آیا این گزارش قطعی پاسخ برای کتاب صوتی شما باشد؟

آنان در اوراق A۴ یا اوراق مخصوص زندان، خلاصه کتاب ها را در روز جلسه دادگاه به همراه خود آورده که از آنان اخذ و ضمیمه پرونده می شود. قاضی نقی زاده میافزاید: این دادگاه در هر نامه اعزام متهم، به زندان اعلام نموده که به وی ابلاغ نماید تا روز جلسه دادگاه ۵ جلد کتاب مطالعه و خلاصه آن را ارسال نماید. در طی این ساعات، تلاشمون بر اینه که حداکثر طی مدت ۲ ساعت پیام شما بررسی بشه. رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری ۲ ولسوالی گنبد یادآور میشود: ماه گذشته تعداد ۸۰ جلد کتاب توسط این دادگاه تهیه و تحویل زندان شد و طی مراسمی به زندانیانی که اقدام به مطالعه کتاب می کردند با حضور اینجانب و رئیس کتابخانه های ولسوالی گنبد هدیــه داده شد. اصولا مسئلهای که بوجود میآید یا قبلا دیگران حل کردهاند که ما نیز باید همانند آنان همان مسیر را طی کنیم یا حداقل با تغییراتی متناسب با فرهنگ و امکانات خودمان اقدام نماییم یا اینکه راه حلی تاکنون پیدا نکردهاند که ما بایستی برای حل آن راهکار پیدا کنیم. رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری ۲ ولسوالی گنبد با بیان اینکه دادگاهها برای جرایم از بابت این که آیا ارتکاب جرم با طرح و نقشه قبلی بوده است یا به طور اتفاقی رخ داده باشد مجازات متفاوتی در نظر میگیرند، تصریح میکند: به طوری که در جرایم با تصمیم قبلی صورت میگیرد در کلیه سیستمهای دادرسی کشورهای دنیا مجازات شدیدتر و در جرایم اتفاقی که متهم در شرایطی قرار می گیرد که مرتکب جرم میشود، مجازات سبک تری را اعمال می نماید.

باز کردن دروازه‌ها برای کتاب با استفاده این آسان ایده‌ها

قاضی نقی زاده با بیان اینکه روشهای سنتی دیگر پاسخگو نیست، میگوید: در حل یک مسئله ناگزیریم که از تجربه کشورهای دیگر استفاده کنیم. وی در این مصاحبه با بیان اینکه در خصوص استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس در قانون جدید ایران توجه ویژهای شده است، میگوید: زندان اثرات مادي و رواني جبران ناپذيری بر مجرم و خانواده آنها میگذارد که با مجازات جایگزین حبس می توان آن را کاهش داد و در دادگاه کیفری ۲ ولسوالی گنبد در هر نامه اعزام متهم به زندان اعلام شده که به وی ابلاغ کنند تا روز جلسه دادگاه ۵ جلد کتاب مطالعه و خلاصه آن را به همراه یک حدیث ارسال نماید. این قاضی خوش ذوق در یک طرح ابتکاری برخی از مجرمان جرائم سبک را با استفاده از قانون مجازات جایگزین حبس محکوم به خرید کتاب بجای مجازات حبس میکند و ابتکار عمل قاضی نقی زاده در استفاده از قانون مجازات جایگزین حبس موجب خرید ۱۷۲۳ جلد کتاب برای زندان شده است. برای خرید کتابهای نشر البرز چه بهصورت کتاب الکترونیکی و چه در قالب کتاب صوتی میتوانید به سایت کتابراه مراجعه نمایید. هارد 1 ترابایت لپ تاپ دیگر ویژگی جدیدی نیست و در بیشتر مدلهای بازار میتوانید یک ترابایت حافظه را ببینید.

تاب سمینار برای دلار

بنابراین میتواند به بیشتر شدن انگیزه شما برای یادگیری زبان انگلیسی کمک کند. برای یادگیری Word میتوان از دوره وُرد فرادرس استفاده کرد. پس از انتخاب این ها شاید این سوال ذهن شما را درگیر کند که گرامر زبان را کجای دلم بگذارم، پس بهتر است که یکی از این ها را به سبدتان اضافه کنید تا مسر یادگیری را برای خود هموار تر کنید. اگر این سیستم را به نفع خودت استفاده کنی، حقیقتاً قادر که خواهی بود زندگیات را متحول کنی. این امر مورد استقبال اکثر زندانیان قرار گرفته است و اگر در مواردی انجام نگرفته به علت بی سوادی زندانی بوده است. او هشت سال در سمتهای قاضی تحقیق، اجرای احکام، دادرس(سارنوال) و رئیس دادگاه ایلام مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر به عنوان رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری ۲ در ولسوالی گنبد به امر قضاوت میپردازد. او دارای تحصیلات کارشناسی در حوزه علوم قضایی است و اولین تجربه کاریاش را به عنوان قاضی تحقیق در ولایت ایلام آغاز کرد. به اوراق کتابها مهر وقف نامه زده شده است تا در حفظ و نگهداری آن دقت بیشتری صورت گیرد. این اپلیکیشن برخلاف رقبایش قصد ندارد تا نسخههایی کامل از کتاب الکترونیکی را بفروشد یا به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار دهد بلکه کتابها را به صورت میکروکتاب و نانوکتاب عرضه میکند.

قاضی خوش ذوق ایرانی در طرحی ابتکاری برخی از مجرمان جرائم سبک را با استفاده از قانون مجازات جایگزین حبس به خرید کتاب محکوم میکند و ابتکار عمل این قاضی موجب خرید بیش از هزار و هفتصد جلد کتاب برای زندان شده است. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اسدالله مرتضایی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبتنام کتب درسی خبر داد و اظهار داد: مهلت ثبتنام خرید کتب درسی تا پایان این هفته تمدید شد. به گزارش آوا به نقل از میزان، قاضی سید قاسم نقی زاده موسوی متولد سال ۱۳۴۹ در ولسوالی بابل ایران است. با قاضی نقی زاده رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری ۲ ولسوالی گنبد که اجرای طرح ابتکاریاش موجب متنبه شدن بسیاری از زندانیان جرائم سبک شده است به گفتوگو نشستهایم. به گفته وی در خصوص اثرات مطالعه با آنان در پایان جلسه رسیدگی صحبت شده و اکثریت آنان اظهار رضایت نموده و خواهان ادامه این کتاب با ارسال رایگان طرح هستند. وی ادامه میدهد: این دادگاه از محل مجازات های جایگزین حبس اقدام به خرید کتاب برای کتابخانه زندان ولسوالی گنبد کاووس کرده است. Data has been g​en erated by  GSA Conten t Gene᠎ra​tor ​DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید