به مشتریان خود گوش دهید. آنها همه چیز را درباره تاب به شما خواهند گفت

قطعا اگر مسیرتان به خیابان انقلاب افتاده باشد، افرادی را می بینید که مقابل مغازه ها بساط کرده اند و کتاب هایی را میفروشند که شاید در برخی کتاب فروشی ها به سختی پیدا شود، در بساط این دست فروش ها کمتر می توان کتاب های درسی پیدا کرد. تا احساس خوبی پیدا کنید. از طرف دیگر زمانی که ما بر طبق قانون جذب شروع به تجسم آرزوهایمان می کنیم نسبت به اهداف و خواسته های خود آگاهی بیشتری پیدا می کنیم. اندیشیدن به فرصت ها، شادی ها و لذت های کوچک و بزرگی که در زندگی ما وجود دارد می تواند به طرز قابل توجهی میزان رضایت از زندگی را در ما افزایش دهد. وقتی شروع به یادآوری نعمت ها و مواهب در اطراف خود می کنیم ناخودآگاه احساس رضایت را تجربه خواهیم کرد. ضمن اینکه تجربه نشان داده که وقتی ما مثبت فکر می کنیم تمایل بیشتری برای یافتن راه حل خواهیم داشت. وقتی ما این احساس را داشته باشیم که قدرت ایجاد تغییر را داریم و می توانیم بر سرنوشت خود تاثیر بگذاریم، مطمئناً با انگیزه و امید بیشتری به سمت اهداف خود گام بر می داریم.

قطعات حیاتی تاب

وقتی از این تظاهر که همه چیز خوب و عالی ست دست برمی داریم و بخش های به هم ریخته اما دوست داشتنی وجودمان را می پذیریم و آن ها را با قدرت نشان می دهیم، وقتی در مورد ترس هایمان حرف می زنیم، از شکست ها و عقب گردهایمان می گوییم و، از همه مهم تر، هنگامی که از شادی ها، پیروزی ها، تلاش ها و توفیق هایمان حرف می زنیم، پدیده ای ناب به وقوع می پیوندد. در واقع، گویی قدرتی مخفی و زیرزمینی دراین زنان وجود دارد زیرا انان رمزی جادویی را گشودهاند آنان مثبت میاندیشند از یکدیگر حمایت میکنند و این باور راستین را دارند که میتوانند به همه خواستههایشان برسند پس چرا تو نتوانی ؟ طرفداران کتاب راز همچنین عقیده دارند شمارش نعمت ها و شکرگزاری به خاطر آنها آن طور که در کتاب آمده موجب افزایش روحیه افراد می شود. برخی از منتقدین نیز ادعاهای علمی مطرح شده در کتاب راز را نقد کرده اند. هرچه احساس بهتری داشته باشید چیزهای خوب را بیشتر جذب میکنید که باعث میشود بالاتر و بالاتر بروید. وقتی نسبت به چیزی احساس عشق میکنید این احساس آنقدر بزرگ است که میتواند برایتان خوشبختی را به ارمغان بیاورد. This  da​ta h᠎as been wri᠎tt᠎en with t​he he᠎lp of G᠎SA Conte nt G​enerat᠎or Demov ersion.

در این میزگرد، تیموری با اشاره به اینکه در سالهای گذشته، ناشرانی کتابهای پرفروش ناشران معتبر را با ترجمه اصل، کپیبرداری کردند، گفت: گاهی تعدادی از این ناشران پایانبندی جملهها را تغییر میدهند و به دلیل اینکه حق مترجم، ویراستار و خیلی از هزینههای دیگر که قیمت کتاب را تعیین میکند، پرداخت نمیکنند، میتوانند کتاب را با تخفیف به صورت گسترده میان سایتها ارسال کنند. شاید بتوان گفت استراتژیهای موفقیت دیگر یک راز نیستند و بسیاری از افراد از آنها مطلع هستند. در عوض، کتاب راز دختران موفق به شما یاد می دهد که چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، «چرایی» و دلیل واقعی اهدافتان را دوباره ارزیابی کنید، از شر حسادت ها خلاص شوید و در نهایت، قدرت برقراری ارتباط را بیاموزید. این سیستمِ ساده، گام به گام و کاربردی به شما کمک خواهد کرد که موفقیت هایتان را چند برابر کنید ، از چگونگی روند پیشرفت خود آگاه شوید و به شکلی واقع گرایانه در مسیر رسیدن به هدف های خود گام بردارید . اثر مرکب کتابی است که راه های رسیدن به موفقیت را به خواننده کتاب آموزش می دهد.در دنیای امروزی که مردم در آن دنبال راه های فورمولی و میانبر هستند که به موفقیت برسند این کتاب میگوید که برای رسیدن به موفقیت باید زحمت بکشی و من بهت یاد می دم چطور با زحمتی که می کشی به موفقیت برسی.

اگر دنبال کتابهایی از ناشران برگزیده و خوب هستید هم میتوانید آنها را از نمایشگاه کتاب آنلاین دیجیکالا تهیه کنید. سریال های ایرانی جدید رو دنبال میکنی؟ برای افرادی که تلاش دارند تا میزان امیدواری خود را افزایش دهند و انگیزه های خود را تقویت کنند، مطالعه این کتاب قطعا مفید خواهد بود. پس خود را برای گشتن در دل بزرگترین کتابفروشی دنیا با کلی هیجان و سرگرمی آماده کنید. پس بیایید چیزهایی که آموخته ایم را با هم شریک شویم تا یکدیگر را بهبود بخشیم. بیایید یکدیگر را بسازیم. در واقع بسیاری از مراحلی که باعث کاهش سرعت و چاپ کتاب فوری و هدر رفتن وقت می شده است را در این نوع روش حذف کرده اند تا چاپ با حداکثر سرعت انجام گیرد. تنها مشکل آن سرعت پایین و کند بودن است و شاید نتوان برای تولیدات انبوه چاپ کتب از آن بهره برد. گفتنی است چاپ اول این ترجمه در سال ۱۳۶۲ش بوده است و هم اکنون چاپ یازدهم این اثر در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است. This c onte nt was created ᠎with the he lp of GSA Conten t  Gene​rato r  DEMO​.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید