فلسفه کتاب

حتی اگر به نویسینده خاصی علاقه مند باشید می تواند با جست و جو نام نویسنده کتاب های منتشر شده از وی را بیابید. در این مرحله چند مورد وجود دارد که می تواند کمک کننده باشد. تمام این موارد می تواند به شما کمک کند تا موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. در گام اول اینکه شما به چه موضوعی علاقمند هستید می تواند بسیار کمک کننده باشد. می توانید به کتابخانه محلتان بروید و از طریق جست و جو گر آن کتاب ژانر مورد علاقه تان را بیابید و یا از متصدی کتابخانه خواهش نمایید تا شما را در پیدا کردن کتاب کمک نماید. مورد دیگر مشاهده فهرست کتاب و یا خواندن چندین صفحه اول کتاب می باشد که بسیار کمک کننده است. همچنین اگر به دنبال کتابهای زبان اصلی هستید، میتوانید از نرم افزارهای بینالمللی کمک بگیرید. همچنین به دنبال کتابی باشید که متن مکالمات CD یا tape script داشته باشد تا بتوانید مکالمات را چک و تمرین کنید.

5 ایده‌های شیک برای کتاب شما

اجازه گرفتن از مترجم قبلی یا انتشاراتی که ترجمه قبلی را منتشر کرده است، در صورت دسترسی، یک الزام اخلاقی است. امروزه با توجه به وجود امکان ارتباط الکترونیک این کار چندان هم دشوار نیست، به سادگی میتوانید برای ناشر کتاب یک ایمیل بزنید و ضمن توضیح اینکه کتاب را میخواهید در چه کشور و به چه زبانی ترجمه کنید، برای کارتان از آنها اجازه بگیرید. در واقع بانک کتاب مرکز تهیه کتاب است و در همین مرکز است که کتاب های درسی و عمومی و دانشگاهی را با هم پیدا کرده و خریداری می شود در ایران و تهران کمتر مرکز بانک کتابی وجود دارد که همه ی مطالبات شمارا فراهم کند. کتاب هم جنبه ی انگیزشی داره و هم راهکاری عملی رو به شما عرضه می کنه. بهتر است این کار را بعد از آنکه بهعنوان مترجم نامی تثبیتشده پیدا کردید انجام دهید یا فقط در صورتی به سراغ آن بروید که مطمئن باشید کتاب جدید چیزی بیش از ترجمهی قدیمی برای عرضه دارد. Da᠎ta was g᠎en᠎erated ᠎wi​th G SA Content Generator​ Demov ersi on.

در برخی کتاب ها بر روی جلد و یا پشت جلد نقل قول هایی از نویسندگان و یا منتقدان بزرگ در وصف کتاب درج شده است که می توانند راهنمای شما باشند تا با نظرات دیگران نیز در رابطه با آن کتاب آشنا شوید. همیشه در پشت کتاب خلاصه ای از موضوع کتاب درج شده است که با مطالعه آن تا حدودی با موضوع کتاب و شیوه قلم نویسنده آشنا می شوید. بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که برترین کتاب های هر حوزه ای و یا بهترین کتاب های سال را معرفی می نمایند. آیا شما کتاب های علمی تخیلی، پر رمز و راز و جنایی علاقمندید و یا به دنبال رمانی عاشقانه می گردید و یا کتاب های فلسفلی نظر شما را به خود مجموعه ها جلب می نمایند. تعریف کتاب خوب از فردی به فرد دیگر متفاوت می شود اما همیشه فاکتورهایی ثابت وجود دارند تا شما را راهنمایی کنند. اما گاهی پیش می آید که بین چندین کتاب که موضوع یکسانی دارند گیر افتاده اید در این مرحله باید انتخاب های خود را محدود کنید به این صورت که کتاب ها را دو تا دو تا با یکدیگر مقایسه کنید تا در نهایت به کتابی برسید که آن را نسبت به دیگر کتاب ها بیشتر دوست داشته و مشتاقانه قصد شروع مطالعه آن را دارید.

با پیدا کردن قفسه موضوع مورد علاقه تان می توانید چندین کتاب را در همان حوزه ملاحظه نمایید. می توانید به یک کتاب فروشی مراجعه نمایید. در اکثر کتاب فروشی ها موضوعات متفاوت را در قفسه های متفاوت قرار می دهند. این کتابخانه یک مجموعه عظیم و گسترده از ایبوکهای کاملا رایگان است که در دهها زمینه متفاوت دستهبندی شدهاند. در بخش “معرفی کتاب های آموزش گیتار” در سایت لامینور، به معرفی برخی از کتابهای کاربردی در زمینه گیتار می پردازیم. می توانید از یکی از اعضای خانواده و یا یکی از دوستانتان که اهل مطالعه کتاب است راهنمایی بخواهید تا کتابهایی که خودشان در رابطه با این موضوع مطالعه کرده اند به شما معرفی کنند و یا قرض دهند. کتاب های داستانی را دوست دارید و یا غیر داستانی. یکی از کتابهای مناسب برای گروه سنی «ب» که تا حدودی قدرت تحلیل را به کودک میدهد، «پینوکیو» است. حسن احمدی، نویسنده ادبیات داستانی کودک و نوجوان همزمان با هفته کتاب، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو بیان کرد: خیلی از کتاب های ما همین الان در انبار کتابفروشی ناشران ما، خاک می خورد. او می گوید سادگی توانایی خلق عظمت را دارد. از 8 سالگی همراه پدرش به کار در زمین زراعی و بنایی مشغول بود تا آنکه پدرش او را در یک کارگاه جوراب بافی در شهر یزد مشغول میکند.

دیدگاهتان را بنویسید