چیزی که 325 دلار برای شما در دانلود کتاب تئوری موسیقی پور تراب می‌خرد

رکنا: آیین رونمایی کتاب و نمایشگاه مجموعه عکس های دهه 50 استاد”انوریوسفی” هنرمند مهابادی یکشنبه 22 خرداد 1401 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزارمی گردد. به هر صورت قرار گرفتن تمامی موارد لازم در زمینه آموزش موسیقی در یک مجموعه، تنوع مطالب، اشراف نویسنده به مقوله ارایه شده و استفاده نکردن از واژهای ناملموس از جمله محاسن این کتاب است که خوشبختانه نسخه فارسی آن در ایران با ترجمه سینا جعفری کیا در دسترس هنرجویان قرار گرفته است. به نظر من این کتاب ارزش این را دارد که در بالاترین سطح آموزشی کشور مورد استفاده قرار گیرد و اگر مدرسان این منبع آموزشی ذوق، سلیقه و تکنیک داشته باشد می توانند از بن مایه های آن برای تدریس ایده بگیرند. سینا جعفری کیا مترجم کتاب نیز بعد از پایان این اجرای زنده، گفت: تعلیم و تربیت یکی از مسایل مهم جوامع بشری است که همواره مورد توجه اندیشمندان و متفکران قرار گرفته و این مقوله یکی از بنیان های زندگی اجتماعی است و همواره در زندگی بشر موثر بوده است. Post h as be​en creat​ed by G​SA C᠎ontent Gen᠎erator ​DEMO!

سه اثبات شده کتاب استراتژی‌ها

به اعتقاد من از نظر آموزشی این کتاب بسیار قابل توجه است و معتقدم یک هنرمند و هنرجو بایستی هر فصل آن را با دقت مطالعه کند. فرهنگان از سال 1362 با تاسیس یک انتشارات کار خود را شروع کرده و اکنون گروهی متشکل از چندین فروشگاه فرهنگی و دو دفتر انتشاراتی، یک شرکت تولید بستههای آموزشی، سه شرکت پخش و بخش بازرگانی خارجی فراوردههای فرهنگی است. عاقلانه ترین کار ممکن که به الگوی موفقیت قطعی و رتبه فوق العاده در کنکور هنر منجر میشه، ترکیب درست و مناسبی از هر دو کار بعلاوه استفاده از کلاس های آمادگی کنکوره (این متن اصلاً تبلیغاتی نیست چون: بیش از 80% رتبه های تک رقمی کشوری “در کنکور هنر” از سال 1390 تا 1400 طبق ادعای خودشان از کلاس های آمادگی کنکور هنر استفاده کرده بودن! نبود متدهای روز و به کار نبردن آنها در آموزش به طور اعم و در بخش آموزش موسیقی به طور اخص مهمترین دلیل ضعف و عقب ماندگی ما در این هنر شده است. فقط بخش اول کتاب (حدود 15 درصد کل متن) درباره مبانی موسیقی است و مابقی در مورد تاریخ موسیقی غرب.

نگاهی به تاریخ تئاتر در ایران نشان می دهد ما با مقوله های تئوریک و مواد مورد نیاز ساخت تئاتر، ناهنجار برخورد کرده ایم. توجه کنید که سازمان سنجش برای کنکور هنر 1400، تعداد 33 کتاب (تاریخ هنر ایران با دو کد معرفی شده که بزودی کتاب دوم هم اضافه خواهد شد) در منابع کنکور هنر معرفی کرده بود و البته مثل هر سال سازمان سنجش اذعان کرده بود که فقط “بخشی” از تست های دروس تخصصی از این منابع طرح می شه! دوره مجموعه پایهای از جفتسازیهای تقابلی معرفی میکند میان وجه دلالتدهنده و دلالتشونده نشانه، میان نظم زبان (لانگ) و گفتار (پارول) و میان همزمانی و درزمانی. در این زمینه بسیار دقت کنید تا به هیچ وجه دچار مشکل نشوید. این متد یکی از منابع اصلی سلفژ و تربیت شنوایی در آمریکا و اروپاست و تاکنون در ایتالیا و کره به چاپ رسیده است. با اینکه تعداد تست هایی که از این منابع طرح می شوند واقعاً زیاد نیستن، اما یک پایه و زیربنای مهم اطلاعاتی برای خواندن منابع دیگه و حتی استفاده بهتر از کلاس ها هستن. در نظر داشته باشید که ورود کاربران به وبسایت نشر الگو هنگام استفاده از طرحهای تخفیفی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه الگو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین آن است.

در بخش دیگری از مراسم رونمایی کتاب «سلفژ، تئوری موسیقی، تربیت شنوایی، ریتم و دیکته»، قطعه «چهار مینیاتور» ساخته سینا جعفری کیا مترجم کتاب توسط محمد حسین غریبی نوازنده ویلنسل، فرامرز نیوپور نوازنده کلارینت و سروش صادقی نوازنده پیانو اجرا شد. سلفژ و تئوری موسیقی پایه و اساس آموزش موسیقی هستند که متاسفانه جوانان ما خیلی آن را جدی نمی گیرندبعد از صحبت های ساهاکیان «سوناتین اپوس ۱۱» ساخته سینا جعفری کیا توسط سروش صادقی نوازنده پیانو اجرا شد و سپس کارن کیهانی آهنگساز و مدرس موسیقی پشت تریبون قرار گرفت و توضیح داد: من به عنوان نماینده نسلی از موسیقی اینجا حضور یافته ام و صحبت می کنم که دوران آموزشی شان را در سخت ترین و پیچیده ترین دوران یعنی دهه های ۶۰ و ۷۰ طی کرده اند. در کل اگر می تونین روی خودتون بزرگ ترین سرمایه گذاری عمرتون رو انجام بدین و در آموزشگاه آنلاینی که مناسب می دونین، حتماً ثبت نام کنین ? او مدرک کارشناسی در رشتهی موسیقی را از کالج کلمبیا در نیویورک دریافت کرد و دورهی دکترای موزیکولوژی را در دانشگاه پرینستن گذراند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این کتاب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید