کتاب رایگان And Love – چگونه آنها یکسان هستند

این اپلیکیشن کتاب رایگان ios و اندروید را پلتفرم مقصد خود قرار داده است و میتوانید هماکنون برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید. این اپلیکیشن در ارائهی کتابهای رایگان یکی از گزینههای برتر ممکن است و بهصورت هفتگی، کتابهای رایگان زیادی دراختیار کاربرانش قرار میدهد. خلاصه نسبت به دیگر گزینههای معرفی شده در فهرست کمتر شناخته شده اما میتواند با قابلیتهای جالب خود کاربران زیادی را راضی نگه دارد. از دیگر ویژگیهای Scribd میتوان به امکان شخصیسازی سایز فونت و پسزمینه صفحه اشاره کرد و هر کاربری میتواند آنها را مطابق با سلیقهی خود تغییر دهد. در بین تمام اپلیکیشنهای فروش کتاب که برای کاربران جهانی ساخته شده است، شاید کیندل بهترین آنها باشد. حسین خلیفه ، دکتر مهدی صلحی، ابوالحسین صبا و ابوالحسن صبا یکی از بهترین شاگردان او بوده اند . بعدها، این اپلیکیشن برای آیپد و مکبوک هم عرضه شد و استقبال درخورتوجه کاربران آی او اس را همراه داشت. وی سالها به همراه همسر دومش فیروزه و دخترش بیتا در ایالت کالیفرنیا آمریکا زندگی کرد. در سال ۱۳۹۷، فیدیبو اولین دستگاه کتابخوان فارسی را روانهی بازار کرد که مستقیم به حساب کاربری فیدیبو متصل است و کتابها را در شکل و شمایلی جمعوجور، اما خوانا دراختیار کاربران قرار میدهد و برای افرادی مناسب است که نمیخواهند دائما از گوشی همراه خود برای خواندن کتاب استفاده کنند. ​This conte nt has ᠎be​en c​reat᠎ed with sahandbook C on te​nt Generator Dem oversi on!

دانلود رایگان کتاب های موسیقی

این برنامه کتابخوان از سرویس ابری گوگل درایو برای همگام سازی کتاب های مابین دستگاه ها استفاده می کند. اپل بوک هم از آرشیو بسیار قدرتمند و فهرست مفصلی بهرهمند است که این اپلیکیشن را به یکی از اپلیکیشنهای کتابخوان برتر و رایگان iOS تبدیل میکند. همچنین نباید فراموش کرد که میتوانید برای ۳۰ روز به صورت رایگان در برنامه مذکور مطالعه کنید. کتابراه درمقایسهبا رقیبهای دیگرش کتابهای کمتری در آرشیو دارد و همین موضوع باعث شده است کمتر افرادی بهسراغش بروند؛ اما کتابهایی که در این بستر قرار گرفته، بسیار جذاب و مهم هستند که میتوانید تا مدتها از مطالعه آن لذت ببرید. با نصب اپلیکیشن کتابخوان مذکور به فایلهای ۲۰ دقیقه الی یک ساعتی دسترسی خواهید داشت که به صورت خلاصه و صوتی کتاب مورد نظرتان را شرح میدهند تا متوجه شوید در ذهن نویسنده چه میگذشته است. شما میتوانید یک میکروکتاب را در مدت ۵۰ دقیقه بخوانید یا به نسخه صوتی آن گوش دهید و اطلاعات کامل یک کتاب را دریافت کنید. با نصب اپلیکیشن کتابخوان مذکور میتوان به تعداد زیادی میکروکتاب متنی و صوتی، میکرو مقاله، پادکست و حتی میکرومقاله دسترسی داشت. حتی اگر آمادگی استفاده از منابع زبان اصلی همچون سری کتاب های کامپلیت آیلتس، مایندست فور آیلتس و کمبریج کلیک کنید فور آیلتس و…

تکامل کتاب

از ویژگی بسیار خوب FBReader میتوان به امکان تنظیم فونت و روشنایی صفحه، پشتیبانی از ۳۴ زبان و فرمتهای متعدد اشاره کرد. فرمتهای اصلی ePub و fb2 هستند. روزگاری، این در همیشه قفل بود، اما حالا نکتهای وجود داشت: همه در این اطراف میدانستند که دیگر چیزی برای دزدیدن وجود ندارد. این برنامه همیشه با جدیدترین کتابهای صوتی بهروز میشود. با نصب اپلیکیشن مذکور به کاملترین آرشیو صوتی فارسی دسترسی خواهید داشت. صبا سه تار را زمانی که غمی داشت و دلش میگرفت در آغوش می کشید و می نواخت و بی صدا اشک می ریخت.در حیاط خانه و در خلوت خود قالی پهن میکرد و به ساز سه تار پناه میبرد. در ادامه میتوانید اپلیکیشن Kobo را برای دستگاه خود دانلود کرده و از آن استفاده کنید. اجازهی ورود همزمان سه دستگاه به یک حساب کاربری؛ ۵. این برنامه مجهز به دیکته نوشتن هم میباشد و هر چیزی که به میکروفن دستگاه گفته میشود را به متن نوشته شده تبدیل میکند. از امکانات آن میتوان به رابط کاربری دوستانه، وجود پیشنمایش کتاب پیش از خرید آن و امکان ویرایش اندازه و استایل متن اشاره کرد. تغییر اندازه و فونت متن کتاب؛ ۴.

کارایی اپ خلاصه به سبکتو که پیشتر معرفی شد شباهت دارد و تفاوت آنها در متنی و صوتی بود فایلهای ارائه شده است. در کتابخانه آنلاین عظیم این اپ بیش از ۴ میلیون کتاب الکترونیکی، رمانهای گرافیکی، کمیک، مانگا و مجلات مختلف وجود دارند که تنها چند کلیک با آنها فاصله دارید. اپلیکیشن کیندل تقریباً هر کتابی که دوست دارید، در بایگانی و کتابخانهاش برایتان قرار داده است و با هوش مصنوعی فوقالعادهاش، سبک و سیاق شما را شناسایی و بعد از آن چندین کتاب دیگر به شما معرفی میکند تا بتوانید مدام در حال خواندن کتابهایی باشید که دوست دارید و از آنها لذت میبرید. موسیقی به عنوان یکی از هنرهای برجسته در ایران و جهان در تمامی ادوار، طرفداران مخصوص به خود را داشتهاست، به همین جهت کتابهای مختلف بسیاری در این زمینه توسط موسیقیدانان غربی و ایرانی نگاشتهشده تا در آینده به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد. با بیش از ۶ میلیون عنوان مختلف، Kobo برای هر دسته از خوانندگان خود کتاب خاص خود را دارد که میتواند ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید