سه عامل من حدود کتاب های صوتی را دوست دارم، با این حال #three مورد علاقه من است

اپلیکیشن فیدیبو یکی از بهترین اپلیکیشن های کتاب خوان ایرانی است که با اختلاف بسیار نسبت به رقبای خود جایگاه اول را به خودش اختصاص داده است. همچنین در اپلیکیشن طاقچه نیز همانند فیدیبو نسخه صوتی برخی از کتابها در دسترس کاربران قرار گرفته است بنابراین اگر وقت کافی برای خواندن کتاب الکترونیکی و فیزیکی ندارید به بخش کتاب های صوتی طاقچه سر بزنید و قسمتهایی از کتاب مورد علاقهتان را گوش کنید تا در صورت نیاز آن را تهیه کنید. شما میتوانید علاوه بر برخی از محتوای موجود در اپلیکیشن کتابخوانی کیندل که به صورت رایگان قرار گرفتهاند بهصورت جداگانه کتاب مورد علاقهتان را خریداری کنید یا با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه به تمامی آرشیو موجود در اپلیکیشن کتاب خوان کیندل دسترسی داشته باشید. شما میتوانید در برنامه کتابخوانی شنوتو به آرشیو بزرگی از پادکست ها، کتاب های صوتی و حتی موسیقی دسترسی داشته باشید. اگر با کمبود فضا مواجه هستید، میتوانید کتابها را به صورت بخش بخش دانلود کنید. در مجموع توصیه میکنم اگر میخواهید کتابهایی با قیمت مناسب خریداری کنید و یا خواندن کتاب رایگان را در آخر هفتهها از دست ندهید، حتماً این کتاب خواندن آنلاین را نصب کنید. Da​ta has  been gen᠎erated by GS​A Co nten t Gene ra tor DEMO!

فروشگاه کتاب های موسیقی}

پس اگر قصد خواندن کتاب دارید؛ حتماً اپلیکیشن فیدیبو را نصب کنید. فیدیبو اولین سامانه Multi-Platform تولید و توزیع کتاب الکترونیکی و صوتی در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانی صنعت نشر و با رعایت کامل قانون جهانی کپیرایت طراحی شده است. سایت شنوتو پلتفرمی برای شنیدن فایلهای صوتی و پادکستهاست با این تفاوت که در این سایت پادکسترها میتواند محتوای صوتی خود را به این کتاب مخاطبان عرضه کنند. برنامه Wattpad یکی از بهترین اپلیکیشن کتاب برای علاقه مندان به مطالعه است. Wattpad به شما امکان میدهد از منوی تنظیمات پس زمینه و رنگ متن را به دلخواه خود تغییر دهید. به نظر شما این برنامه بهترین اپلیکیشن کتاب نیست؟ کتابخوان اکترونیکی Mantano Reader Lite eBook دارای رابط کاربری زیبایی از نظر ظاهر و احساس است. این مجموعه برای نویسندگان کتاب ها شرایط ویژه ای برای چاپ کتاب در نظر گرفته که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. برای هر درس نیز منتخبی از بهترین تصنیفها وجود دارند که میتوانید با آنها تمرین کرده و با انواع ضرب سنتور آشنا شوید.

و پادکست دسترسی یابید.

نوار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محتوای صوتی در ایران است که با خرید اشتراک آن میتوانید به آرشیو بزرگی از فایلهای صوتی دسترسی پیدا کنید. این برنامه به شما امکان میدهد کتاب را بر اساس دسته بندیهایی که ایجاد کردهاید مرتب کنید. یک سری از منوها در سمت چپ ظاهر میشوند و کتابهای الکترونیکی شما در سمت راست برنامه به نمایش درمیآیند. اگر از افرادی هستید که به دنبال بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی رایگان iOS و اندروید هستید، این اپلیکیشنی است که در دستگاههای با سیستم عامل iOS و اندروید قابل اجرا است. در فیدیبو، شما به آرشیو بزرگی از کتابهای دیجیتالی دست پیدا میکنید که میتوانید آنها را با قیمتی ارزانتر از نسخههای چاپی تهیه کنید. یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد این برنامه، توانایی همگام سازی خواندن فعلی شما با فعال سازی گزینه Mantano Cloud است. برنامه کتابخوانی شنوتو را میتوان نزدیک به پلتفرم نوار دانست؛ بستری صوتی که اجازه میدهد به آرشیوی گسترده از کتاب صوتی و پادکست دسترسی یابید. باید به خاطر داشت که همهی محتواهای موجود در شنوتو رایگان نیست و کاربران برای دسترسی به تمامشان باید اشتراک (ماهیانه و سالیانه) خریداری کنند.

برای استفاده از این خدمات تنها باید یک کارت کتابخانه یا معادل دیجیتالی آن را داشته باشید. اگر میخواهید اتفاقات کتابی که قبلا مطالعه کردهاید یا میخواهید هرچه سریعتر از مباحث کلی کتاب باخبر شوید، کتاب خوان الکترونیکی سبکتو گزینهای ایدهآل برایتان خواهد بود. سمج بود. تا کاری را که میخواست نمیکرد، دستبردار نبود. قانون اساسی قبلی، حق خواندن و نوشتن و نشر رسانه را برای زبانهای رایج دیگر محترم شمرده بود. با خرید حق اشتراک در فیدیپلاس، به مجموعهای متنوع از کتابهای الکترونیکی، صوتی و مجله دسترسی دارید. اپلیکیشن کتابراه رابط کاربری مناسبی دارد؛ هرچند که به اپلیکیشن طاقچه نمیرسد اما کاربران میتوانند بهراحتی با آن ارتباط برقرار کنند. خاطرنشان میکنیم اگر در دسته کاربران فارسیزبان هستید و در پی یافتن کتابخوان اندروید فارسی و خواندن کتاب هستید بهتر است از اپلیکیشنهایی که داخلی هستند و بیشتر کتابهای فارسی را پوشش میدهند استفاده کنید که ما در اینجا به چند نمونه خوب و رایج اشاره کردیم. شما در مرحله اول میتوانید کتاب را از طریق مرورگر داخلی برنامه جستجو کنید یا کد کتاب را جهت نمایش وارد کنید. در برنامه کتاب خوانی کیندل به انبوهی از محتوا دسترسی خواهید داشت؛ البته هوش مصنوعی نیز به شما در انتخاب محتوایی متناسب با سلیقهتان کمک میکند.

Da ta was cre​at ed with sahandbook C ontent G​en​er​at᠎or D᠎emov​ersion.

دیدگاهتان را بنویسید