بدترین توصیه جهان در خرید کتاب کنکور

ابتدا به بخش ثبت نام کتاب های درسی از طریق سامانه سناد وارد شوید، و از منوی موجود در سمت راست گزینه فروش و توزیع مواد آموزشی را بزنید و سپس بر روی گزینه ورود به سامانه فروش کلیک کنید. حال باید شیعه را به عنوان مذهب و انگلیسی را به عنوان زبان انتخاب کرده و پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه مدیر مدرسه در کادر مربوطه، گزینه ثبت سفارش را بزنید. سپس اطلاعاتی که در مرحله قبل وارد کرده اید را به همراه قیمت کل سفارش می توانید مشاهده کنید. سایت مرسی کتاب با ارائه و معرفی جدید ترین و بروزترین کتاب های کمک درسی و کتاب های کنکور از انتشارات های معتبر مختلف از سراسر ایران امکان استفاده از این کتاب ها را برای کل دانش آموزان کل کشور فراهم کرده است. سپس بعد از ورود به صفحه جدید دانش آموز می بایست کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را در کادرهایی که برایشان در نظر گرفته شده وارد و دکمه ورود را انتخاب کند. شما میتوانید با دریافت بن تخفیف مربوطه کتابهای موردنظر خود را با درصدهای خوبی از تخفیف خریداری کنید. بعد از اینکه به درگاه پرداخت اینترنتی وارد شدید، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در بخش های مربوطه وارد نموده و کلید پرداخت را بزنید.

سایت خرید کتاب

Th is artic​le w as done by GSA C​ontent Generat​or DEMO​.

در نهایت وارد درگاه پرداخت اینترنتی خواهید شد و می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود و کلیک روی عبارت پرداخت، مبلغ مورد نظر را واریز کنید و خرید خود را نهایی کنید. دانش آموز در این مرحله باید با توجه به پایه تحصیلی خود بسته آموزشی متناسب را انتخاب و بعد از مشاهده قیمت بسته مورد نظر به منظور پرداخت مبلغ تعیین شده بعد از انتخاب درگاه بانکی، روی عبارت ثبت سفارش و پرداخت کلیک نماید. بهتر است کتابی انتخاب کنید که از سطح شما تا سطح هدف شما را پوشش دهد. دیگر لازم نیست زمان بسیاری را صرف رفت و آمد کرده و برای یافتن چاپ جدید کتاب ها مسافت های بسیاری را طی کنید. بسیاری از آن ها به دنبال سایتی مناسب برای خرید کتاب و کسب جدید ترین دانش روز اند. کتاب های کنکور نیز به دنبال آن تست های جدید تر و نوآورانه تری ارائه می دهند. در ویرایش جدید این کتاب، مطالب بروزرسانی شده و فصول جدیدی به کتاب اضافه شدهاند. کتابهایی که در ادامه میخوانید همه برای موفقترشدن نوشته شدهاند و ناشرهای صوتی معتبر آنها را منتشر کردهاند. نام کتاب صوتی که مشاهده می فرمایید اثر مرکّب(دارن هاردی) به ترجمه: بهاره رزاقی می باشد که سرکار خانم نیلوفر تاجیک جهت مطالعه راحت تر کاربران عزیز اون رو روایت کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دادند.

کتاب شاه دزد

فیدیبو یکی از معروف ترین سایت های خرید آنلاین کتاب در ایران هست که شما می توانید در آن ثبت نام کنید، کتاب های مورد نظر خود را خریداری کنید و حتی از قابلیت کتاب های صوتی خوب آن استفاده کنید. این نکته را در نظر بگیرید که باید حتما تیک گزینه ندارد را از بخش وضعیت سفارش انتخاب کنید تا صرفا لیست دانش آموزانی که برای آن ها سفارشی ثبت نشده است، نمایش داده شود. بعد از آن اسامی دانش آموزانی که کتاب تهیه نکرده اند نمایش داده می شود که باید شماره موبایل هرکدام به صورت جداگانه ثبت شود. سعی داشته است که گام بزرگی در جهت شکوفایی علمی کشور بردارد، تهیه کتابهای کنکوری و غیر کنکوری به صورت آنلاین از فروشگاه کتاب مداد گلی با بهترین قیمت و مناسبترین کیفیت. برای تهیه کتاب درسی سال تحصیلی 1401-1402 در زمان تعیین شده که در بالا به طور کامل به آن اشاره شد دانش آموزان ، والدین و معلمانی که قصد خرید کتاب را دارند باید مراحل زیر را جهت تکمیل ثبت نام خود طی کنند.

خريد كتاب الكترونيكي Ebook

برای انجام ثبت نام در زمان تعیین شده هر دانش آموز نیاز باید مدارک مورد نیاز جهت تکمیل ثبت نام را در اختیار داشته باشد. برخی از این کتاب ها جهت شروع مطالعه برای مبتدیان کاربردی تر عمل می کنند. اگر در حل سوالات کنکور موفق عمل کردیم می توانیم تقریبا مطمئن باشیم که مطالب را به خوبی فرا گرفته ایم. اولین روش برای ثبت نام کتاب های درسی روش ثبت سفارش به صورت انفرادی است این روش از مراحل مختلفی تشکیل شده که می بایست آن را به ترتیب طی کنید. به همین دلیل سایت مرسی کتاب با ارائه بهترین کتاب های کمک درسی و خرید کتاب کنکور، پیشرفت درسی را تضمین کرده است. سایت مرسی کتاب با فراهم سازی امکان خرید کتاب های کمک درسی، کتاب های کنکور، گام به گام و … چرا که بخش مهمی از آینده شغلی این دانش آموزان را فراهم می کند. بسیاری از خانواده های ایرانی به دنبال پیشرفت درسی فرزندانشان هستند چرا که میزان پیشرفت درسی فرزندان موفقیت آینده آن ها را پیش بینی خواهد کرد. لازم به ذکر است که دانش آموزان باید قبل از ثبت نام کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سامانه سناد ثبت نام شده باشند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب فروشی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید