آیا از کتاب آنلاین تخصص خود خجالت میکشید؟ این است چه باید کرد

از همان ابتدا که قصد یادگیری زبان انگلیسی را به هر صورت و شکلی داشته باشید باید به سراغ تهیه کتاب متناسب با سطح خود اقدام نمایید. به عنوان مثال با استفاده از کد تخفیف اولین خرید شهر کتاب آنلاین میتوانید در سفارش خود از این کتابفروشی هزینه کمتری پرداخت نمایید. همچنین، میتوان از یک اپلیکیشن تبدیل قالب به صورت ثابت هم برای انجام این کار استفاده کرد. علاوه بر این، خواننده این امکان را هم دارد که اندازه فونت را بزرگ کند تا خوانایی افزایش یابد و همچنین، امکان هایلایت و کپی کردن بخشهایی از متن و درج نشانک (بوکمارک) هم وجود دارد. در صورتی که فردی بخواهد قالب کتاب حاوی طرحهای سنگین خود را حفظ کند، پیشنهاد میشود طراحی خود را به صورت یک PDF تعاملی از ایندیزاین استخراج (اکسپورت) کند یا یک افزونه ایندیزاین را برای استخراج به قالب EPUB به کار گیرد. اکنون PDF تعاملی مربوطه در برنامه Adobe Acrobat با حفظ تمام تنظیمات تعاملی قابل اجرا خواهد بود. با انجام این کار، ebook برای برنامه نمایش PDF تعیین میکند که بخشهای متنی به صورت یک پاراگراف یا کلماتی کامل سازماندهی شده است و سند کتاب الکترونیکی مربوطه تنها واحدهایی از متنهای بدون سازمان نیست. در صورتی که هر یک از این بخشهای مختلف متن به عنوان سبکهای (استایلهای) پاراگراف تعریف شوند، امکان ایجاد یک فهرست مطالب بدون هیچ دردسری وجود خواهد داشت. Post was g᠎enerated by GSA C on te᠎nt G enerat or D emov er si on.

خرید کتاب داستان

بنابراین یکی از مهمترین بخشهای انتشار کتاب در سایت آمازون طراحی جلد مطلوب آن است. ۱- سایت کاراکتاب; ۲- سایت تاریخ ما; ۳- سایت کافه کتاب دانلود رایگان کتابهای نایاب و ممنوعه از سایت آمازون | pdf … پیشنهاد میشه برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر بصورت متن یا صوت از این دو طریق با ما در ارتباط باشید. این مورد برای همه حالتهای مختلف مناسب نخواهد بود؛ اما میتوان در صورتی از قابلیتهای امنیتی برای قالب PDF استفاده کرد که ebook مربوطه قرار است با تعداد افراد کمی به اشتراک گذاشته شود یا قصد حفظ محرمانگی وجود دارد. بنابراین، وقتی که متن از فایل PDF مربوطه در جای دیگری الصاق میشود، ساختار اصلی و اولیه خود را حفظ خواهد کرد. بنابراین در خصوص حفظ بهترین قالببندی، چندان جای نگرانی وجود ندارد. آنچه که اهمیت بیشتری دارد این است که نوعی حالت سلسلهمراتبی در متن حفظ شود و در آن تیترها، زیرتیترها و متن بدنه در اندازه یا میزان درشتی با هم متفاوت باشند.

در این پنجره، عبارت «Body Text» به عنوان نام استایل مربوطه انتخاب میشود و سپس باید OK را کلیک کرد. اما در صورتی که قالب مربوطه دارای جزئیات بیشتری همراه با تصاویر، جریان متنی غیرعادی (بیقاعده)، ستونها و رنگ باشد، صرف زمان کافی برای سادهسازی طرح کتاب الکترونیکی مربوطه باعث خواهد شد تا EPUB نهایی به دست آمده قابل پیشبینیتر باشد. در صورتی که کتاب مربوطه به صورت یک قالب استاندارد با متن خام راهاندازی شده باشد، این سند به راحتی با قالب EPUB سازگاری خواهد داشت. در صورتی که تنها یک طراحی کتاب به صورت ساده و تنها با متن خام ایجاد شده باشد، تنها موردی که باید از انجام آن اطمینان حاصل شود این است که استایلهای پاراگراف به کل متن اضافه شوند (که در گام دوم با جزئیات بیشتری به آن پرداخته شده است). لازم به ذکر است که در انتهای این مقاله یک دوره آموزش ویدیویی نیز برای یادگیری ساخت کتاب الکترونیکی با ایندیزاین معرفی شده است که پس از مطالعه این نوشتار میتوان برای آموزشهای بیشتر در این زمینه از آن استفاده کرد.

نهال، فضای بیشتری لازم دارد تا به درختی تنومند تبدیل شود؛ همانند شما! باید در نظر داشت که این مسئله میتواند برای کاربران دستگاههای چندرسانهای مثل لپتاپها و کامپیوترها مشکلساز شود؛ زیرا ممکن است در آنها نیاز به استفاده از برنامههای دیگری هم در حین باز بودن ebook وجود داشته باشد. این کتابها را میتوان در دستگاههای کتابخوانِ اختصاصی یا رایانههای رومیزی، لپتاپ، تبلت و تلفنهای دریافت و مطالعه کرد. علاوه بر این میتوان تنظیمات امنیتی اختیاری را هم به ebook خود اضافه کرد. حال باید این فرآیند را برای متنهای مربوط به زیرتیترها هم تکرار و یک استایل پاراگراف جدید با نام «Sub-heading» ایجاد شود. اکنون باید گزینه OK را برای ایجاد سند جدید خود کلیک کرد. Document» مراجعه شود. در پنجرهای که باز میشود، باید قسمت Intent را روی گزینه «Digital Publishing» قرار داد یا اگر در نسخه ایندیزاین مربوطه DP در دسترس نباشد، باید گزینه «Web» را برای Intent انتخاب کرد. حال باید روی دکمه «Create New Style» در انتهای پنل مربوطه کلیک کرد تا پنجره Options باز شود. یک گزینه دیگر این است که کتاب الکترونیکی مربوطه به صورت یک قالب EPUB ثابت استخراج شود. معمولاً سر دیگر طناب را گره میزنند یا میپیچانند تا فرد بتواند خود را روی تاب نگه دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب با تخفیف لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید