تاب Cover Up

موضوعی که باعث می شود مطالب موجود در کتاب تا حد زیادی تبلیغاتی و شعارگونه به نظر برسد. هشت ماه بعد، راز روی پرده رفت و موفقیت بسیار زیادی کسب کرد. بخش هایی از کتاب راز در طول قرن ها در روایات شفاهی ، ادبیات ، ادیان و فلسفه ها یافت شده است. این به آن دلیل است که قانون جذب بلافاصله افکار بیشتری از همان جنس را به سمت ذهن شما می­ کشاند و در مدت کمی آنقدر اندیشه­ های غمگین از جنس همان فکر اولیه به سمت شما می­ آید که به نظر می­رسد که اوضاع در حال بدتر و بدتر شدن است، و هر چه بیشتر در آن فکر می­ کنید بیشتر ناراحت می­ شوید. متأسفانه اکثر مردم در مورد آنچه نمی خواهند باشند و یا داشته باشند فکر می کنند و بعد نیز شگفتزده می شوند که چرا همان ها بارها در زندگیشان ایجاد می ­شود. دکتر یزدانی که از نظر بسیاری از صاحب نظران شجاع ترین و موثرترین فرد در کنکاش و بازگویی خدشههایی است که به ذهن، ضمیر، روان و در نهایت فرهنگ مردم این کشور وارد شده است. این که بیشتر مردم از آن خبر داشتند، برایم باورکردنی نبود، آن هم بزرگ ترین افراد در طول تاریخ چون: افلاطون، شکسپیر، هوگو، بتهوون، ادیسون» به خوبی در بطن کتاب معنای نهانی از رسیدن به رؤیا و آرزوها به خواننده القاء می شود که باعث جذب هرچه بیشتر افراد به ادامه مطالعه کتاب می شود.

کتاب شمس المعارف

This was created with the he​lp ᠎of GSA ᠎Conten᠎t Generator DEMO᠎!

کتاب فارسی اول دبستان

کتابی که در سال 2006 به عنوان پرفروش ترین کتاب تابستان و پاییز سال شناخته شد و مخاطبین بسیاری داشت. در نگاه اول این کتاب اغراق آمیز است ولی با نگاهی عمیق ­تر در مییابیم که این کتاب با تاکید بر قانون نیروی جاذبه به ما یادآور شود چیزی به نام سرنوشت وجود ندارد و همه امور و اتفاقات زندگی انسان در افکار و باورهای ما ریشه دارد. راز نام کتابی به قلم راندا برن است و احتمالاً شما هم نام آن را شنیده اید. نتیجه این تلاش ها مستندی ۱۲۰ دقیقه ای بود که “راز” یا “the secret” نام داشت. مدرسین زیر نظر احمدرضا ابراهیمی دو یا سه زبان را به سبک راکت فرا گرفته اند. از نظر من انتخاب دو بازیگر برای شخصیت لو و ویل تنها نقطه مثبت فیلم بود و والسلام. موضوع اصلی این دو اثر در قانون جذب و قدرت تفکر انسان خلاصه می شود. به طور کلی انسان به آن چیزی تبدیل می شود، که فکرش را می کند. عمده مطالب کتاب راز در باب قانون جذب است و هرچند که مطالب آموزنده و ارزشمندی در آن عنوان شده است، اما باید چندین نکته را هم مدنظر داشت: در برخی از بخش های کتاب راز گاه شاهد غلو و کلی گویی هستیم.

راز شامل حکمت معلمان امروزی است – مرد و زن که از آن برای دستیابی به سلامتی ، ثروت و خوشبختی استفاده کرده اند. آنها با استفاده از دانش راز ، داستانهای قانع کننده ای را برای ریشه کن کردن بیماری ، به دست آوردن ثروت گسترده ، غلبه بر موانع ، و دستیابی به آنچه بسیاری غیرممکن می دانند ، افشا می کنند. این فروشگاه نه تنها محلی برای کتاب دوستان است بلکه کسانی که علاقه مند به نقد و بررسی آثار ادبی، هنری و تاریخچه نویسندگان و هنرمندان نیز هستند، می توانند در قسمت دیوار شهر کتاب شرکت کرده و نظرات خود را بیان کنند. پس همین حالا تصمیم بگیریم درست فکر کرده و باورهایمان را تغییر دهیم و بدانیم که هر آنچه در حال حاضر هستیم نتیجه افکار و باورهای ما در گذشته و حال است و هر چه از بیرون به کائنات فرستاده می شود عاقبت به منبع خود باز خواهد گشت که در اینجا این منبع خود ما هستیم. اگر کمی بررسی دقیق تری بر روی کتاب راز داشته باشیم، می توان به دلیل موفقیت چشمگیر آن در سال 2006 پی برد. تمام تلاش های به کاررفته و خلاقیت در ساخت مستند و نگارش داستان راز های کتاب راز، همگی در ارسال و القای یک پیام اند، تحقق خواسته هایتان با کتاب راز ساده است.

بزرگترین دروغ به کتاب

راندا برن در کتاب راز چنین عنوان می کند که یک فرد خودآگاه با کمک تمرکز و قدرت ذهنی، و همچنین توانایی به تسلط گرفتن ذهن ناخودآگاه، می تواند به تمام خواسته های خود بدون هیچ حدومرزی دست یابد. برای اولین بار ، تمام قطعات The Secret در یک افشاگری باورنکردنی گرد هم می آیند که برای همه کسانی که آن را تجربه می کنند ، تحول آور زندگی خواهد بود. والدین در سنین قبل از مهد کودک فرزند خود، می توانند داستان کوتاه کودکانه در رابطه با محیط های اجتماعی و انتخاب و گزینش دوست برای کودک خود انتخاب کنند و رفته رفته او را برای حضور در محیط های اجتماعی آماده کنند؛ با کمک قصه کودکانه شاد مرتبط با پیدا کردن دوست و دوستی با هم سن و سالان، کودک شوق رفتن به مهد کودک و مدرسه را در خود تقویت می کند. ناگهان پدرم فوت کرد و رابطه ام با همکارانم دچار اغتشاش شد. او جزو برترین نویسندگان و تهیه کنندگان جهان است یکی از برترین آثار او “مستند فیلم راز” و “کتاب راز” با موضوع قانون جذب است. در محتوای کتاب راز و لابه لای هر سطر و جمله تلاش نویسنده اثر، راندا برن، این بوده است تا در موضوع سرنوشت انسان کامل صحبت کند و زندگی فردی را موردنقد قرار دهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید