9 نمونه‌هایی از کتاب رایگان

پشتیبانی از فرمتهای مختلف، امکان خواندن کتاب از فایل زیپ و بومیسازی برای ۲۹ زبان زنده دنیا از دیگر امکانات خاص و منحصر به فرد این برنامه به شمار می ­رود. شما میتوانید با توجه به امکانات و ویژگیهای این برنامهها، اپلیکیشن مورد نیاز خود را دانلود کرده و از خواندن کتاب در گوشی موبایل خود لذت ببرید. برای جلوگیری از اشغال شدن فضای گوشی، میتوان کتاب را بخشبخش نیز دانلود کرد. در واقع هر کتابی که در برنامه کتابباز معرفی میشود، طرفداران میتوانند آن را از اپلیکیشن طاقچه دانلود نمایند. دریافت کتاب الکترونیکی با این برنامه بسیار راحت است و تمام افراد میتوانند کتاب مورد نظر خود را جستجو کنند. اگر به دنبال یک برنامه کتابخوان الکترونیکی با کاربری ساده هستید؛ اپلیکیشن Wattpad می­ تواند رضایت شما را به دست آورد. اگر توانایی خرید کتابهای زیاد در یک ماه را ندارید؛ این اپلیکیشن هر ماه به کاربران خود یک کتاب رایگان هدیه میدهد که این کتابها از بین عنوانهای جذاب و پرطرفدار انتخاب میشوند. This  post has ​been generat ed by sahandbook Content Gene᠎ra tor DEMO!

اثر پرویز منصوری یکی از موسیقیدانان ایران می باشد.

چون یک کودتا بود، انقلاب اسلامی ادبیات نوینی بوجود آورد، تحول اساسی ایجاد کرد، هم تحول در زبان و هم تحول در ادبیات، تحول در واژگان ایجاد شد، شما ببینید واژگانی که در این ۴۴ سال بر زبان ها و قلم ها جاری شده است، واژگانی نبوده است که قبلا رواج داشته باشد، بله در کتاب های لغت بوده است و گاهی ادبای بزرگ هم ممکن بود در نوشته هایشان به کار ببرند اما زبان مردم نبود، خود واژه انقلاب، مستضعف، مستکبر، جهاد، شهادت، شهید، جانباز، آزاده، ایثارگر، حماسه، مقاومت، فهرست بالابلندی داریم از واژگانی که اینها به برکت انقلاب مردمی شده است و خیلی عادی و طبیعی شده است. افزون بر آن، با این که مفهوم جنگ در کتاب غالب است؛ اما درونمایههای دیگری هم در کتاب هست که میشود از کودکان بخواهیم خودشان از روی تصاویر قصهشان را بگویند. جالب است بدانید این برنامه، فعالیت زیادی با برنامههای مختلف تلویزیونی از جمله برنامه خندوانه داشته که میتوان به برنامه بخون و ببر اشاره کرد.

6 روش‌ها ایجاد بهتر فروشگاه کتاب موسیقی با The کمک از شما سگ

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد این کتاب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید