پنج چیزهایی که یک کودک درباره کتاب های صوتی می‌داند که شما نمی‌دانید

باتوجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت کاغذ و درنتجه آن هزینه تولید کتاب ها افزایش چشمگیری داشته است. نوار از دیگر پلتفرمهای لیست ۵گانه تولید و ارایه کتابهای صوتی است اما با این تفاوت که نوار به صورت تخصصی تمام پتانسیل خود را معطوف به تولید کتابهای صوتی کرده است و به قول حمید اسدی از بنیانگذاران آن، مرجع کتابهای صوتی در ایران است. برای شنیدن فایلهای صوتی بوکاپو میتوانید از ویژگی شنیدن به صورت آفلاین آن هم استفاده کنید. در بخش سوم کتاب که «خلق دیالوگ» نام دارد، نویسنده در پی آن است که نقش عواملی همچون انتخاب واژگان، سبک بیان و لحن مناسب را در ایجاد دیالوگ ها منحصر به فرد و مختص شخصیت ها تبیین کند. این یک کتاب از مجموعه ای از کتابهای Joy Of constantly است که به طور مداوم در حال گسترش است. یکی از برترین ویژگیهای طاقچه طی این چند سال اخیر، ایجاد کتابخانه همگانی مجازی بود که به این وسیله کاربران میتوانند با پرداخت مبلغی به طور ماهیانه یا سالیانه، به بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب غیررایگان دسترسی داشته باشند. Da ta w as cre᠎at ed wi th sahandbook  Co nt​ent Gene ra tor DEMO​.

کتاب های مسیحیت

این دستگاه به طور مستقیم به حساب کاربری فیدیبو متصل میشود و کتابها را میتوان در آن مطالعه کرد. در بخش اول کتاب، تعریف دیالوگ بعنوان نوعی «کنش کلامی» مطرح و کاربردهای مختلف آن بیان میشود. و در نهایت، در بخش پایانی کتاب، رابرت مک کی به توضیح انواع کشمکش میان شخصیت ها می پردازد: کشمکش های متعادل، کمدی، نامتقارن، غیرمستقیم، انعکاسی و کمینه. یکی از کتاب های رابرت مک کی که اخیرا در ایران ترجمه شده و به چاپ رسیده، کتاب دیالوگ: هنر کنش کلامی برای کتاب، تئاتر، سینما و تلویزیون است. دیپلم هنرستان موسیقی – لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر. ریاضیات تصادفی، تألیف عینالله پاشا، تهران: دانشگاه خوارزمی، ۱۴۰۰، ۲۹۴ ص. هر هفته به صورت رایگان میتوانید خلاصه یک کتاب کاربردی را بخوانید و یا بشنوید. هر هفته هم یک کتاب پولی را به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد. اما سرمایهگذاریهای انجامشده روی استارتاپها و اپلیکیشنهای این بازار از یک سو و رخ دادن ماجرایی به نام کرونا گویی ورق را در این بخش از بازار کسبوکارهای آنلاین ایران هم برگردانده است.

کتاب نکته: تکانش بده

کتابهای الکترونیکی شاید لذت ورق زدن کتابهای فیزیکی و بوییدن کتابهای نو را نداشته باشند، اما استفاده از آنها هم از نظر قیمت و هم دسترسی آسان بهتر است. کتاب الکترونیکی یا EBook هم یکی از پدیدههاییست که طرفداران زیادی پیدا کرده و آنرا به خرید آنلاین کتاب یا مراجعه به فروشگاه کتاب ترجیح میدهند. استادهای زبان بسیاری هستند که مشغول آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستند و هر روز هم بر شمار آنان افزوده میشود. اپلیکیشن نوار یکی از اولین مراجعی بود که به صورت قانونی در ایران اقدام به انتشار چنین کتابهایی کرد. این اپلیکیشن محصولات خود را در چهار دسته کتاب صوتی، کپسول، سریال صوتی و پادکست به مخاطبین خود ارائه میکند. در بخش کتاب صوتی این سایت میتوان به داستانهای کوتاه، رمانهای کشورهای مختلف، زندگینامه افراد مشهور، کتابهای موفقیت و مدیریت، دیوانهای شعر و ادبیات کهن و غیره دسترسی داشت. از نظر بنده حقیر برای اینکه یک نوازنده و یا یک خواننده خوب شویم میبایست شناخت کلی بر روی تمام موضوعات موسیقی و یا حتی سازشناسی داشت.  This con tent was written ᠎wi᠎th the he lp of G​SA C on᠎te nt Gen​er ator Dem᠎ov᠎er si​on !

این کتاب ترجمهای است از رسالۀ تصویری مشهور چینی در قرن دوازدهم، دربارة مراحل آگاهی که به روشنیِ ذهن منتهی میشوند، و در اینجا توسط یکی از بهترین هنرمندان کندهکاری روی چوب در ژاپن به تصویر کشیده شده است. یکی از ویژگیهای خوب گوگل بوکز قابلیت خواندن ادامه مطالب روی یک دیوایس دیگر است. کتاب خواندن یکی از لذت بخش ترین کارهاست. نسخۀ الکترونیکی این کتاب را می­ توانید از برنامۀ کاربردی طاقچه دریافت کنید. طاقچه امکان دانلود قانونی ۷۵۰۰۰ کتاب متنی و صوتی را در اختیار کاربران خود قرار داده و کاربران میتوانند بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند. کتابهای موجود در فیدیبو در دسته بندی های مختلف از جمله ادبیات، روانشناسی و موفقیت، تبلیغات و بازاریابی، اقتصاد، فلسفه، مدیریت، حقوق، کودک و نوجوان، هنر و کتاب های دانشگاهی و کتاب های صوتی و حتی مجله ها با قیمت مناسب تری نسبت به نسخه چاپی آن در اختیار کاربران قرار دارند. کتاب دیالوگ: هنر کنش کلامی برای کتاب، تئاتر، سینما و تلویزیون در 448 صفحه و توسط انتشارات ساقی (ناشر تخصصی سینما) با ترجمۀ ابراهیم راهنشین به چاپ رسیده است.

قبل از اینکه خیلی دیر شود در مورد کتاب موسیقی چه باید کرد

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کتاب ساز و آهنگ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید