6 رازها و تکنیک‌ها: نحوه استفاده کتاب برای ایجاد یک سودآور کسب و کار(محصول)

دکتر فرانکل، کتاب انسان در جستوجوی معنی را در دو بخش نوشته است، بخش اول شامل خاطرات او از زمان حضورش در اردوگاه کار اجباری آشویتس است و بخش دوم آن مربوط به لوگوتراپی یا معنادرمانی که مکتب تخصصی دکتر فرانکل است را برای ما توضیح میدهد. براساس همین گزارش در بخش پژوهشی دکترسید حسین میثمی – نویسنده کتاب بررسی و تحلیل موسیقی کلاسیک در قزوین ( از دوران صفوی تا اواخر قاجار ) از انتشارات سوره مهر حائز رتبه اول شد. شیخ صفیالدین ارموی پس از ۸۰ سال زندگی علمی، هنری و سیاسی، چون مقروض شده بود و نمیتوانست دین خود را بپردازد به زندان افکنده شد و درنهایت در ۱۸ صفر سال ۶۹۳ قمری در شهر بغداد در زندان دارفانی را وداع گفت. بیشتر مؤلفان بر این باورند که رسالههای شرفیه و ادوار ارموی منجر به بروز انقلابی بزرگ در موسیقی در سراسر عالم شده است تا جایی که «ژوزف یکتابیک» موسیقیشناس نامی ترک که درباره موسیقی ملت خود برای «دائرهالمعارف لاوینیاک»، نوشته درباره شیخ صفیالدین ارموی، چنین مینویسد: «بالاخره موسیقیشناس ترک، صفیالدین ارموی نام داشته و به روزگار خلافت مستعصم خلیفه عباسی در نیمه دوم قرن هفتم میزیسته و توانست دوره ثابت و لاتغییر سابق را به پایان آورد». ᠎Artic​le w᠎as gener᠎ated with G SA C​ontent Ge​nera​tor DEMO .

کتاب موسیقی ایران

رشد غولآسای انتشار داستان های مختلف ممکن است خانواده ها را در انتخاب داستان دچار چالش کند حتی کتاب های مناسب به بزرگسالان را نیز خریداری کنند. نقل است که وی با نواختن عود در «کاظیم داشی» ارومیه، هلاکوخان را به آرامش و خونسردی فراخوانده است. این اثر بر همة مباحث اصول موسیقی و مبادی آن، علوم نظری و عملی و وابسته های این علم احاطه دارد و مرجع تاریخی کامل در هنر موسیقی به شمار می آید. آثار شیخ در علم موسیقی همیشه مورداحترام و تقلید هنرمندان ایرانی و سایر ممالک اسلامی بوده و علم و هنر او را ستودهاند. به گزارش پارک علم و فناوری قم به نقل از مهر، برگزیدگان دوسالانه کتاب برتر موسیقی همزمان با مراسم جشن خانه موسیقی و اختتامیه فستیوال موسیقی تهران با حضور جمع زیادی از هنرمندان پیشکسوت و جوان عرصه موسیقی و معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. وی برآمده از مدرسه مستنصریه بغداد و همزمان با خلفای عباسی مستنصر و مستعصم است. او در تازش مغولان و فتح بغداد در دیوان انشا به خدمت هلاکو درآمد. کتاب “الموسیقی الکبیر ” اثر ماندگار ابونصر فارابی کامل ترین و بزرگ ترین کتابی است که از آغاز اسلام تاکنون دربارة موسیقی به زبان عربی نوشته شده است. Th is h as be en generated  with sahandbook Conte nt G​ener​ator ᠎DE MO.

سوالات بی پاسخ درباره کتاب که باید درباره آنها بدانید

کتاب “الموسیقی الکبیر” اثر ماندگار ابونصر فارابی کامل ترین و بزرگ ترین کتابی است که از آغاز اسلام تاکنون دربارة موسیقی به زبان عربی نوشته شده است. هیئت داوران دوسالانه کتاب برتر موسیقی با ترکیب استاد مصطفی کمال پورتراب، حسین یاسینی و هومان اسعدی در بخش ترجمه کتاب “الموسیقی الکبیر تالیف ابونصر فارابی” با ترجمه و شرح فارسی زنده یاد دکتر مهدی برکَشلی که به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر شده است را به عنوان اثر برگزیده دوسالانه در این بخش معرفی کردند. هیئت داوران همچنین در بخش برگزیده کتاب های آموزشی کتاب صد درس (شیوه تنبور نوازی) نوشته استاد علی اکبر مرادی نوازنده و مدرس برجسته و کرمانشاهی تنبور را از انتشارات عارف به عنوان اثر برتر معرفی کرد. هیئت داوران همچنین در بخش برگزیده کتاب های آموزشی کتاب صد درس(شیوه تنبور نوازی) نوشته استاد علی اکبر مرادی نوازنده و مدرس برجسته و کرمانشاهی تنبور را از انتشارات عارف به عنوان اثر برتر معرفی کرد. این بخش اول کتاب بود ولی در ادامه این کتاب و با مطالعه آن شما را به نقطه ای میرساند که اگر این باید هایی که برای خودت ضروری ساختی و جز آزار دادنت سودی برایت ندارد را کنار بگذاری به بخشی میرسیم که اهداف واقعی تو آنجا هستند جایی که میتوانی با تمرکز روی آن نتایج شگفت انگیزی را به دست بیاوری انسانی خوشبخت و متعالی شوی جایی که تو را به ثروت و یک زندگی عالی میرساند.

وقتی این ویژگیهای انکارشده را احیا کنیم، دری به دنیای درونمان باز کردهایم. از مهمترین ویژگیهای کتاب مناسب برای گروه سنی «الف»، سادهنویسی، جملات کوتاه، رنگآمیزی، اشکال، ترغیب به بازیهای مشارکتی، تقویت حواس پنجگانه، برآورده کردن حس کنجکاوی، است. از دیگر ویژگیهای Scribd میتوان به امکان شخصیسازی سایز فونت و پسزمینه صفحه اشاره کرد و هر کاربری میتواند آنها را مطابق با سلیقهی خود تغییر دهد. امید و ناامیدی، افسردگی، تنشهای روزانه و راههای مقابله با آن و علاقهی افراد به ساختن زندگی بهتر برای خود، همه و همه از عواملی هستند که افراد مختلف جامعه را به سمت این گروه از کتاب های انگیزشی سوق میدهد و با اینکه خواندن تنها کافی نیست و اثرپذیری این مطالب علاوه بر زمانبر بودن نیاز به مداومت در خواندن مطالب گوناگون، یادداشتبرداری و در نهایت عملیاتی کردن مطالب دارد، باز هم از مشتاقان این کتاب ها کم نمیشود. جدا از اینکه یک لهجه لاتی داشت در گفتن صحیح حرف هم مشکل اساسی داشت . او را دارای دو نوآوری (دو ساز زهی) دانستهاند؛ یعنی مُغنی (سازی زهی بین قانون و رباب) نوعی شاهرود تازه که در اصفهان ساخت و دیگر نزهه (سنتورمانندی، نوعی قانون).

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منبع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید