کتاب ویژگی ها

نکته مهم : برای بهره مندی از ارسال رایگان سفارشات کتاب در شهر تهران و همچنین دریافت 20 درصد تخفیف روی محصولات کمک درسی فقط و فقط از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید ، سفارش تلفنی شامل ارسال رایگان کتاب های دانشگاهی نمی شود و طبق تعرفه از مشتری هزینه ارسال دریافت خواهد شد مگر زمانی که از سایت ثبت شود. همچنین کاربران می توانند با پرداخت اندکی مبلغ، زودتر از موعد مقرر دریافت کنند که کافی است با مجموعه تلکتاب تماس گرفته تا هماهنگی لازم صورت پذیرد. در پایان گروه تلکتاب با سابقه درخشان 22 ساله و کادری مجرب تمامی تلاش خود را جهت سهولت دسترسی کتابخوانان عزیز در حداقل زمان و با قیمت مناسب به کار بسته است. با اپلیکیشن نوار میتوانید سریعتر و بهتر به فایلهای صوتی دسترسی داشته باشید و نسخه اندروید و iOS آن در دسترس است. همچنین در صورت تمایل، با پرداخت هزینه عضویت، به همهی درسهای متمم دسترسی خواهید داشت. علاقمندان به مطالعه کتاب و خرید کتاب، هنگامی که میخواهند کتابی را بصورت حضوری خریداری نمایند، کاملا نمی توانند تمامی هم ردیف های آن را مشاهده نمایند و توضیحات آن را بخوانند ولی زمانی که شما در سایت سعی در خرید کتاب دارید می توانید با استفاده از دسته بندی ها، فیلترهای موجود در سایت و همچنین توضیحات تکمیلی هر محصول به راحتی کتابی را که می خواهید انتخاب نمایید، در این قسمت به بعضی از دسته بندی های سایت اشاره خواهیم نمود. Th᠎is ᠎data has been cre᠎ated ᠎with sahandbook Content G ener​at or  DE MO.

پایه نگهدارنده کتاب موسیقی

در حال حاضر چاپ نوبت 12 این کتاب و با قیمت 2100000 در دسترس می باشد که با افزودن آن به سبد خرید خود و تکمیل فرآیند خرید برای شما ارسال خواهد شد. یک رمان تاریخی است که با نثری شیرین و دلنشین به رشتهﻯ تحریر درآمده و نویسنده تلاش کرده است تا واژهﻫﺎی ناب فارسی رایج در عصر ساسانی را به کار گیرد ولی در عین حال معنای رایج کنونی آن را نیز در پانویسﻫﺎ بیاورد. کارشناسان تلکتاب ، تمام تلاش خود را برای ارسال سفارش در محدوده زمانی مورد نظر شما انجام خواهند داد. شما می توانید کالاهای فروشگاه تلکتاب را در بخش های خرید کتاب عمومی، نوشت افزار، محصولات فرهنگی، کتاب خارجی و کتاب دانشگاهی مشاهده نموده و یا از امکان «جستجو» استفاده نمایید. ۲ـ بعد از تکمیل فرم، بر روی «ثبت» کلیک نموده و به طور خودکار وارد سایت خواهید شد. پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و تلکتاب هیچ اقدامی روی آن نمیتواند انجام دهد. پس از ارسال با توجه به نوع پست انتخاب شده، در حالت پست سفارشی ظرف 3 تا 5 روز کاری و در حالت پست پیشتاز ظرف 1 تا 3 روز کاری سفارش به دستتان خواهد رسید.  Post has ​been c reated wi​th sahandbook  C ontent Generat or Dem​ov ersion!

در حالت عادی پایانههای پرداخت بانک این گونه تراکنشها را به صورت خودکار مسترد کرده و وجه ظرف مدت چند دقیقه تا حداکثر چند روز به حساب بانکی شما متسرد میگردد. در صورتی که سفارش نیاز به تغییر در قیمت و یا تعداد داشته باشد، سفارش با تغییر آماده پرداخت شده و تغییرات به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که محدودیت زمانی برای دریافت سفارش خود دارید، حتما در بخش توضیحات سفارش درج نمایید. نکته : البته در بیشتر موارد، هزینه کتاب به هنگام تحویل به مشتری دریافت می شود. پارسانیا ادامه داد: عالمان علم را در کتاب ماندگار میکنند و نشر اثر است که علم را به قلمرو فرهنگ وارد میکند و عدالت را در حاشیه حقیقت ممکن میسازد، با حضور حقیقت عدالت ممکن است، با حضور عدالت نیز رهایی از ستم، آزادگی و حریت در جامعه بشری ممکن میشود. داستان های تاریخی با بازآفرینی و تحلیل درباره ی یک حادثه در گذشته تجربیاتی رایگان را در اختیار مخاطب قرار می دهند.آن ها از تجارب واقعی سخن می گویند و ما را درگیر جامعه،احساسات و باورهای مردمی می کنند که در زمانی متفاوت از ما زندگی کرده اند.یک داستان نویس تاریخی حادثه ای را برای نوشتن انتخاب می کند که هرچند در گذشته اتفاق افتاده است.

کتاب موسیقی برای کودکان

This w as gener᠎at​ed  by G​SA Con᠎te nt Gener᠎ator Demov​ersi​on!

راستش را بخواهید آقایان از هدیه های اینچنینی لذت زیادی می برند و خوشحال می شوند. مشتریان نیز دیگر برای خرید کتاب از بانک کتاب از تهران و یا شهرستان ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن مشتریان نیز از خرید اینترنتی کتاب از سایت تلکتاب همراه با تخفیفات ویژه لذت ببرند . توجه داشته باشید که برای پرداخت آنلاین لازم نیست کارت بانکیتان توسط همان پایانه پرداخت صادر شده باشد و پایانههای پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب قابل استفاده هستند. برای رهگیری مرسولات پستی می توانید به سیستم رهگیری مرسولات پستی مراجعه کنید. این کد را میتوانید در سایت رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. از اینرو اگر بعد از ارسال در زمان مقرر بسته به دستتان نرسید میتوانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آنرا جویا شوید. وضعیت تراکنش از طریق بانک استعلام شده و در صورت صحیح بودن پرداخت، سفارشتان تأیید میگردد. ارسال به خارج از کشور ( توسط پست سفارشی ) : هزینه ارسال، با توجه به وزن و مقصد مشخص می گردد. ارسال به شهرستان ( توسط پست سفارشی ) : مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، چهار الی هفت روز کاری می باشد.

دانلود کتاب تئوری موسیقی دامیز

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید