توجه: کتاب آنلاین

فردی که البته در کنار این یک کتابخانه 50 هزارجلدی هم کتابهای چاپی دارد. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «E-book». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی. در میان ناشرین عمومی پوشش داده شده اند. برعکس کتابخانههای عمومی که در آن با هر بار به امانت دادن کتابها سودی به ناشر کتاب و نویسنده آن نمیرسد، در طاقچه بخشی از هزینهای که به عنوان اشتراک میپردازید را به ناشر پرداخت میکند. بر این اساس کاربران میتوانند مانند یک کتابخانه عمومی در ازای پرداخت حق عضویت کتابها را قرض بگیرند و بخوانند. کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی نویسنده و سخنران محبوب و موفق آمریکایی است که هم ناشر و دبیرتحریریه مجله موفقیت در آمریکاست و با صدها فرد و کارآفرین موفق آمریکایی گفتگو کرده و هم با راه اندازی شبکه های تلویزیونی در زمینه موفقیت و اثرگذاری فراوان در این حوزه و راه اندازی شرکتها و مجموعه های مختلف و مشاوره به مجموعه های متعدد توانسته به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح و موفق در سطح دنیا به شمار رود.

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن

این اثر مرجعی مفید برای گروههای مختلف پزشکی، علوم پایه پزشکی و همچنین پوششدهنده مطالب مهم مربوط به آزمونهای رشتههای گوناگون مقاطع مختلف از جمله دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی است. با وجود انواع و قیمتهای مختلف این ابزار در بازار، استفاده از آن هنوز در جامعه فراگیر نشدهاست. در دهه ۲۰۰۰ روند به این صورت پیش رفت که فروش ایبوک از طریق اینترنت افزایش یابد و در این سالها مشتریها از طریق تجارت الکترونیک در وبگاهها اقدام به خرید کتابهای چاپی و الکترونیکی میکردند. به عنوان مثال با استفاده از کد تخفیف اولین خرید شهر کتاب آنلاین میتوانید در سفارش خود از این کتابفروشی هزینه کمتری پرداخت نمایید. چراکه آزمایش در بحث چنین موضوعی نه قابلبررسی است و نه منجر به شناسایی موارد نقض میشود. برای آنکه به این پرسش جواب دهیم که طاقچه چطور به چنین آمارهایی دسترسی پیدا میکند باید به سرویسی اشاره کنیم که اخیرا تحت عنوان «طاقچه بینهایت» (قبلا مدلی از آن تحت عنون کتابخانه همگانی فعال بود) را راهاندازی کرد، چیزی که نمونه آن را در سرویسهای اشتراک کتاب چون کیندل آمازون هم دیدهایم.

خرید کتاب دانشگاهی

بعد از تمام شدن زمان عضویت، کتابها را باید به کتابخانه برگردانید و به همین دلیل کتابها از کتابخانه شما حذف میشوند. ناشران همچنین باید مقدار قابل توجهی از سربار را قیمتگذاری کنند؛ برای مثال فضا اداری، خدمات آب و برق، مزایا و حقوق کارمندان و سایر هزینهها من جمله فرآیند چاپ، ویرایش، بازاریابی و توزیع است. قهرمان (۲۰۱۳)، چگونه راز زندگی من را تغییر داد (۲۰۱۶) و بزرگترین راز (۲۰۲۰) نیز از دیگر آثار راندا برن هستند که در سال های اخیر منتشر شده اند. نیکلاس کار به مانند فصول گذشته که نقشهها و ساعتها رفتهرفته پا به زندگی عام مردم باز کرده بودند مسیر رایانهها را نیز بررسی میکند. این الگوریتم دارای این خصوصیت است که بر حسب سیستم امتیازدهی (شامل ماتریس جایگزینی و جریمه پرش) که استفاده میشود تضمین میکند که به جواب بهینه برسد. یا فردی طلبه و پژوهشگر که بعد از آشنایی با این پلتفرم 3456 کتاب روی کتابخانهاش دارد. یا خانم 84 سالهای ساکن تهران که از زمانی که دخترش اپلیکیشن طاقچه را روی گوشیاش نصب کرده، بهطور میانگین روزانه 325 دقیقه کتاب میخواند.  Po᠎st w᠎as g en᠎erated with the  help of GSA Conte᠎nt Gen erat or D emoversi on​!

روی هم رفته در طاقچه در سال 98 بالغ بر 181 میلیون و 50 هزار دقیقه کتاب مطالعه شد و کاربران در مجموع 8 میلیون و 95 هزار روز عضو کتاب طلا این سرویس بودهاند. در دهه ۱۹۳۰ باب براون پس از اینکه یک فیلم صامت تماشا کرده بود ایده نشان دادن محتوای کتابها روی یک صفحه بزرگ به ذهنش رسید. مراقبه به «بودن در زمان» حال و تصمیم گیری بهتر کمک میکند و تمرکز شما را بر گذشته و آینده کاهش میدهد. فصل اول کتاب اینترنت با مغز ما چه میکند با ذکر چند خاطره از دوران دانشجویی نویسنده ادامه پیدا کرده و مخاطب را به زمانهایی می برد که نیکلاس کار دانشجو بوده و بیشتر اوقاتش را صرف کتابخوانی و گشت و گذار در کتابخانهها میکرده است؛ و با تمامی اطلاعاتی که از آن کتابها دریافت میکرد، هیچگاه به قول خودش دچار «اضافهبار اطلاعاتی» نمیشد و استرسی در میان نبود. اگر كتابخوان بودهای و هنوز «دیگری بودن» را كشف نكردهای، یا اگر هنوز برای مطالعه در پی انگیزههای بیشتری هستی، جان کلام ما به تو این است: “حالا نوبت کتاب است”. ↑ انتشار الکترونیک کتاب، درست یا نادرست؟ ترجمه شدن به 50 زبان زنده دنیا و فروش بیش از 30 میلیون نسخه از این کتاب، خود نمونهای است که محبوبیت کتاب مذکور را بیش از پیش تأیید مینماید.

دیدگاهتان را بنویسید