استدلال های خلاص شدن از کتاب

ظهوریان با تاکید بر این نکته که فروشگاههای آنلاین به دلیل عدم دسترسی به شرکتهای پخش فیزیکی کتاب به وجود آمد. علاوه بر این، اگر محیط نگهداری کتابها از شرایط مناسبی برخوردار نباشد به نسخه چاپی به مرور زمان آسیب خواهد رسید. انتشار فقط یک نسخه از کتاب یا نشریه الکترونیکی در محیط وب و دسترسی همزمان همه خوانندگان به آن، موجب میشود تا برخلاف کتابهای چاپی نیاز به انتشار شمارگانی بالا از یک کتاب نباشد. شما در مورد یک موضوعی شروع به نوشتن کرده اید، متن خود را می خواهید بصورت یک کتاب دربیاورید و در اختیار دیگران بگذارید. یا کتاب الکترونیکی یک پدیده کاملا جدیدی است که نظام آموزشی و اطلاع رسانی را تغییر داده است.علاوه برکتاب های که بصورت متن می توان ساخت، شما می توانید کتاب های الکترونیکی را بصورت صوت و تصویر بسازید. کتاب الکترونیکی متنی که با استفاده از واژه پردازها نوشته اید آنها می توانید با یک کتاب خوان الکترونیکی یا در کامپیوتر یا گوشی ها خود آن کتاب ها را بخوانید. کتابهایی که به زبانی دیگر ترجمه می شوند تاثیر زیادی در انتقال فرهنگ، علم و دانش، هنر بین اقوام مختلف جغرافیایی با زبان های مختلف دارند، به ویژه کتب تخصصی و علمی که نسبت به دیگر کتب سهم زیادی دارند و ترجمه تخصصی آن ها در زمینه های علمی نیز حساس تر، دشوار تر و پیچیده تر از کتابهای دیگر میباشد.

وقتی حرفه ای ها با تاب, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

دلیل دیگر برای اقتباس میتواند انسجام ساختاری و مضمونیای باشد که منبع اقتباس به اثر میدهد مثلا من به عنوان کارگردان داستان کوتاهی از نویسندهای میخوانم که قطعا نویسنده در ذهن خود و داستانش به یک انسجام ساختاری و مضمونی رسیدهاست و رابطه دوسویه بین اجزا و کل فراهم شده. انتخاب سایز صفحه، اندازه فونت نوشتهها، نوع و ساختار استفاده از تصاویر در بین متن، ساختار بصری و گرافیکی و … کتابهای الکترونیکی که به صورت Pdf ارائه میشوند میتوانند در حین داشتن ساختاری با جزئیات بصری و گرافیکی کامل،امکانات متفاوت و خوبی را در اختیار تولید کننده و در نهایت برای استفاده مخاطب ایجاد کند، اما در مقابل معمولا کتابهای Epub ساختاری ساده و نوشتاری دارند و برای مطالعه سریع بدون عناصر و جزئیات بصری استفاده میشوند، البته کتاب های Epub میتوانند امکاناتی مانند تغییر سایز فونت نوشته و تغییر رنگ صفحه برای مطالعه در نور و تاریکی داشته باشند. کتاب و نشریات الکترونیک به صورتها و خروجیهای مختلفی ارائه میشوند که به عنوان مثال کتابهای نوشتاری معمولا در قالب Epub با امکان مطالعه در کتابخوانها و کتاب و نشریات تصویری یا تولیداتی که نیاز هست بصورت گرافیکی ارائه شوند در قالب Pdf ارائه میشوند که باید با شناخت این موارد، نوع خروجی که در اختیار مخاطب قرار داده میشود مد نظر قرار گیرند.(در ادامه مطالب بیشتر به بررسی این موضوع پرداخته شده است) با توجه به مواردی که بیان شد، شما به عنوان تولید کننده محصول الکترونیکی، قبل از طراحی کتاب و نشریه الکترونیک باید این موارد را مد نظر قرار دهید، زیرا در نوع طراحی کار بسیار تاثیر گذار است و متفاوت عمل میشود.

کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی به زبان فارسی

Data has been c reat​ed with the he​lp  of G SA  Content  Ge ne ra to​r DE​MO!

خرید کتاب مثنوی معنوی

از آنجا که تنها یک نسخه از کتاب الکترونیکی تولید میشود و در محیط وب در دسترس قرار میگیرد، ناشران هیچگاه با مشکل برگشت کتاب از سوی کتابفروشان و توزیعکنندگان روبهرو نخواهند شد. این امتیاز یک بن تخفیف است که در هر خرید به کاربر داده می شود. سریعترین و سادهترین راه، استفاده از ابزار رایگان Book Description Generator است. برنامه بصورت رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای است.امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شود.منتظر نظرهای خوب شما هستیم. در مورد جلوگیری از کپی کردن هم میشه تنظیماتی رو اعمال کرد تا از کپی کردن محتوای کتاب جلوگیری بشه و کاربر فقط امکان خواندن کتاب الکترونیک رو داشته باشه. نشر کتاب و نشریه در محیط وب این فرصت را به ناشران میدهد که هیچگاه با مشکل به اتمام رسیدن نسخههای چاپی روبهرو نشوند و خوانندگان همواره بتوانند برای خرید کتاب و نشریه مورد نظرشان اقدام کنند. نشر کتاب و نشریه در قالب الکترونیکی نیاز به فضای فیزیکی برای انبارکردن کتاب ندارد، زیرا همه اطلاعات در قالب دیجیتال ذخیره میشود.

هشت روش برای داشتن (الف) اضافی جذاب کننده تاب

به این گونه کتاب ها و نشریات اصطلاحاً کتاب و نشریه خارج از چاپ میگویند. کتاب ها و نشریات الکترونیکی نیاز به توزیع و یا ارسال به نقاط دیگر ندارند، اما باید به نحو مناسبی خوانندگان را از انتشار آنها مطلع ساخت. کتابها و نشریات الکترونیک قابلیت این را دارند که در قالبهای مختلفی طراحی و ارائه شوند. ما در نشرآنلاین خدمات مختلفی در این زمینه ارائه میدهیم، برای آشنایی بیشتر با خدمات ما میتوانید نمونهکار و تعرفههای ما را از طریق کلیک روی تصاویر زیر مشاهده کنید. اما نهادها و رژیم های فراگیر اراده و یا توانایی سد کردن راه تخریب خلاق را ندارند و جامعه ای که در چارچوب این نوع نهادها فعالیت می کند، به رشد پایدار دست می یابد. ما در نشرآنلاین با تخصصی که در این حوزه داریم، نکات و موارد لازم در طراحی کتاب و نشریات الکترونیک در نظر میگیریم و این امکان را داریم تا خدمات مناسب و حرفهای در طراحی این نوع تولیدات ارائه دهیم. محصول به صورت (PDF) ارائه نمی شود.

فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر کتاب رایگان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه کتاب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید