Flip کتاب شما Right to a High Performing Machine

پدر که مردی خلاق و دوستداشتنی اما غیرقابل پیشبینی است، بار طنز کتاب را یک تنه به دوش میکشد. مثلا اگر یکی از کتابهای نادر ابراهیمی را خواندید و از قلم وسبک او خوشتان آمده، تا چندماه و حتی یک سال سبد مطالعاتیتان از آثار دیگر او پر میشود! نویسنده این کتاب دیوید آلموند کتابهای دیگری نیز در این زمینه منتشر کرده که با جستجوی نام نویسنده می توانید سایر آثار وی را نیز بررسی نمائید. ما بسیاری از اوقات در انتخاب کتاب برای مطالعه دچار سردر گمی می شویم و نمی دانیم کتاب خوب را چگونه می توانیم انتخاب نماییم. کتاب های روانشناسی بی شمار هستند اما ما در این مطلب 6 کتاب پر فروش و برتر روانشناسی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. به منظور بیان یک داستان واقعی به روشی جذاب، نویسندگان کتابهای غیر داستانی غالباً زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد موضوع خود میکنند و سپس در مییابند که چگونه اطلاعات را به طرزی جذاب انتقال دهند. تیم فریس در طی سالهای گذشته با افرادی مصاحبه کرده که از بهترینهای حرفۀ خود هستند. ᠎This a​rticle has ᠎been writt en with the ​help of G SA C​on​tent Gen​er ator Dem᠎over sion.

بی توجهی درباره کتاب|کتاب Better از باراک اوباما را انجام دهید}

با توجه به این­که شغلتان احتمالا صدها سال بعد از شما نیز ادامه خواهد داشت، ساخت و تقویت عادات مثبت در طول زمان تفاوت فاحشی در آن زمینه ایجاد خواهد کرد (مثل «اصل مرکب» در امور مالی). پس از مطالعۀاین کتاب، متوجه خواهید شد که بیشتر زندگی حرفه­ای (و تا حدی شخصی) شما مجموعه­ای از عادت­هایی­ است که در طول سال­های متمادی برای خود ایجاد کرده­اید. برای این جستجو از عنوان کتاب استفاده نکنید چون ممکن است مترجمی کتاب را با عنوان متفاوتی ترجمه کرده باشد. گاردین هم آن را ملقمهای از هیجان و کمدی در فضایی شبیه به رسالهی سیاسی میداند؛ آن هم از زنی که هوش بالا را با آنارشیسم در این مطلب هم آمیخته است. «تونی رابینز» در مورد این کتاب می­گوید: «چیزی که من در مورد ابزار موفقیت بزرگان دوست داشتم این است که این کتاب تاکتیکها، روال روزمره و عادتهای کلیدی افراد فوقالعاده موفق را به زبانی خلاصه کرده که هر کسی میتواند از آن استفاده کند».

استند کتاب موسیقی

این کتاب، این باور عمومی نادرست که هنرمندان روال روزانه­ای ندارند و صرفاً منتظر این مینشینند که به آن­ها الهام شود را از بین می­برد. دبی فورد باور دارد که یافتن سایههای وجودمان نوعی پذیرش است که باعث میشود مشکلاتمان را شناسایی کنیم و برای همیشه از آنها رها شویم. دبی فورد به زیبایی توضیح میدهد که جهان درون ما مانند هولگرام روی یک کارت اعتباری است که در واقع یک تصویر سهبعدی است و ویژگی منحصربهفرد آن، این است که هر قطعه از آن را که بخراشیم همان تصویر کلی هولوگرام در آن رویت میشود و این یعنی جهان ما تصویری از جهان کل است. رابرت بلای (نویسنده) معتقد است که ما در چند دههٔ اول زندگیمان این کوله را پر میکنیم و در بقیهٔ عمر تلاش میکنیم که هر آنچه را در کولهمان گذاشتهایم، برای سبکتر کردن بار خود از آن بیرون بریزیم. وقتی با خودمان آشتی کنیم، با دنیایمان آشتی میکنیم.» نویسنده بعد از آنکه درک روشنی از جهان درونمان به ما میدهد، کمک میکند تا آنچه را سالهاست مخفی کردهایم از گنجینهٔ وجودمان بیرون بکشیم. این کتاب کمی تخصصی­تر است و نکات روانشناسی فراوانی دارد که می­تواند در درک نحوۀ عملکرد مغز به شما کمک کند.

در واقع نویسنده قصد دارد به این نکته برسد: «وقتی درک کنید که هر آنچه در دیگران وجود دارد در درون شما هم هست، تمام دنیای شما تغییر میکند. اما وقتی از پایانِ ذهنمان شروع می­کنیم، خودمان را مجبور میکنیم تا به وضوح بیان کنیم که موفقیت در فلان کار چگونه به نظر میرسد و هر موضوع پیش­پا­افتادهای که ما را از رسیدن به هدفِ مزبور باز­می­دارد را از دستور کار خارج می­کنیم. سفارش دهنده باید هزینه این مهارت ویژه را پرداخت کند که هر کسی از عهده آن بر نمی آید و توان پرداختن به آن را ندارد. اگر کارآفرین، بازاریاب یا مدیر محصول هستید و می­خواهید یاد بگیرید که چگونه محصولاتی ارائه کنید که وابستگی ایجاد می­کنند، باید کتاب نیر ایال را بخوانید. در صورتی که کتاب مورد نظر خود را در سایت های دانلود رایگان نیافتید، می توانید برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی به صفحه جستجوی ایلرنیکا مراجعه کرده و کتاب مورد نظر خود را براساس عنوان، سال یا نویسنده جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید