برای روی کلیک کنید یا برای عدم روی: کتاب و بلاگینگ

اپلیکیشن فیدیبو (Fidibo) امکان دسترسی قانونی به هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای دانلود قانونی کتابهای الکترونیک و صوتی هستید، برنامه فیدیبو یکی از بهترین گزینههای پیش رویتان خواهد بود. نوار اپلیکیشن قانونی کتاب و سریال صوتی، خلاصه کتاب و پادکست و یکی از تولیدکنندگان کتابهای صوتی در ایران است. به علاوه ماهانه حدود سی خلاصه کتاب جدید به این بانک عظیم اضافه می شود. ما هر چیز و یا هرکسی را که نیاز داشتیم به سوی خود جذب می کردیم. در آخر نیز بخشی وجود دارد که کاربران میتوانند کتابهای الکترونیکی رایگان را در این بخش مشاهده و مطالعه نمایند که یکی از نقاط قوت اپلیکیشن طاقچه نیز به شمار میرود. همچنین فیدیبو این امکان را هم فراهم آورده تا کاربران بتوانند پیش از خرید کتاب، بخشی از آن را به صورت رایگان مطالعه کنند. هدف سایت کاغذ صوتی این است که برای سهولت استفاده از آثار ادبی بر اساس معیارهای مناسب، مجموعهی منتخبِ کوچکی از ادبیات ایران و جهان را گرد آورد تا کاربران بتوانند کتابهای مورد علاقه خود را در قالب فایلهای صوتی یا متنی در کتاب خانههای خود جمع آوری کنند.

6 اشتباه در کتاب که شما را احمق نشان می‌دهد

این امکان باعث میشود که گنجینه کتابهای این اپلیکیشن بسیار غنیتر شده و کاربران بتوانند هر چه بیشتر از قبل به کتابهای مدنظرشان دسترسی داشته باشند. در سال های اخیر با فراگیری اینترنت در سراسر جهان مواجه شده ایم، به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها نیز به سمت اینترنتی شدن رفتند و حوزه کتاب نیز، مستثنا از این کسب و کارها نبوده است؛ در فروشگاه آنلاین کتاب دست دوم شما می توانید خرید و فروش اینترنتی کتاب دست دوم را تجربه کنید، تجربه ای بسیار لذت بخش؛ زیرا مقایسهی مراحل خرید یا فروش اینترنتی کتاب دست دوم با روشی که در گذشته از آن استفاده میشد بسیار متفاوت است و دیگر خبری از سختی هایی که در گذشته وجود داشت نیست. یك جایی خواهیم رسید كه دیگر قابل علاج نیست. علاوه بر این، شما میتوانید در هر جایی کتابخانه شخصی خود را به همراه داشته باشید و موضوعات مورد علاقه خود مثل کسبوکار، کارآفرینی، فرهنگ شرکتهای نوپا، توسعه شخصی، بهرهوری، سیاست، زندگی نامه و … واوخوان که برای دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر شده، مجموعهای از کتابهای صوتی باکیفیت در موضوعات مختلف را تدارک دیده که تعدادشان به بیش از ۲۰۰ مورد میرسد. کتابهایی که در واوخوان میبینید شامل موضوعات مختلفی میشوند، از رمان و داستان گرفته تا کتب آموزشی و روانشناسی و مذهبی و کتاب های مرتبط با فیلم و سینما.

به مهارت های کتاب درسی خود ایمان داشته باشید اما هرگز از پیشرفت دست نکشید

خرید فقط برای کاربرانی میسر است که که در سایت یا اپلیکیشن کوکِتو ثبتنام کردهاند و برای خود حساب کاربری ساختند. نسک آور که با موسسات پژوهشی و دانشگاه های مختلف داخلی همکاری می کند، امکان خرید کتاب خارجی از آمازون را برای مشتریان خود فراهم کرده است. واوخوان برایتان امکانی فراهم کرده که زیر هر کتاب صوتی نظر بگذارید و با دادن امتیاز بازخوردهایتان را هم به گوش ناشر برسانید. با اپلیکیشن ذهن میتوانید به نکات کلیدی کتابها که برای گسترش دانش شما ضروری است، دسترسی داشته باشید. بوکاپو به شما کمک میکند که همیشه و همهجا با مطالعه یا گوش دادن فایل صوتی خلاصه کتابها، نکات کلیدی آنها را دریافته و از زمان خود بهترین بهرهوری را داشته باشید. تمام خلاصه کتابها در اپلیکیشن بوکاپو به صورت فایل صوتی موجود هستند. ایدههای کاربردی از صدها کتاب در دستهبندیهای مختلف را از وبسایت یا اپلیکیشن بوکاپو دریافت کنید و بدون نیاز به اینترنت همواره کتابخانه خود را به همراه داشته باشید. معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تاکنون ۴۶۱هزار نفر از اتباع خارجی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت و دریافت کردهاند.

کتاب شمس المعارف

برای تایید اشتراک خود روی لینک کلیک کنید. پیش از خرید هم امکان شنیدن پیشنمایشی از کتاب صوتی را هم دارید، با این وجود هنوز گزینهای برای استفاده از کتابهای صوتی با پرداخت حق اشتراک نمیبینید که این روزها سیستم به مراتب پرطرفدارتری نسبت به خرید کامل محصولات محسوب میشود. کتابهایی که همگی در استودیوهای صدابرداری و توسط گویندگان حرفهای تهیه شدهاند. کلیه این کتابها توسط گویندگان حرفهای و در استودیوهای مجهز ضبط شدهاند. استودیوهای نوار با تیمی حرفهای، کتابهای صوتی اختصاصی و سریالهای صوتی اورجینالی را برای شما آماده می کند و همواره در این مسیر حفظ حقوق مولفین، مترجمین و ناشران را وظیفه خود می داند. همه این کتابها را می توانید دانلود کرده تا به صورت آفلاین هم به آنها دسترسی داشته باشید. کاربران میتوانند با خرید و دانلود کتابهای الکترونیکی در اپلیکیشن فیدیبو، به راحتی و در هر زمان به مطالعه کتاب مورد نظر خود بپردازند. اگر به توسعه فردی و آموزش حرفهای خود و کسب و کارتان علاقمندید کافی است که اپلیکیشن ذهن را نصب کنید و به گنجینه برترین خلاصه کتابهای روز دنیا دسترسی داشته باشید. کاربران که به خاطر این کتابخانه صوتی تابهایی در قالبهای ۲۰ دقیقهای) در مسیر یادگیری و رشد فردی میباشند، مهارتهای مطالعه خود را تقویت میکنند، دانش خود را توسعه میدهند و به اهداف حرفهای و شخصی خود دست مییابند. This po᠎st was do​ne ​with the help ᠎of GSA Conte᠎nt Gen᠎erator  Demover᠎si on​!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروشگاه اینترنتی کتاب طلا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید