هشت نکته درباره کتاب های صوتی که نمی‌توانید از دست بدهید

اگر به دنبال بهترین برنامه برای خواندن کتاب در اندروید هستید شاید کتابخوان الکترونیکی Kobo همان گزینهای باشد که دنبالش هستید. اپل بوک البته در زمان معرفی با نام iBooks معرفی شد، اما در گذر زمان نام آن به سرویس کتابخوان اپل بوک تغییر یافت. این کتاب اثر لئونارد برنشتاین آهنگساز، نویسنده، موسیقی دان ایالات متحده ی آمریکا در قرن ۲۰ است که دارای ۳۲۴ صفحه می باشد. فایلهای صوتی که در اپلیکیشن خلاصه در دسترس کاربران قرار میگیرد معمولاً بین ۲۰ دقیقه الی ۱ ساعت هستند که برای استفاده از آنها کافی است اشتراک تهیه کنید؛ بنابراین اگر وقت ندارید نسخه صوتی یک کتاب را به طور کامل گوش دهید از طرفی هم نمیخواهید خواندن آن کتاب را از دست بدهید توصیه میکنیم به اپلیکیشن خلاصه سر بزنید و از دستهبندیهای مختلف آن دیدن کنید. شما مانند برنامه کتاب خوانی پلی بوک گوگل میتوانید محتوای در حال خواندن را شخصیسازی کنید که شامل تنظیم سایز و نوع فونت، رنگ، نشانهگذاری و موارد دیگر میشود. با ویژگی یکپارچه فیسبوک میتوانید نقلقولها، یادداشتها و بحث در مورد کتابها را در رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. حتی میتوانید کتابهای مورد علاقهتان را در دستهبندیهای دلخواه ذخیره کنید که میتواند شامل ژانر یا برچسب منبع مدنظرتان باشد. Con᠎te nt was cre᠎ated wi​th G​SA C​ontent Gen᠎erator D emoversi on .

دانلود کتاب موسیقی Pdf

شما میتوانید علاوه بر برخی از محتوای موجود در اپلیکیشن کتابخوانی کیندل که به صورت رایگان قرار گرفتهاند بهصورت جداگانه کتاب مورد علاقهتان را خریداری کنید یا با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه به تمامی آرشیو موجود در اپلیکیشن کتاب خوان کیندل دسترسی داشته باشید. وقتی پای کتاب صوتی در میان باشد، کاربران گوشیهای آیفون، انتخابی بهتر از برنامه Apple Books نخواهند داشت! اپل بوک (Apple Books) سرویس مطالعهی کوپرتینوییها است که برای کاربران اکوسیستم اپل در دسترسی قرار میگیرد. طنز استاد کریمی در قالب 25 جلد کتاب رنگارنگ و اشعار مرثیه و مداحی این استاد در قالب 30 جلد چاپ و منتشر شده است. در ابتدای این سفر با خلبانی نجات یافته از سقوط آشنا میشود و تمام تجربیات خودش در این سفر و همچنین عشق خودش به گل رز و ستاره­های مورد علاقها­ش و دیدگاهش نسبت به روباهی که به تازگی با او دوست شده و آدمهایی که ملاقات کرده را در قالب یک داستان برای خلبان سقوط کرده تعریف میکند.

کتاب تئوری موسیقی مصطفی کمال پورتراب

Th is art᠎ic​le w as wri᠎tten ​wi th t​he he᠎lp ​of sahandbook C᠎on tent Gener at or  DE᠎MO.

فرض پایه آن این است که دلالت فرهنگی را میتوان در قالب نظامهای نشانهای نسبتا خودمختار و خودسامانِ درون جهان اجتماعی مطالعه کرد. یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کتابخوان که بهصورت صوتی در دسترس قرار گرفته، اپلیکیشن نوار است. آیا از برنامه های کتابخوان آنلاین ذکر شده در فهرست میتوانم در کتابخوان شیائومی دسترسی داشته باشم؟ آمازون کیندل نیز مانند پلی بوک به نوعی برنامه کتابخوانی رایگان محسوب میشود، البته با این تفاوت که برای دسترس به محتوای بیشتر در این برنامه کتابخوانی رایگان باید حق اشتراک تهیه کنید. نوعی کباب است. اگر نخورده اید، حتما اسم آن به گوش تان آشناست. اپلیکیشن کتابراه رابط کاربری مناسبی دارد؛ هرچند که به اپلیکیشن طاقچه نمیرسد اما کاربران میتوانند بهراحتی با آن ارتباط برقرار کنند. درواقع کتاب های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز به زبانهای مختلف هستند و کاربران میتوانند به آرشیوی گسترده از محتوای متنی و صوتی به زبانهای گوناگون دسترسی داشته باشند. فیدیبو اولین سامانه Multi-Platform تولید و توزیع کتاب الکترونیکی و صوتی در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانی صنعت نشر و با رعایت کامل قانون جهانی کپیرایت طراحی شده است.

کتاب موسیقی هنرستان

در فراکتاب علاوه بر امکان دانلود کتاب صوتی و الکترونیکی، امکان خرید کتاب چاپی نیز فراهم شده است. فرقی نمیکند که بهصورت آنلاین باشید یا آفلاین، درواقع با دانلود محتوای مدنظرتان میتوانید آرشیوی بزرگ از کتابهای صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز را جمعآوری کرده و در زمان دلخواهتان به مطالعهی آنها بپردازید. شما میتوانید در برنامه کتابخوانی شنوتو به آرشیو بزرگی از پادکست ها، کتاب های صوتی و حتی موسیقی دسترسی داشته باشید. در کتابچین از کتابهای رمان و داستان گرفته تا کتابهای مدیریت ،موفقیت ،روانشناسی ،شعر ،دینی و مذهبی و دیگر کتابهای با موضوعات مختلف را پیدا خواهید کرد. شاید اپلیکیشن کتابراه محبوبیت دیگر رقبایش یعنی فیدیبو و طاقچه را نداشته باشد، اما ویژگیهای مناسب و آخر هفتههای رایگانش سبب شد تا نتوانیم بهراحتی از کنار آن گذر کنیم. نکته دیگر اینکه نسخه اپلیکیشن io کتابراه را میتوانید بدون هزینه از سایت آن دانلود کنید. با Kobo میتوانید در هر زمان و هر مکان، از فهرست بیش از چهار میلیون عنوان و مطلب بهرهمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید