آلبرت انیشتین در کتاب

با خواندن این کتاب چه چیزهایی را یاد میگیریم؟ اگر بخواهید از خدمات تحت وب این اپلیکیشن و از طریق سایت استفاده کنید، میتوانید هر محصول را به صورت جداگانه خریداری و از طریق سایت گوش کنید. به همین دلیل است که خیلی از ما راغب به خرید و فروش کتابهای دست دوم خود نیستیم و ترجیح میدهیم اگر کتابی داریم آن را نگهداریم و اگر میخواهیم کتابی بخریم نو آن را بخریم. بسیاری از افراد در حال حاضر ترجیح میدهند به جای مرور کتابها، آنها را به صورت صوتی گوش کنند و همزمان باقی کارهای خود را نیز انجام دهند. همین تکنیک کیفیت چاپ را بسیار بالا می برد و محصول حاصل دوام وماندگاری قابل توجه و بالایی دارد.از این نوع روش چاپی در نقشه کشی به کرات بهره برده می شود. برای افزایش سرعت در چاپ و جلوگیری از به هدر رفتن وقت ،چاپ دیجیتال روش بسیار کارآمد و به درد بخوری است. این اپلیکیشن در حال حاضر در نسخههای اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در دسترس است. در این اپلیکیشن میتوان فونت و اندازه متن و حالت شب و روز را تغییر داد. کتابراه از طراحی کاربری مناسبی برخوردار است و به راحتی میتوان حین مطالعه اندازه و شکل فونت و رنگ پس زمینه را تغییر داد و قسمتهای موردعلاقه در کتاب را نشانهگذاری کرد یا به اشتراک گذاشت.

Learn این برای تغییر How you تاب

اپ طاقچه یکی از اولین اپلیکیشنهای کتابخوان بود که ابتدا با نام «کتاب من» عرضه شد و سپس به «طاقچه» تغییر نام داد. این رایحه کاهگلی و مرطوب، به برکتی میمانست که ربطی به زمین نداشت. متأسفانه قیمت کتابها با مشکلاتی که در سالهای اخیر در حوزه نشر وجود داشته، اصلاً ارزان نیست و این موضوع گاهی باعث میشود بهکل قید خرید کتاب و کتاب خواندن را بزنیم؛ اما در همین شرایط هزاران کتاب دست دوم باارزش وجود دارند که هنوز نخواندهایم و میتوانیم با هزینههای کمتر به سراغشان برویم. در پی تالیف کتابهایش او کتاب دیوانگان ثروتساز را نوشت که در دنیای تجارت و کسبوکار بسیار پرفروش و تاثیرگذار شد. همچنین میتوانید قسمتهایی از کتاب را که توجهتان را جلب کرده، هایلایت و نشانهگذاری کنید. کنسل به شما امکان خرید و فروش کتاب های دست دوم را می دهد. علت اصلی نام گذاری کتاب نیز به دلیل پرداختن به هر 4 مهارت اصلی زبان می باشد. قابلیتهای متعدد این اپ شامل تنظیم فونت، رنگ، نشانهگذاری، به اشتراک گذاری متن، تم تیره برای مطالعه در شب و مشاهده کتابهای دوستان میشود. آیا میدانید کتیبهای که در بوکان کشف و جا به جا شد باعث شد زندگی بسیاری از دستاندرکاران آن زیرورو شود؟

کتاب شاه دزد

​This content was gener᠎ated wi th t᠎he  help of GSA​ C​ontent Gene​rator ​DE᠎MO!

نانوکتاب را میتوان خلاصهای ۳۶۰ درجهای از کتابها دانست که در زمانی حدود ۲۵ دقیقه خواننده را با مفاهیم کلی آن کتاب آشنا میکنند و برای مرور مجدد کتابها نیز میتوان از آن استفاده کرد. ما انسانها چه در دوره کودکی و چه در بزرگسالی به فردی نیاز داریم که بتوانیم در سختیها به فروشگاه اینترنتی کتاب او تکیه کنیم. مدرسین به عنوان هدایت کننده مسیر، هم قدم با زبان آموزان خود پیش می روند و از آغاز تا پایان دوره از شما حمایت و پشتیبانی کاملی خواهند کرد. اپلیکیشن Google Play Books همچنین قابلیت پشتیبانی از فرمتهای مختلف کتاب، تنظیم ابعاد خروجی، اندازه فونت، رنگ قلم و هایلایت متن را دارد. این اپلیکیشن هزاران کتاب متنی و صوتی رایگان نیز در کنار کتابهای غیررایگان، در آرشیو خود دارد. طاقچه یکی از اهداف خود را دسترسی قانونی به کتابها، روزنامهها و مجلات قرار داده است و در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب ارائه میشود.

این پادکستها حوزههای مختلفی از روانشناسی، مدیریت و کارآفرینی تا شعر و ادبیات را شامل میشود. یا تا انتها به آن پایبند باشید. در چند ماه اخیر، فیدیبو نیز مانند طاقچه به ساختن یک کتابخانه همگانی مجازی رو آورده و با پرداخت حق عضویت، میتوانید در این کتابخانه عضو شده و کتابهای بسیار زیادی را که به صورت رایگان در آن قرار گرفتهاند مطالعه کنید. به گزارش خبرنگار مهر، نظام مرادی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری، ثبت سفارش کتابهای درسی دورههای مختلف تحصیلی صرفاً از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی صورت میگیرد، اظهار داشت: اولیای دانش آموزان در مهلت اعلام شده جهت ثبت سفارش اقدام کنند. تذکر3: زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی و فرآیند انعقاد قرارداد با شرکت های مربوطه و نحوه شروع به کار برای پذیرفته شدگان قطعی، متعاقباً اطلاع رسانی می شود. این اپلیکیشن متعلق به فروشگاه عظیم آمازون است و توسط این شرکت پشتیبانی میشود. یکی از مزیتهای این اپ کتاب نسبت به دو رقیب قدرتمندش، برخورداری از پشتیبانی نسبتا قوی و حرفهایتر است.

دیدگاهتان را بنویسید