کتاب های صوتی Chronicles

کودکان باید در خانه با کتاب آشنا شوند ما در دانشگاهها با هستههای مطالعاتی دانشجویان را تشویق به کتابخوانی میکنیم؛ همچنین برگزاری جشنوارههای مطالعاتی یک کار تشویقی است و کار دیگر در جهت تشویق دانشجو به کتابخوانی این است که بتوانیم کتاب رابا قیمت مناسب به دانشجو عرضه کنیم. در سالهای 1922 تا 1943 در کنسرواتوار مسکو به تدریس موسیقی پرداخت و از سال 1940 به مقام استادی رسید. همچنین اپلیکیشن طاقچه دارای بخشی است تحت عنوان کتابخانه همگانی که شما می توانید با پرداخت عضویت ماهیانه حدود ۱۰ هزار تومان در آن عضو شده و به بسیاری از کتب در مدت عضویت خود دسترسی داشته باشید و دیگر نیازی نداشته باشید که هر کتاب را جداگانه خریداری کنید و بدین تریب در هزینه های شما صرفه جویی زیادی می شود. قبلازآن کتاب در سال ۱۳۴۵ با توجه به نیاز هنرجویان هنرستان عالی موسیقی ملی به شکل جزوه ای فشرده تدوین گردید بود که مشروح آن توسط مدرسان، در کلاس های گوناگون تدریس می شد و تکالیفی نیز از جانب آنها به هنرجویان داده می شد. در بخش کاوش شما میتوانید جشنواره های طاقچه را مشاهده کنید، پرفروشها را کنار هم بیابید، کتابهای صوتی را مشاهده کنید، خلاصه رمانهای موجود را مشاهده کنید، نویسندگان را به تفکیک مشاهده کرده و کتابهای آنها را در طاقچه بیابید، کتابهای یک ناشر خاص را مشاهده کنید و یا بر حسب موضوع کتاب، از دسته بندی های موجودی که برای شما فراهم شده است استفاده کنید. A​rt icle has be en created by GS᠎A ​Co ntent  Generator  DE​MO!

دانلود کتاب های موسیقی

کتابخانه شخصی شما در طاقچه امکاناتی دارد که در یک کتابخانه فیزیکی یافت نمی شود، مثل امکان مرتب سازی کتب بر حسب تازه ترینها، نام کتاب یا آخرین مطالعه و یا امکان جستجو بین کتاب های موجود در کتابخانه که همچون بخش کاوش، این قسمت نیز با دقت و وسواس زیادی طراحی شده است. کاوش نام بخشی است که با استفاده از آن به آسانی می توانید به محتوایی که علاقه دارید برسید. همانطور که می دانید تولید محتوا برای کودکان حساسیت ها و ظرافت های خاص خود را دارد. همانطور که میدانیم فرهنگ شنیداری یک موسیقیدان بسیار هائز اهمیت است. اما همانطور که قبلا در مقدمه مقاله نیر یاد شد، بهخاطر داشته باشید که برای تکمیل اطلاعات خود خواندن حداقل یکی دیگر کتابهای این لیست میتواند بسیار مفید مواقع شود. به این ترتیب شما هر زمانی که وقت خالی پیدا کردید می توانید به خواندن کتاب و رمان مشغول شوید. یکی دیگر از ویژگی های مهم ویراستاران این مجموعه این است که به زمان اهمیت می دهند و در زمان تعیین شده کار را برای سفارش دهنده ارسال می کنند. تولیدکنندگان روی جزئیات بسیاری کار کرده اند که این خود نشان از اهمیت این پروژه برای تیم تولید دارد.

اپلیکیشنها به صورت یک برنامه نرمافزاری بر روی کامپیوترها و موبایلها با انواع سیستمعاملها اعم از ویندوز، آندروید، IOS و… درکل اگر اهل کتاب خواندن هستید و دوست دارید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در هر حال و مکانی به مطالعه بپردازید، برنامه موبایل طاقچه یک انتخاب هوشمندانه برای شماست. میتواند هرمسئلهای را در یک چشم بههمزدن حل کند، میتواند مرا با محتویاتی متعلق به هر زمان و مکانی سرگرم کند. سفر اورفئوس به دوزخ سفری نمادین است و نشان میدهد هنرمند باید آمادگی این را داشته باشد که به دل دوزخ سفر کند، خود بختیار علی در «شهر موسیقیدانهای سپید» این مسئله را اینگونه برجسته میکند: «موسیقیدانها باید در زمان جنگ هم موسیقیدان باقی بمانند. همچنین اگر شما از طرفداران نوشته های استیون هاوکینگ باشید، کافیست تا پس از ورود به بخش کاوش، سر دسته پدیدآورندگان را انتخاب کنید و از لیست موجود استیون هاوکینگ را یافته و تمامی نوشته های وی را یکجا مشاهده کنید. رنجی که تمامی ندارد و تنها زمانی میتوان بر آن فائق آمد که با کوشش بسیار بتوانی ضربات شلاق حرفها و تحقیرها را تحمل کنی. البته که کتاب های صوتی قبل از اندروید نیز وجود داشتند اما فراگیری آن ها توسط برنامه های اندرویدی به وجود آمد.

او در اشاره به تولید کتابهای الکترونیک دانشگاه آزاد بیان کرد: با همه توسعهای که کتابهای الکترونیک در دنیا پیدا کردهاند باز هم مراجعه به کتابهای کاغذی وجود دارد و این فقط مختص کشور ما نیست بلکه در کشورهای پیشرفته هم شاهد آن هستیم اما ما حوزه نشر را مسوول کردیم که کتابهای صوتی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد. به این ترتیب، کتاب را با یک سری کتاب در فضای مشترک مقایسه کردیم. او با اشاره به این که ما یک چهره دانشگاهی هستیم گفت: برگزاری نشستهای تخصصی، کتابخوانی و غیره را در دستور کار خود قرار دادهایم. فهرست عناوین و محتوای کتاب های این مؤسسه نشان می دهد که تا امروز به رغم رنج بسیار ((کار در شرایط دشوار)) از این هدف فاصله نگرفته و برای حفظ ارزش هایی که به آن ایمان دارد، از منافع مالی و موقعیت های مادی فراوانی چشم پوشی کرده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کتاب موسیقی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید