کلید موفقیت شهر کتاب موسیقی

اگر مایل به گوش دادن به هر فایل صوتی مانند کتاب صوتی، پادکست یا حتی موسیقی هستید، شنوتو انتخاب مناسبی خواهد بود. در این وضعیت کافیست که برنامه Shazam را اجرا نمائید و اجازه دهید تا موسیقی در حال پخش را برای چند لحظه بشوند . عبادی با پدرش میرزا عبدالله بسیار کم کارکرد و سه تار را از خواهرش فرا گرفت. البته خیلیها معتقدند ورقزدن و مطالعه کتابهای فیزیکی حسوحال دیگری دارد؛ اما باید این موضوع را مدنظر گرفت که کتابهای دیجیتالی از چند لحاظ مانند قیمت، دسترسی و شخصیسازی بهتر بهصرفهتر هستند. اگر اهل کتابهای صوتی هستید، فیدیبو یکی از تولیدکنندگان برتر کتاب و محتوای صوتی است که بهصورت اختصاصی این کتابها را ضبط میکند و برای خرید قرار میدهد؛ پس اگر وقت خواندن کتاب فیزیکی یا دیجیتالی ندارید، بد نیست به بخش کتابهای صوتی فیدیبو سر بزنید و حین کارکردن آنها را گوش دهید. برای اینکه محتوای موجود در این اپلیکیشن بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد، تیمی حرفهای وظیفهی ضبط، ویرایش و انتشار کتابهای صوتی اختصاصی و سریالهای صوتی اورجینال را دارند. اگر با زبان انگلیسی آشنا و اهل مطالعه کتابهای الکترونیک باشد، برنامه Audiobooks from Audible برایتان بسیار کاربردی خواهد بود.

کتاب رازهایی که هیچ کس دیگری از آنها خبر ندارد

اپلیکیشن کیندل تقریباً هر کتابی که دوست دارید، در بایگانی و کتابخانهاش برایتان قرار داده است و با هوش مصنوعی فوقالعادهاش، سبک و سیاق شما را شناسایی و بعد از آن چندین کتاب دیگر به شما معرفی میکند تا بتوانید مدام در حال خواندن کتابهایی باشید که دوست دارید و از آنها لذت میبرید. در میان انبوهی از برنامههای کتابخوان، چندین گزینهی ایرانی نیز وجود دارند که با کتابخانههای عظیم خود میتوانند کاربران را راضی نگه دارند. با بکارگیری از نرم افزار Amazon Kindle انبوهی از کتابها و مجلهها الکترونیکی در اختیارتان قرار میگیرند . بنابراین این پروگرام میتواند یکی از بهترین نرم افزار های رایگان آیفون و آیپدهای اپل به منظور تماشای ویدیو ، موزیک و غیره باشد . بنابراین حتما برنامه رایگان Podcasts را دانلود و در آیفون یا آیپدتان نصب کنید. برنامه Instapaper به راحتی این امکان را فراهم می نماید تا صفحات وب را در آیفون یا آیپدتان ذخیره بکنید و پسازآن در وضعیت آفلاین بودن به خواندن دقیق نوشته های این صفحات بپردازید . اگر از علاقمندان به تماشای فیلم و سریالهای روز جهان هستید ، نرم افزار Netflix بایستی در آیفون یا آیپدتان نصب گردد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیوه بکارگیری از برنامه و دانگل کروم کست و نرم افزار های سازگار با آن ، پیشنهاد میکنیم که به مطالعه مقاله “برنامه های سازگار کروم کست Chromecast و آدیو Chromecast Audio” بپردازید . This  post h᠎as be en gen erated  by sahandbook Content Gene rator DEMO᠎.

سپس اطلاعات مربوط به آن آهنگ با نرم افزار Shazam پدیدار خواهد شد و شما حتی قادر به دریافت مستقیم آهنگ مد نظر خواهید کتاب موسیقی بود . نرم افزار های رایگانی که در این نوشته شناسایی میشوند کاربردی و در عین حال سرگرم کننده هستند . حال آنکه هنرمند در هنرهای تجسمی از آفتاب و نور خورشید در خلق نقاشیها و ساخت تندیسها بهره میگیرد. علاوه بر ایران، کشورهای دیگر نیز از این ساز در موسیقیهای خود بهره میبرند. دانگل کروم کست یک قطعه خیلی کوچک و شبیه به فلش مموری می باشد که به تلویزیونها متصل میشود و به این حالت میتوان گوشیهای هوشمند را به تلویزیون متصل نمود و محتوای آنها را بر روی نمایشگر تلویزیون آینه نمود . نه تنها کتاب این مجموعه توانسته موفقیت چشمگیری را به دست آورد، بلکه سهگانه هابیت در زمینه فیلم نیز توانست فروشی بیسابقهای را به ارمغان آورد. داستان فیلم در سال ۱۹۸۸ جریان دارد و روایتگر داستان دو خواهر است که در نخستین لیگ حرفهای بیسبال بانوان در آمریکا به یکی از تیمهای این لیگ میپیوندند و سخت تلاش میکنند تا این تیم را به موفقیت برسانند.

یکی پنداشتن این دو همان اشتباهی است که بسیاری از صاحب نظران را به ورطه «گزافه- اضافه گویی» های نیمه فلسفی نیمه هنری می افکند. در پی موفقیتهای این فیلم دو فیلم دیگر با عناوین Angels & Demons و Inferno تولید شدند که نتوانستند کیفیت رمز داوینچی را تکرار کنند. بنابراین در این مطلب تصمیم داریم که به معرفی بهترین نرم افزار های مجانی آیفون برای پخش فیلم ، موزیک و باقی موارد این چنینی بپردازیم . همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک و غیره پرداختیم. بدون شک نرم افزار Instapaper هم یکی دیگر از بهترین نرم افزار های رایگان آیفون و آیپد به حسابآمده که به قصد مطالعه آفلاین صفحات وب طراحی گشته است . برنامه iPlayer Radio هم مربوط به پخش مستقیم رادیوهای بی بی سی (BBC) در آیفون و آیپدهای اپل میشود. با استفاده از اپلیکیشن iPlayer میتوانید هر زمان که تمایل داشتید تمام برنامههای شبکه خبری بی بی سی (BBC) را مشاهده کنید. این کتاب همچنین با سی دی ارائه می شود. همچنین اپلیکیشن iPlayer شامل حالت پخش زنده هم میشود که در این وضعیت برنامههای در حال پخش در شبکه بی بی سی را به طور مستقیم خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید