پر سود قصههایی که درباره آن نمی دانستید کتاب موسیقی

در این کتاب جدید، نویسنده پیرامون توسعه برنامههای سازمانی بحث میکند. این کتاب با جزییات کامل به تاریخچه موسیقی در ایران از زمان آریایی ها تا زمان حال می پردازد.به دلیل این که استاد حسن مشحون به تاریخ موسیقی در ایران تسلط کافی داشت و کلیه توضیحات تخصصی در حوزه موسیقی ایشان، دارای مستندات تاریخی قوی می باشد به همین علت منبع همه تاریخ نویسان در زمینه موسیقی و نسل موسیقی حال امروز ایران می باشد. در کنار این نهادها، احزاب دیگری نیز وجود دارند که تعداد اعضاء و دامنه فعالیت آنان محدودتر است از جمله: حزب ملت، حزب اقتدار ملی، حزب انسجام ملی، حزب اعتدال. این کتاب، که در اصل پایاننامهٔ فرهت برای مدرک دکترا در رشتهٔ موسیقی بوده، به بررسی مفاهیم اساسی در ردیف میپردازد و سپس دستگاهها و آوازهای موسیقی ایرانی را مورد تحلیل قرار میدهد. فروشگاه کتاب موسیقی ایران موزیکولوژی، کتب مختلفی را با موضوع تئوری موسیقی در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید کتاب های رمان تاریخی مورد نظر خود را با ۳۰ درصد تخفیف همیشگی سایت (به غیر از گلدن باکس) نیز بهصورت آنلاین سفارش دهید. خبر خوب برای علاقمندان به آموختن سازهای ویلن و ویلنسل این است که معمولا آموزشگاهها و استادان معتبر این سازها برای ثبتنام هنرجوها بازههای زمانی برای استفاده از تخفیفهای 15% برای دورههای 12 جلسه ای و 5% برای دوره های 8 جلسهای به همراه 10% تخفیف خرید ساز درنظر میگیرند. Post h as be᠎en c reat᠎ed wi​th t he ​help of sahandbook Content᠎ Generator D em oversi᠎on.

کتاب مرور شد: از اشتباهات مختلف چه چیزی می‌توان بیاموزید

سوم که از زیرشاخههای موسیقیشناسی به حساب میآید، به دنبال تعریف فرآیندها و اصول کلی در موسیقی است. در این فروشگاه، دستهبندی کاملی از محصولات مرتبط با موسیقی ارائه شده است که به مخاطب این امکان را میدهد تا محصول مدنظر خود را با صرف کمترین زمان پیدا کند. بهعنوان مثال، تمام شمارههای نشریهی «فراهنگ» که یک فصلنامهی دانشجویی موسیقی است بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینهای، از سایت قابل دریافت و مطالعه است. در محیط فرهنگی و هنری آنجا همه چیز منظم و با برنامه است و هیچ چیزی از معیار هنری خارج نیست. این سری کتاب ها هیچ درسنامه ای ندارند و فقط شامل همین آزمون های تشریحی و پاسخ های آن هاست. این امکان، به کاربر جازه میدهد تا براساس سیلقهی سایر کاربران علاقمند به موسیقی، نسبت به تهیهی آثار موجود در سایت اقدام کند. مبانی مطالعات سینمایی و نقد فیلم با بررسی و تحلیل نمونههایی از فیلمهای مهم تاریخ سینما از آغاز تا امروز، تألیف وارن باکلند، ترجمه پژمان طهرانیان، تهران: نی، ۱۴۰۰، ۲۹۳ ص. قیمت کتاب برای سفارش بیش از چهار جلد و برای هدیه ۲۰ تومان است. در شنوتو بیش از 7000 برنامه ساز ، فایلهای صوتی خود را قالب پادکست، کتاب صوتی و موسیقی عرضه می کنند.

کتاب های مسیحیت

یکی از کتابفروشیهای دوست داشتنی بلوک A فروشگاه بزرگ ماهپیشونی است. مجموعه فوق حاصل تلاش پانزده ساله دکتر بهمن کاظمی و همکارانش به منظور تهیۀ آثار تصویری و مکتوب موسیقی ایرانی در آرشیوهای خصوصی و دولتی داخل و خارج از کشور است که به این طریق به مردم هنر دوست و قدرشناس میهن عزیزمان ایران تقدیم میگردد. ایدهنگارهای ایرانی: از نشانههای خطی کهن تا گرافیک معاصر، تألیف حسینعلی عابددوست، رشت: دانشگاه گیلان، ۱۴۰۰، ۲۴۴ ص. کتابآرایی نسخههای هنری دوره قاجار: با استناد به نسخ خطی کتابخانه ملی ایران، تألیف حبیبالله عظیمی، قم: ‫مجمع ذخایر اسلامی؛ تهران: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، ‫۱۴۰۰، ۳۹۶ ص. نظریه فیلم: مقدمهای از طریق حواس، تألیف توماس السیسر و مالتی هاگنر، ترجمه غلامرضا آذری و بهناز ولیپور، قم: لوگوس، ۱۴۰۰، ۳۰۰ ص. کتاب دیدخوانی و دیدسرایی – جلد اول نوشتهی یعقوب صحاف، سلفژ را که یکی از تکنیکهای نت خوانی در موسیقی است، با زبانی ساده و روان به هنرجویان به ویژه کودکان و نوجوانان آموزش میدهد.

استاد محمد سیاهقلم، تألیف یعقوب آژند، تهران: بایگانی، ۱۴۰۰، ۲۸۰ ص. انسان بیمحتوا، تألیف جورجو آگامبن، ترجمه داود میرزایی، تهران: شبخیز، ۱۴۰۰، ۱۷۶ ص. جنگ، سیاست و ابرقهرمانها: اخلاقیات و پروپاگاندا در کمیکها و فیلم، تألیف مارک دیپائولو، تحقیق و ترجمه علیاکبر جنابزاده، تهران: سوره مهر، ۱۴۰۰، ۵۸۰ ص. بتهوون و برساخت نبوغ سیاست موسیقایی در وین، ۱۷۹۲۱۸۰۳، تألیف تیا دنورا، ترجمه حسن خیاطی، تهران: علمی و فرهنگی، ۱۴۰۰، ۳۷۱ ص. دایرهالمعارف دستبافتهداری استان کرمان، تألیف عقیل سیستانی، تهران: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری؛ کرمان: ادارۀ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، ۱۴۰۰، ۵ ج. زیباییشناسی زندگی روزمره، تألیف اندرو لایت و جاناتان اسمیت، ترجمه شیما بحرینی، تهران: کرگدن، ۱۴۰۰، ۳۶۴ ص. اولین رمانش داستانی تمثیلی بود درباره ی دو عاشق در قرن هفدهم فرانسه که به دنبال کسب معنای زندگی می روند. جستاری جامعهشناختی درباره استقلال میدان موسیقی ایرانی بین سالهای ۱۲۸۵۱۳۵۷ ش، پژوهش حسن خیاطی، تهران: سرود، ۱۴۰۰، ۲۹۶ ص. جهانهای هنری، تألیف هوارد بکر، ترجمه حسن خیاطی، تهران: بان، ۱۳۹۹، ۴۲۱ ص. آدورنو و موسیقی، تألیف رابرت ویتکین، ترجمه حسن خیاطی، تهران: سرود، ۱۴۰۰، ۳۲۸ ص.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی کتاب موسیقی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید