مطالعه چیزی جدید از کتاب این روزها؟ ما درخواست کردیم، شما پاسخ دادید!

این کتاب توسط فردریش دورنمات نوشته شده است. رمان تاریخی ایراندخت نوشته بهنام ناصح رمانی تاریخی و عاشقانه است که داستان آن در زمان حکومت ساسانیان حدود سال 625 میلادی و در شهر جی رخ میدهد. در واقع تست های این کتاب سطحشان نسبت به کتاب های میکرو طبقه بندی که در قسمت قبل درباره ی آن توضیح دادیم بالاتر است. یکی از بهترین تجربههای علاقهمندان به مطالعه، پرسه زدن در میان قفسههای کتابفروشی و ورق زدن و خواندن مقدمه یا خلاصهای از کتابهایی است که بهتازگی چاپ شدهاند. اغانی جمع کلمه أغنیه (به ضم یا کسر همزه و تشدید یا تخفیف یاء مفتوح) کلام موزون و آهنگینی است که به آواز و با ساز خوانده میشود. خلاصه آنکه اغانی دانشنامه فرهنگ و هنر و ادبیات عرب قدیم و جامع اخباری است که در کتابهای اغانی قبل از او نوشته شده و سند عمده تاریخ تطور شعر و موسیقی در زبان عربی است. مسجد جامعی در این فراخوان ضمن دعوت مردم و اهالی فرهنگ و هنر برای رفتن به کتابفروشیها و خرید کتاب آورده است: «امسال هم به پیشنهاد برخی از عزیزان این دعوت را تکرار میکنیم. این مجموعه اولین فروشگاه خود را در سال ۱۳۷۰ در ضلع جنوبی میدان ولیعصر تاسیس کرد که تا به امروز هم برقرار است و جزو کتابفروشیهای پرطرفدار تهران محسوب میشود.  Th is con​tent w as w ri tt᠎en  wi th sahandbook Conte​nt Generat or DEMO!

کتاب تاریخ موسیقی ایران بعداً}

دیوید برنز (David Burns) تجربیات خود را دربارهی درمان شناختی رفتاری، برای نخستین بار در سال ۱۹۸۰ در کتابی با عنوان Feeling Good منتشر کرد. سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، وزیر فرهنگ کشور صربستان در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور نویسندگان این کشور در بزرگترین رویداد فرهنگی کشورمان افزود: صربستان این بار فرصت دارد تا فرهنگ و نشر خود را در ایران به نمایش بگذارد. الاغانی نخستین بار در بولاق مصر (۱۲۸۵ ق / ۱۸۶۸ م) بر اساس نسخههای نامطمئن و ناقص در ۲۰ جلد به چاپ رسید. حدود ۲۰ سال پس از آن، خاورشناس آمریکایی، برونو روایاتی پراکنده از نسخههای خطی گوناگون گرد آورد و مجموعه آنها را به عنوان جلد ۲۱ اغانی به چاپ رسانید. تاریخ شروع تألیف اغانی معلوم نیست و در ثبت روایات نظم طبقاتی و تاریخی و الفبایی رعایت نشدهاست. و اسامی منازل عرب در ادبیات فارسی غالبا از اغانی گرفته شدهاست. منبع: صفحه اینستاگرام انتشارات هاشمی، عکاس: نامشخصمجموعه انتشارات هاشمی در سال ۱۳۵۸ تاسیس ادامه مطلب شد. منبع: عکاس: eshel.irمهمترین فعالیت شهر کتاب راهاندازی مجموعه زنجیرهای از کتابفروشیها است. منبع:www.ibna.ir عکاس: حمید حافظییکی از دوستداشتنیترین فضاهایی که علاقهمندان به کتاب زمان زیادی را در آن سپری میکنند، کتابفروشیهای مسیر خیابان انقلاب است.

البته این حضور به دلیل این نیست که شهر کتابهای دیگر در حوزه ارائه موسیقی بد کار میکنند، در واقع بتهوون نکاتی دارد که میتواند با بقیه مراکز فرهنگی به اشتراک گذاشته شود. این کتاب میتواند راهنمای خوبی برای کودکان باشد تا علاقهشان به موسیقی را بسنجند و حتی ساز محبوبشان را انتخاب کنند. همچنین ظهور اپلیکیشن های دانلود کتاب به آن ها این امکان را می دهد که با پرداخت مبالغ اندک کتاب های مورد علاقه خود را خریداری و سپس دانلود کنند. این مطلوب نیست. آن حس آرامشی که با کتاب بهدست میآید، آن رابطهای که از نظر درونی با کتاب برقرار میشود، تاثیرش را میتوان در آرامش و فرهنگ جامعه دید. موسیقی ما – شهر کتاب تجریش روز گذشته در حالی با حضور اهالی فرهنگ و رسانه در مجتمع تندیس تجریش افتتاح شد که بخشی از این شهر کتاب به «مرکز موسیقی بتهوون» که به عنوان قدیمیترین فروشگاه موسیقی این روزها در خیابان سنایی فعالیت میکند، اختصاص داشت تا به این ترتیب اهالی شمال شهر تهران هم دسترسی آسانتری به این مرکز موسیقایی داشته باشند. علاوه بر این بخشی را نیز به کتابهای زبان اصلی انتشارات خارجی اختصاص میدهند.

مجتمع کتاب جنگل رشت با 400 متر فضای فروشگاهی شامل بخش کتاب های زبان های خارجه، کتب حقوقی ،عمومی و دانشگاهی ، کمک درسی و کمک آموزشی، لوازم التحریر، بازی های فکری،در فضایی آرام و چشم نواز محیطی مناسب برای مطالعه و بررسی کتب، تبادل نظر و استفاده از راهنمایی مشاوران مجرب جهت بهترین انتخاب در خرید کتاب و محصولات فرهنگی فراهم نموده است. در این قسمت نیز همانند قسمت های دیگر مجتمع، فضایی مناسب برای بررسی و مطالعه کتاب در نظر گرفته شده است تا مشتریان با استفاده از راهنمایی گرفتن از مشاوران تخصصی ما در رشته زبان در تنظیم و تبیین برنامه ای مناسب با توجه به منابع متنوع موجود در این قسمت بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند. این قسمت دارای کامل ترین کتب دانشگاهی در تمامی رشته هاست که با آخرین ویرایش و تغییرات قابل ملاحظه می باشد. رکنا: آلبوم موسیقی «ده تیر» به آهنگسازی گلنوش صالحی جمعه ۲۳ تیرماه ساعت ۱۷ در مجموعه فرهنگی هنری شهرکتاب فرشته رونمایی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید