دروس برتر سه در مورد خرید کتاب برای یادگیری قبل از رسیدن به 30

حواستان باشد که وضعیت مالی شما هرگز نباید شما را از خواندن کتاب باز دارد ، در شرایط های سخت زندگی استفاده از کتاب دست دوم بهترین ترفند خواندن کتاب برای شما است. سازمان همانند کودکی است که تازه راه افتاده است، فقط فرصت را می بیند و مشکلات را درک نمی کند. را در یونی بوک می توانید به صورت دست دوم بفروشید. یونی بوک سایت فروش کتاب دست دوم آنلاین در سراسر ایران است، در سایت فروش کتاب دست دوم به آسان ترین روشی که ممکن است میتوانید کتاب هایتان را بفروشید. همچنین این مجموعه دارای شعبههای متعدد در سراسر کشور است تا افرادی که علاقه به دریافت حضوری دارند، به سهولت بتوانند به نزدیکترین شعبه مراجعه کنند. کتاب زبان اصلی کتابی است که مورد علاقه هر فردی می باشد. پس از فروخته شدن کتاب در یونی بوک از تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته میشود و اطلاع رسانی انجام می شود. یکی دیگر از ویژگیهای ماندگاری و محبوبیت وبسایت یونی بوک تنوع گسترده در ارائه ژانرهای مختلف کتاب است.

بهترین کتاب کجاست؟

طبق فلسفه ودانتیک، هر فردی دارای 5 بدن(5 کوشا) است. شما میتوانید از هر جای ایران عزیز نسبت به خرید اینترنتی کتاب از کتابفروشی اینترنتی بوک لند اقدام کنید و مطمئن باشید که تا لحظه رسیدن کتاب به دستان شما بوک لند در کنارتان خواهد بود. یونی بوک پس از دوره امتحانات در سال، حراجی کتاب دست دوم برگزار می کند، شما با شرکت در این حراجی کتاب دست دوم، کتاب های مدنظرتان را با بهترین قیمت خریدداری می کنید و کتاب هایی که نیاز ندارید را سریع به فروش می رسانید. افرادی که به دنبال تحقیقاتی برای کسب موفقیت هستند یا مدیر موفق در یک کارگاه، کارخانه و یا شرکت با یک کسبوکار می باشند که نیازمند کسب اطلاعات بیشتر و به روز دنیا هستند اما این اطلاعات در کتابی به زبان انگلیسی در اختیارشان قرار داده شده است و قادر به خواندن آن به زباناصلی نیستند، نیز نیازمند ترجمه کتاب هستند.

تان را درب منزل تحویل بگیرید.

تقویت روحیه مثبت اندیشی یکی از اثرات کتاب راز است. با صرف کردن هزینه ی کم برای تهیه ی کتاب می توانید کتاب های بیشتری بخوانید و با اضافه کردن این کتاب ها به کتابخانه می توانید کتابخانه ای زییا که پر از کتابای نادر و خاصه برای خودتون بسازید که بسیار جذابه! با خرید کتاب دست دوم از یونی بوک، این امکان وجود دارد که کتابتان را درب منزل تحویل بگیرید؛ همچنین با خرید کتاب دست دوم درب منزل نیازی به پرداخت هزینه ی ارسال کتاب نیست و به راحتی می توانید کتابتان را درب منزل تحویل بگیرید. دیگر نیازی به برنامه ریزی برای اقدام به خرید یا فروش کتاب دست دوم ندارید و هر زمان که بخواهید تنها با داشتن اینترنت می توانید کتابتان را بفروشید یا بخرید. البته باید منطقی بود که چیزهایی رو بخوایم که شاید در حالت معمولی چند درصد احتمال وقوعش رو می دیم. ما نیز با دور ریختن کتاب هایی که دیگر مایل به نگهداری از آنها نیستیم به این چرخه کمک می کنیم، همچنین دور ریختن آنها باعث هدر رفتن کتاب و تمام کاغذ هایی که برای ساخت آن ها استفاده شده می شود، کتاب های نو جایگزین کتاب های دست دومی هستند که باید دور ریخته شوند، پس خرید کتاب دست دوم کار شایسته ای است.

همچنین نحوه انتخاب قیمت کتاب دست دوم به این صورت است که قیمت کتاب ها توسط فروشنده تعیین می شود اما به صورت کلی فروشنده باید قیمت کتاب دست دوم را 30% زیر قیمت نسخه نو کتاب در بازار بگذارد. بنابراین قیمت کتاب دست دوم توسط فرد فروشنده تعیین می شود و هرچه میزان قیمت کتاب کمتر باشد، در مدت زمان کمتری به فروش می رسد. و با خستگی، عصبانیت و به عبارت کلی، از دست رفتن کنترل، ظرفیت خود را از دست میدهد و ذهن دوباره بر اساس الگوها عمل می کند. خرید آنلاین کتاب و کتاب دست دوم برای اولین بار در جهان توسط شرکت آمازون ایجاد شد ؛ شرکت آمازون در ابتدا با ایده فروشگاه آفلاین کتاب آغاز شد و پس از مدتی فروش کتاب نو و کتاب دست دوم را از طریق اینترنت شروع کرد و در حال حاضر بزرگترین کتاب فروشی آنلاین جهان است که علاوه بر کتاب و کتاب دست دوم ، محصولات مختلف دیگری مانند : تلوزیون هوشمند ، مبلمان ، اسباب بازی ، تبلت و … کافی است به قسمت پشتیبانی بروید و نام کتابی که میخواهید را درخواست و ارسال رایگان کتاب ثبت کنید.  Da᠎ta was c reat ed ᠎by G SA  Content G​enerat or  DE MO​!

دیدگاهتان را بنویسید