن آنکه در کنار این نشستها میتوان برخی کلاسها و یا سمینارهای کارگاهی را هم تدارک دید که در نهایت به معرفتافزایی در حیطههای عمیقتر موسیقی ایرانی و انواع دیگر موسیقی خواهد انجامید. رئیس کانون پژوهشگران خانهی موسیقی در بارهی هدف اصلی از برگزاری این نشستها گفت: هدف اصلی از برگزاری سلسلهنشستهای بررسی و ارزیابی آلبومها و کنسرتهای موسیقی ،در ژانرها و گونههای مختلف است تا از این ناحیه بتوان به مخاطبان و به خصوص شهروندانی که به موسیقی گوش میسپرند، شناختی علمی و دقیقتر ارائه داد تا لذت شنیدن با شناخت موسیقی همراه شود. داریوش در اوج شهرتش در دوران جوانی، در دو فیلم یاران (۱۳۵۳)، ساخته فرزان دلجو و امیر مجاهد با اجرای ترانهٔ یاران با صدای فریدون فروغی برای این فیلم، و فریاد زیر آب (۱۳۵۶) به همراه فرزانه تأییدی و شهره، به کارگردانی سیروس الوند ایفای نقش کرد و در این فیلم، دو ترانه فریاد زیر آب و اجازه را نیز به عنوان موزیک متن فیلم، مورد اجرا قرار داد.

دکتر حسابی در سال ۱۳۴۹ عنوان “استاد برجسته دانشگاه تهران” را دریافت کرد. این کتاب فروشی در سال ۱۳۸۹ با هدف خلق یک سیستم یکپارچه و تخصصی برای فروش کتاب بهصورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد تا فروش کتاب را از طریق اینترنت توسعه دهد. ما در کتابانه امکان مشاهده، بررسی و دسترسی افراد در نقاط مختلف کشور را به این منابع آموزشی ایجاد کردهایم. پس از اینکه کتاب دلخواه خود را از کتابفروشی هاشمی خریدید، کمی در خیابان ولیعصر قدم بزنید و با نشستن بر روی یکی از نیمکتهای اطراف، شروع به خواندن آن کنید. این کتابفروشی مجری مراسم و برنامههای فرهنگی نیز هست. یکی دیگر از دلایل شهرت این انتشارات، عرضه کتابهای زبان اصلی است. آمازون کیندل (Amazon Kindle) که از معروفترین و حرفهایترین اپلیکیشنهای کتابخوانی به شمار میرود یکی دیگر از اعضای فهرست بهترین اپلیکیشن کتاب است. موسیقی دوره رنسانس (از 1450 تا 1600 میلادی) و انواع مذهبی و غیرمذهبی آن مواردی است که بخش دوم را پوشش میدهد. ضمن اینکه در این فصل به موسیقی سینمای مصر و تمایلی که تماشاگران عرب به فیلمهای موزیکال دارند به صورت کلی پرداخته شده است. بوکلند نیز با هدف جذب بیشتر مخاطب به محصولات فرهنگی، اقدام به برگزاری مراسم امضای کتاب یا رونمایی از آثار جدید فرهنگی و موزیکال با حضور نویسندگان، مترجمان و هنرمندان میکند.

دیدگاهتان را بنویسید