درخواست تجدید نظر خرید کتاب

بوک لند، سایت خرید کتاب زبان اصلی اورجینال و باکیفیت است که میتوانید برای تمام زبانهای خارجی، به آن مراجعه کنید. قصد دارید اتومبیل خود را در کنار خیابان پارک کنید .در چه مواقعی می توانید موتور آن را روشن بگذارید؟ در شرایط غیر عادی به مانند باران و یخبندان و سرما کنترل و هدایت و توقف اتومبیل به کدام دلیل مشکل است ؟ این نوع جنگ زمانی رخ میدهد که اطلاعاتی به گونهای مستقیم عملیاتها را دارد (به خصوص در تعیین هدف و ارزیابی خسارت های جنگی) هدایت کند، به جای اینکه اطلاعات به عنوان یک داده به فرماندهی و کنترل منتقل و مورد استفاده قرار گیرد این جنگ منجر به کاربرد مستقیم فولاد (بمب) علیه دشمن میشود (به جای اینکه بایتها را خراب کند). به همین دلیل باید گفت که طراحی حملات جنگ اطلاعاتی بر اساس مشخصات سیستم های تهاجم نیست بلکه، بر پایه تاثیر گذاری در سطوح بالای فرماندهی است مثلاً در یک عملیات جنگ الکترونیک، حملات اختلالی علیه حس گرها بر اساس دانستن مشخصات تکنیکی و عملیاتی حس گرها میباشد، در حالی که در جریان حمله جنگ اطلاعات، طراحی و هدایت آن علیه اطلاعاتی که حس گرها از وضعیت منطقه برای نیروهای تهاجم بدست میآورند، مد نظر میباشد. ​Th is w​as created ᠎by G᠎SA Con​te nt Gene​rator  DEMO!

کتاب چیست؟

جریان قضایا بعداً طوری است که گویی در حال جستجو در کشوهای گنجه­ای قدیمی هستیم که پر از اشیای قیمتی گرد گرفته و کرم گذاشته است و مدام کشوهای دیگری توی کشوهای اول پیدا می­کنیم: روایت سرگذشت؛ پژواکهای گوناگونی ایجاد می­کند که مدام به یک غیبت زمانی برمی­گردد که از چهل سال پیش موضوع رمان و در عین حال هدف آن بوده است: یعنی شرکت ساتپن در انحطاط خانواده خودش. نمایندهی مستضعفین جهان بود گویی. در اواخر دهه 90 اصطلاح جنگ اطلاعاتی دامنه وسیع تری یافت و به عملیات اطلاعاتی معروف گشت و منظور از آن هر گونه عملیات نظامی یا غیر نظامی با هدف سلطه بر تفکر دشمن بود به گونه ای که به دلخواه ما فکر کند و اجرای تصمیمهایش منافع مارا تامین کند و از طرف دیگر ممانعت از اینکه دشمن همانند این عملیات را بر علیه ما بکار ببرد. ۶۵ تا ۷۰ درصد مطالب این کتاب برای تدریس در بیشتر دورههای دانشگاهی کافی هستند و از بقیه مطالب آن میتوان به عنوان مرجع استفاده کرد. گزینش و اجرای اقداماتی که آسیب پذیری برای اقدامات نیروهای خودی را در برابر سوء استفاده نیروهای دشمن از بین برده یا کاهش میدهند.

کتابخانه هالو

انعطاف پذیری : به دلایل گوناگون، ساز و برگ جنگ اطلاعاتی به برنامه ریزی نیاز دارد، اما این برنامه ریزی برای پاسخی انعطاف پذیر است برای جنگی که تحرک، انعطاف پذیر و واکنش سریع را در اولویت قرار میدهد. معتقدند این کار مثل این است که خودت لباس را بدوزی یا حیوانی را سلاخی کنی تا گوشتش را بخوری! خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی کار بسیار ساده ای است افراد با مراجعه به سایت مورد نظر می توانند خرید کتاب زبان اصلی مورد نظر خود را انجام دهند. جنگ اطلاعاتی عبارتست از استفاده از شبکههای الکترونیکی برای تخریب یا از کار انداختن و غیر عملیاتی کردن زیر ساخت های اطلاعاتی دشمن که هم میتواند علیه یک جامعه (اهداف غیر نظامی) و هم علیه ارتش یا نیروی نظامی آن جهت گیری شود. اختلالات الکترونیکی: استفاده از اختلالات کامپیوتری برای سد کردن ارتباطات و در مرحله پیشرفته دادن اطلاعات غلط و بیش از حد.

استفاده از شبکه های الکترونیکی برای اهداف مزیت اطلاعاتی بخش عظیمی از جنگ اطلاعاتی را تشکیل میدهند اصطلاح جنگ اطلاعاتی که روز به روز استفاده از آن گسترده تر میشود اغلب به اشتباه جنگ با تکنولوژی و تسلیحات پیشرفته که ارتش های بزرگ و پیشرفته از ان استفاده میکنند اشتباه گرفته میشود. در شرایط تورمی موجود که همه افراد برای مصون نگهداشتن دارایی خود رو به جایگزینی پول نقد با داراییهای ثابت آورده اند، فروش اموال سرمایهای و هزینه کردن آن در امور جاری و هزینه امری اشتباه و غیرمنطقی است. این انقلاب به دلیل دامنه وسیع و تاثیرات گسترده آن میتواند سبک نوینی از جنگ را ارائه بدهد. » مینویسد «تلاش برای درک مفهوم جنگ اطلاعاتی مانند این است که چند نفر نابینا بخواهند با لمس کردن بخشهای مختلف یک فیل بگویند که این موجود چیست. مفهوم تابلوی زیر چیست ؟ ۱- جنگ فرماندهی و کنترل (Command and control warfare):هدفش قطع ارتباط بین ساختار و فرماندهی دشمن از بدنه زیر فرمانش است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید اینترنتی کتاب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید