کتاب آزمایش: خوب یا بد؟

البته همانطور که در کتاب «چگونه درباره کتابهایی که نخوانده ایم حرف بزنیم» گفته شده، ما نمیتوانیم همه کتاب ها را بخوانیم و با انتخاب یک کتاب، عملا انگار که کتاب های دیگر را کنار گذاشتهایم؛ پس کتابداران میتوانند تنها به تورق کردن کتابها و آشنایی با ایده اصلی آنها بسنده کنند. وقتی به ارزشهای خود نگاهی میاندازیم، میتوانیم مشخص کنیم آیا ارزشی که بیان کردهایم هدف نهایی است یا اینکه خود ارزشِ دیگری را بیرون میکشد. باید ارزشهای خود را در نظر بگیریم. اغلب ما صرف نظر از این که چه سن و سالی داریم، هنوز به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال اساسی هستیم: «زمانی که بزرگ شدی، می خواهی چه کاره شوی؟ در سری کیو اسکیلز برای خواندن و نوشتن، مهارت های زیربنایی لازم برای تقویت این دو مهارت به شکلی کاملا تعاملی در قالب انواع مهارت های ارتقای لغت، دستور زبان، تفکر انتقادی و نوشتن آموزش داده می شوند. وی بیان کرد: امروز فضای مجازی دسترسی به کتاب ها و منابع مختلف را آسان تر کرده و تاحدودی توجه به کتابخانه ها کم شده است. با توجه به علایق مخاطب زنگ کتاب در هر مرکز و درخواست آنان در جلسات بعدی، کتابهای درخواستی از طریق کتابخانه بهصورت امانی، برای معرفی و خواندن تهیه میشود.

نتیجه حرکت مثبتی است که شما و تیمتان را پر قدرت می کند.

کتاب “دنیای بدون شاهزاده” جلد دوم از مجموعه داستانهای تخیلی و جذاب “خوبهای بد، بدهای خوب” میباشد که برای مخاطب کودک و نوجوان به رشتهی تحریر درآمده است. کتاب تکههایی از یک کل منسجم، مجموعه یادداشتهای کوتاهی است که با زبانی ساده و گویا و خالی از اصطلاحات تخصصی روانشناسی، چکیدهای از نظریات و مفاهیم این علم را برای مخاطب خلاصه کرده است. » در کتاب زندگی خود را طراحی کنید، دو طراح و مبتکر بزرگ جهان فناوری از تخصص خود بهره می گیرند تا به مخاطب خود، راه و روش رسیدن به مطلوب خود در زندگی را نشان دهند. ما برای متحولکردن دنیای خود، به جادو نیاز نداریم. این کتاب از ابتدا تا انتها پر از نکات مهم و اساسی است که هر کدام میتواند به شما این توانایی را بدهد که خودتان را برای یک زندگی خوب و سرشار از شادی آماده کنید. نتیجه حرکت مثبتی است که شما و تیمتان را پر قدرت می کند. است. لطفا جای خالی را پر کنید. به همین دلیل، تصمیم گرفت تا با سخنان الهامبخش زندانیان را از شر ناامیدی رها کنند. مثلا در رابطه ای هستیم که احساس میکنیم طرف مقابلمان ما را با رفتارهایش اذیت می کند، اما همچنان به آن رابطه به اصطلاح «میچسبیم»!

کل راهنما برای درک کتاب موسیقی

سهل از آن جهت که مخاطبان تازه آشنا و حتی نا آشنا با موسیقی هم می توانند به مطالعه آن بپردازند. از میان همهی این سی کتاب تنها حدود هشت تا از آنها به انگلیسی و فقط سه عنوان از این هشت کتاب به فارسی ترجمه شدهاند؛ «انسان در جستو جوی معنای غایی»، «معنا درمانی» و انسان در جستوجوی معنی؛ آثار ویکتور فرانکل هستند که به فارسی ترجمه شدهاند. برای من، خانواده به معنای عشق است و برای شما شاید حس تعلق باشد. جالب اینکه مرتضی حنانه برای موسیقی پایانی سریال نیز از تصنیف مشهور دیگری از قمر یعنی تصنیف دشتی موسم گل، از ساختههای موسی معروفی و شعری از وحید دستگردی استفاده کرد. ارزشهای فرد هر سال تغییر نخواهند کرد مگر اینکه شرایطی را در زندگی تجربه کنید که ارزشهایتان را تغییر دهند، مثل فرزنددارشدن، از دست دادنِ یکی از عزیزان یا پایان دادن کتاب موسیقی به رابطه. یکی از معروفترین آنها هم همین «داستان دوشهر» است که پرتیراژترینکتاب جهان هم محسوب می می شود، اینکتاب خواندنی، اثر «چارلز دیکنز»، نویسندۀ معروف و پرطرفدار انگلیسی است که احتمالاً او را با معروفتریناثرش، «آرزوهای بزرگ» میشناسید. او درس­های بزرگی که از این افراد آموخته را در این کتابِ راهنما که در دسامبر ۲۰۱۶ منتشر شد، کنار هم قرار داد.

آیا کتاب مرا ثروتمند می کند؟

بسیاری از افراد بالغ نمیتوانند به این سوال جواب بدهند. مثلاً فردی که دوست دارد نامهای افراد را به خاطر آورد باید برای روابط خود و ارتباطش با دیگر افراد ارزش قائل شود. پس اولین قدم برای تغییر این است که یاد بگیرید اهداف مناسب خود را پیدا کنید. در واقع کتاب زندگی خود را طراحی کنید، اثری پرفروش نوشته ی بیل بورنت و دیوید ایوانس است که نخستین بار در سال 2015 منتشر شد. همین امر موجب شد لقب پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران را دریافت کند. این یعنی رشته ای باریک و درک از صمیمیت های کوتاه و مملو از حضور و مشاهده است در واقع همین صمیمیت های کوتاه و ساده رابطه را عمیق و معنادار می کند ومی تواند مرهمی برتنهایی درونی ما باشد. بخشش که آغازشود ادامۀ جاده دیده می شود جاده ای که هنوز مسافرش هستیم و هنوز ادامه دارد بار گناه را که بر زمین بگذاریم قدم هایمان سبک تر می شود.  Content h as be᠎en g᠎enerat ed by sahandbook Co​ntent Ge᠎nerato r DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید