حقایق ناشناخته درباره کتابخانه توسط کارشناسان فاش شده است

موضوع اصلی این کتاب میکروبیولوژی شیر و فراوردههای مشتق از آن، فراوردههای تخمیری، اهمیت قارچها در صنایع لبنی و بیوفیلم هستند که در هریک از فصلهای مروبطه مطالبی راجع به خود فراورده، نحوه تولید و همچنین میکروبیولوژی، عوامل بیماریزا و مسمومیتهای احتمالی ناشی از مصرف آنها آورده شده است. برای اطمینان از قابلیت حملونقل، شرکتهای بزرگتر از جمله آمازون و کوبو تمام برنامههای پلتفرمی را که میتوانید هنگام نوشیدن قهوه صبحانه در رایانه شروع به خواندن کنید، تا همان جایی که کتاب خود را متوقف کرده و در گوشی هوشمند خود پایان دهید، ارائه میدهند. همه برنامههای خواندن کتاب به گونهای طراحی شدهاند که هر نوع ویرایش را محدود میکنند در حالی که امکان افزودن یادداشت و هایلات جملات را بدون تغییر نسخه اصلی، پشتیبانی میکنند. در حالی که میتوانید پایان نامه دوست خود یا کتاب دستورالعمل آشپزی همسایه خود را در تلفن هوشمند خود بخوانید؛ تا زمانی که بتوانید متن آنها را تغییر دهید، آنها کتاب الکترونیکی محسوب نمیشوند. حال فرض کنید شما وبسایتی دارید که در آن صدها و هزاران محتوای با کیفیت را برای ارائه به مخاطبان خود منتشر کردید. ممکن است این سوال در ذهن شما شکل گیرد چرا با وجود انتشار محتواهای زیاد در وبلاگ خود، باید ساخت ebook را هم انجام دهم؟

خرید کتاب فارسی

چرا کتاب الکترونیکی (ebook)؟ محتواهای الکترونیکی به اشکال مختلفی ارائه شده و در دسترس میباشد، اما در میان انواع آن، کتاب الکترونیکی سرآمد بوده و مزایای قابل توجهی دارد. شاید در نگاه اول این موضوع کماهمیت و یا حتی بیاهمیت به نظر برسد، اما مطمئنا در ابعاد بزرگتر و حجم گستردهتر چاپ کتابها و به خصوص روزنامههای پرتیراژ مصرف کاغذ بسیار زیاد است. قالب کتابهای الکترونیک، قالب ایدهآل برای چاپ است که با توجه به اندازه دقیق کاغذ طراحی شده است. هدف این مقاله ارائه راهنمایی برای کسانی است که نمیدانند کتاب الکترونیک چیست یا هنوز هم معتقدند بوی جوهر و کاغذ یکی از لوازم ضروری مطالعه است. برایمان شگفت انگیز است که داریم در یکی از بزرگترین کتابفروشی دنیا قدم میزنیم. ولی اگر بهدقت نگاه کنیم میبینیم که چیزهای کوچکی داریم که میتوانیم آن را در اختیار دیگران قرار دهیم. ولی برای کدام یک از ما پیش نیامده است که به محض رسیدن به مقصد، فایل صوتی را نیمهکاره رها کرده و برای روز بعد به سختی به یاد بیاوریم که از کجای داستان به بعد را باید گوش کنیم؟ اما این توصیف تا حدودی مبهم و گسترده است، بنابراین بهتر است دقیقتر به این سؤال بپردازیم و ببینیم که چه تفاوتی بین epub، سند word و فایل PDF وجود دارد. Conte nt has  been cre᠎at᠎ed with the  he᠎lp ᠎of GSA Content G᠎en᠎er ator D emoversi on!

خرید کتاب انگلیسی

کتاب در دستگاه شما هنوز هم فصل و پاراگراف خواهد داشت، اما شکل خطوط اجباری نیستند و همیشه صفحه شما را کاملا پر میکنند. کتابی که قرار است درباره آن بخوانید، یک کتاب متفاوت در زمینه کتابهای خودیاری و موفقیت است که شما را به سمت سعادت و زندگی بهتر راهنمایی میکند. کتابهای الکترونیک مزایای زیادی دارند؛ موارد بسیار بیشتری که در فرهنگ لغتها وجود دارد میتواند به یادگیری زبان شما کمک کنند، لینکهای پیوندی امکان پیمایش آسان بین فصلها را فراهم میکند و آنها دارای پتانسیل چندرسانهای زیادی هستند. Pub که در حال حاضر در سومین بهروزرسانی مهم خود است، میتواند هر کاری را که قالب Kindle انجام میدهد را انجام دهد. هر دستگاهی میتواند ePub ها را اداره کند. همه خوانندگان کتابهای الکترونیکی قدیمی، فرمت epub 2 را میپذیرند و بیشتر خوانندگان جدید قالب epub 3 را با قالبهای طرح تعاملی و ثابت دریافت میکنند. رایانههای جدید با سیستم عامل ویندوز با راهحل داخلی برای بازکردن کتابهای الکترونیک ارائه میشوند و مرورگر Microsoft Edge بهعنوان پیش فرض برای بازکردن فایلهای epub تنظیم شده است. به لطف کالیبر کتابهای الکترونیک بسیار منظم و بهتر مدیریت میشوند و این برنامه در هر سیستم عامل کار میکند. برای این کار کافی است روی لینک مطلب هر کدام از موضوعات کلیک کرده تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

معمولاً تمییز دادن بین این دو، کار سختی است و چهبسا در بسیاری از آثار، این دو با هم تلفیق شده باشند. با افت چشمگیر قیمت کتابها در سال ۲۰۱۰، رقابت بین تولیدکنندگان پیشرو افزایش یافت. از طرف دیگر، این کتابها در قالبی ایجاد میشوند که متناسب با دستگاهی که روی آن کتاب را میخوانید، تغییر شکل میدهد. کتابهای الکترونیکی ساخته شده برای توزیع عمومی، در قالبی است که بدون اجازه نویسنده تغییر آن آسان نیست و در حالت ایدهآل، غیرممکن است. تا این مرحله کتاب الکترونیکی خود را طراحی کرده و محتوای آن را نوشتید، حالا نوبت به آن میرسد که کتاب را برای ایجاد سرنخ فروش و کمک به تیم بازاریابی بهینهسازی کنید. اگر کتابهای الکترونیکی خود را در قالب epub یا pdf داشته باشید، می توانید از Google Play استفاده کنید. سپس در سال ۱۹۹۸ اولین دستگاههای کتابخوان الکترونیک Rocket Ebook و Softbook ظاهر شدند؛ اما دستیابی به موفقیت تا سال ۲۰۰۷ اتفاق نیفتاد، زمانی که آمازون کتابخانه الکترونیک خود را با نام Kindle راهاندازی کرد.

Da᠎ta was g᠎enerat​ed by GSA Content G᠎ener᠎ator D em​ov​ersi​on.

خريد كتاب از طريق اينترنت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کتاب با تخفیف ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید