به من 15 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت خرید کتاب زبان را به شما خواهم گفت

فصلنامۀ ترجمان در کتابفروشیها، دکههای روزنامهفروشی و فروشگاه اینترنتی ترجمان بهصورت تک شماره به فروش میرسد اما شما میتوانید با خرید اشتراک سالانۀ فصلنامۀ ترجمان (شامل ۴ شماره)، علاوه بر بهرهمندی از تخفیف نقدی، از مزایای دیگری مانند ارسال رایگان، دریافت کتاب الکترونیک بهعنوان هدیه و دریافت کدهای تخفیف در طول سال برخوردار شوید. ممکن است کوچک مقیاس برای دولت باشد، اما برای بخش خصوصی دارایی عظیمی محسوب شود. مضاف بر این صندوقهای زمین و مسکن که در مصوبه مذکور پیش بینی شده به لحاظ کارشناسی کار درستی نیست، چون اساسا زمین در کشورمان یکی از بسترهای سوداگری و افزایش تورم محسوب میشود. گاربس در این کتاب آلکسیس پالین گامبْسِ نویسنده را مخاطب قرار میدهد -کسی که معتقد است «مادر»، بیش از آنکه هویتی جنسیتی تلقی شود، باید «یک گزینۀ محتمل، یا نوعی فناوریِ دگرگونی» محسوب شود. در پروندههای فصلنامۀ ترجمان تاکنون به موضوعاتی نظیر «اهمالکاری»، «تنهایی»، «مینیمالیسم»، «فقر و نابرابری»، «فرزندآوری» و نظایر آن پرداختهایم.

چرا تاب یک تاکتیک است نه یک استراتژی

از طرف دیگر تلاش در حوزهی الکترونیک را نیز نباید نادیده گرفت؛ امروزه کیندل که از آن به عنوان آغازگر انقلاب فرهنگی نام میبرند سهولت حداکثری را برای مخاطبین کتابهای الکترونیکی فراهم کرده کتاب اینترنتی رایگان است. دولت میتواند از مردم نیز قرض بگیرد؛ البته قرض گرفتن از مردم اگر چه تبعات خارجی ندارد، اما میتواند تبعاتی از جنس ورشکستی دولت را در پی داشته باشد؛ چون در این وضعیت انتشار اوراق به طور فزایندهای بالا میرود و دولت نمیتواند این پولها را پس بدهد پس هر سال اوراق بیشتری را منتشر میکند تا بتواند اوراق قبلی را تسویه کند. دولت هر سال اوراقی را منتشر میکند، اما چون نرخ این اوراق پایین است مردم از آن استقبال نمیکنند از این رو دولت بانکها را مجبور میکند که بخشی از این اوراق را بخرند و طبیعتا وقتی بانکها برای خرید این اوراق با کسری مواجه شوند به چاپ پول بیشتر رو میآورند و این هم روش معقولی نیست و در طولانی کشور را دچار مشکل میکند. Th is c᠎onte᠎nt was ᠎done by GSA  Con​tent Generator ​DEMO!

نمایشگاه مجازی کتاب

واژه نامهای از اصطلاحات در پشت کتاب برای مرجع سریع موجود است. اصل تشکیل این شورا برای مدیریت جنگ اقتصادی بود تا تصمیم گیریهای اقتصادی بدون طی بروکراسیهای مرسوم، سریع گرفته شود. در این مجموعه بر روی تمام کالاهای عرضه شده تخفیف 10 تا 50 درصد اعمال شده است همچنین همراهان ما می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان از تخفیفات ویژه و منحصر به فرد خود برخوردار باشند. یکتاکتاب در طی سالیان فعالیت خود سعی نموده است فرآیند خرید اینترنتی کتاب و خصوصا خرید اینترنتی کتاب زبان را برای مشتریان تسهیل نماید. چرا که این شورا برای این تشکیل شد تا در خصوص موضوعات اقتصادی حیاتی که عدم تصمیم گیری فوری در آن، باعث قفل شدن کشور میشود، عمل کند، اما در حال حاضر به نظر از آن فلسفه وجودی تشکیل خود فاصله گرفته است. نکته دیگر اینکه دولت میتواند با حذف یارانههای پنهان در حوزه انرژی قیمت گاز و برق را افزایش دهد و بخشی از کسری بودجه خود را جبران کند؛ اما این روش نیز تقریبا غیرممکن است؛ چون دولت پای افزایش قیمت گاز نایستاد و به مشترکین پرمصرف گاز تخفیف داد.

کتاب Blueprint – شستشو و تکرار

خرید کتاب زبان انگلیسی کمیاب و اورجینال با ۸۰% تخفیف! با این اوصاف دلیل مصونیت قضائی پیش بینی شده در مصوبه مولد سازی اموال مازاد دولت به خاطر این است که افراد به خاطر انجام مسئولیتی که به آنها محول شده تحت پیگرد قانونی قرار نگیرند؛ البته تمام نظارتها باید صورت بگیرد تا در جریان مولدسازی اموال مازاد دولت کسی درگیر فساد، رشوه، اختلاس و زد و بند نشود، چون مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا هم نگفته کسی که مرتکب فساد میشود نباید مورد مجازات قرار بگیرد. به طورکلی در پایان باید گفت که مولد کردن اموال به معنی این است که اموالی که به راکد هستند با طی کردن فرآیندهایی به چرخه درآمدزایی بازگردند تا از این طریق بتوان از عایدی آن در جهت اهداف دولت استفاده کرد. لایه خرد، ظریف تر از آنی است که تنها با آغاز نگاه به درون، و کشف اینکه شما در سطوح ذهنی، روانی و حتی معنوی چه کسی هستید، قابل دسترسی باشد. «چرا کشورها شکست می خورند» اساسا راجع به وضع اقتصادی انواع جوامع از جماعات و آبادی های اولیه تا کشورهای امروزی است؛ اما ارجاعات پرشمار مولفان به تجربه های جهانی، به کتاب خصلتی تاریخی هم داده است، و حتی می توان گفت این کتاب راجع به تاریخ تحولات اقتصادی جوامع و با تاکید بر مبحث توسعه است.

دیدگاهتان را بنویسید