کتاب چیست – و چه چیزی نیست

راهکارهای کتاب هنر خوب زندگی کردن برای بالا بردن کیفیت زندگی، راهکارهای شگفت انگیز و اعجاب انگیزی نیستند. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر Art و در رشته نوازنندگی تار دریافت کرده و هم اکنون مدرس هنرستان موسیقى دختران است. در ادامه شما را با نویسنده، کتاب، واکنشها به کتاب و ترجمههای آن آشنا خواهیم کرد. ارزشهای فرد هر سال تغییر نخواهند کرد مگر اینکه شرایطی را در زندگی تجربه کنید که ارزشهایتان را تغییر دهند، مثل فرزنددارشدن، از دست دادنِ یکی از عزیزان یا پایان دادن به رابطه. دنیای روانشناسی دنیایی پر از صحبت، آرامش، آموزش و هدفمند برای داشتن ذهن آگاه است که مسیر های موفقیت شما را هموار می سازد. این انتزاعِ دور از واقع، دورشدن از رسالتی است که دههها پیش نیما برای شعر نو ترسیم کرد و آن نزدیکیِ هرچه بیشتر به عینیت اشیاء و خالیکردن ذهن از پیرایههای بهظاهر شاعرانهای بود که در سالهای منتهی به جنبش مشروطه بر شعر بسته شده بود.

پیدا میشود که متأثر از ارفئوس نبوده باشد. نبوده‌اید. و در واقع باید}

این کتاب را میتوان یک جعبه شگفت انگیز از ابزارهای ذهنی توصیف کرد که شما را برای داشتن یک زندگی خوب و رضیاتبخش آماده میکند. سپس سؤال خواهم کرد خانواده چه کاری این مطلب برایتان انجام میدهد. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. پیدا میشود که متأثر از ارفئوس نبوده باشد. مثلاً اینکه دوبل کردنِ کدام سازها کیفیت شنیداری استانداردی تولید میکند؛ کدام ترکیب باعث میشود کیفیت صوتی یک ساز فدای دیگری شود و یا اینکه کدام جملۀ موسیقایی برای کدام ساز غیرقابل اجراست و برای دیگری کاملاً ممکن؟ بسته به نوع اثر و مدت زمان پخش، هر کتاب صوتی در واوخوان قیمت متفاوتی دارد. ما دو نوع آدم داریم، آدم هایی که مرده اند، ولی زنده هستند؛ و آدم هایی که زنده اند، ولی مرده اند. رولف دوبلی در کتاب هنر خوب زندگی کردن به خواننده کمک میکند تا به این آگاهی و دانش برسد که آنچه برای یک زندگی خوب و در اصطلاح خوب زیستن نیاز است در درون ما وجود دارد. انتشارات راه اندیشه با چاپ مجموعه شش جلدی از دروس تخصصی رشته هنر به داوطلبان کنکور سراسری کمک کرده تا بتوانند در کنار منابع اصلی خود به منابع کمک آموزشی و تستهای هر درس نیز دسترسی داشته باشند.  A rt icle has ᠎been creat ed  by G SA Con tent  Gener ator D​emover sion.

اینکه بدونی چطور تمرکز بهتری داشته باشی، چطوری بهرهوری بهتری داشته باشی، چطوری جلوی عادتهای مخرب ایستادگی کنی، چطوری رفتارهای بهتری رو در خودت بسازی، چطوری اهمالکاری رو کنار بذاری و هزار و یک چطورِ دیگه رو بشناسی، بهت کمک میکنه تا روزبهروز پیشرفت کنی و هرروز بهترین عملکرد رو از خودت نشون بدی. معمولا چند فیلم میگذارد جلویم و شروع میکند به توضیح دادن که هر کدامشان چطوری هستند. تقریبا ذائقه مشتریان ثابتش را هم می داند و نیازی نیست که هر بار به او یادآوری کنم که یک فیلم اکشنی میخوام که البته خیلی تخیلی نباشد و داستان خوبی داشته باشد و اگر کمی دستمایه کمدی هم داشته باشد که چه بهتر! سبکتو هماکنون قابل دسترسی در پلتفرم اندروید و iOS است و البته میتوان به نسخهی تحت وب آن نیز دسترسی داشت. اما نکته قابل تامل این است که تصمیم بگیرید آگاهانه از این نکات استفاده کنید. تمایزِ مهم این است که خانواده، ارزشی ابزاری است، ابزاری برای رسیدن به هدف. ما دائماً در تلاش برای رسیدن به یک اصل واحد، یک باور واحد و یک قانون واحد هستیم. کارمندان این کتابفروشی غالبا دانش فراوانی دارند و تا جای ممکن شما را برای رسیدن به کتاب دلخواهتان راهنمایی میکنند.

از این رو ضروری ست تدبیری اتخاذ شود تا نوجوانان و جوانان امروزی فیلمهای آگاهی بخشی چون «غریب» را حتما تماشا کنند. سه تا از کتابای این لیست (چشمهایش ، جنس ضعیف و تفکر زائد) رو مطالعه کرده بودم خیلی زیبا هستند . این کتاب از ابتدا تا انتها پر از نکات مهم و اساسی است که هر کدام میتواند به شما این توانایی را بدهد که خودتان را برای یک زندگی خوب و سرشار از شادی آماده کنید. مثلاً فردی که دوست دارد نامهای افراد را به خاطر آورد باید برای روابط خود و ارتباطش با دیگر افراد ارزش قائل شود. رولف دوبلی میگوید که مغز بشر با سرعت کمتری نسبت به سرعت مدرنیزاسیون زندگی بشر توسعه یافته است و همین باعث ایجاد خطاهای بی شماری در زندگی بشر میشود. کتاب هنر خوب زندگی کردن اثر رولف دوبلی یکی از بهترین آثاری است که در زمینه رشد و توسعه فردی نوشته شده است. هر ارزش به مرور رشد میکند و به ارزش بعدی منجر میشود.

دیدگاهتان را بنویسید