من نمی خواهم این زمان زیادی را صرف تاب کنم. در مورد شما چطور؟

به راحتی می توانید از طریق این کتاب مطالبی را که در گذشته مطالعه کرده اید، مرور نمایید. بانک کتاب آنلاین یک وب سایت آنلاین است که می توانید هر کتابی را در سریع ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت به دنبال کتاب های محبوب و ناشناخته خریداری کنید. همه این آموزش ها را می توانید از طریق قصه کودکانه صوتی و تصویری به او منتقل نمایید. همه ما علومی مانند فیزیک، شیمی، زیستشناسی، ریاضیات و … ما میتوانیم همه چیز را کنترل کنیم. در این کتاب شما رازهای عجیب و غریبی را کشف نمیکنید، بلکه چیزهایی که در زندگیتان وجود دارد را کنترل میکنید و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ را برای خود به وجود میآورید. از کتاب صوتی اثر مرکب چه چیزهایی را یاد میگیریم؟ کتاب اثر مرکب نوشتهای از دارن هاردی، روشی ساده – اما شگفتانگیز برای چند برابر کردن موفقیت به شما ارائه میکند. دارن هاردی ناشر و سردبیر مجله پرطرفدار موفقیت (success magazine) است.

خرید کتاب با 70 درصد تخفیف دیجی کالا

᠎Con᠎tent was generat᠎ed wi᠎th GSA ᠎Cont ent ᠎Ge​ne rator DEMO.

البته براي هريك از اين برنامهها نيز زيربرنامههايي كه در آن تنظيمات بهينه شده است معرفي شدهاند. این کتاب یک برنامهی مفصل و کاربردی را در اختیارتان قرار میدهد که شما را به موفقیت راهنمایی میکند. وی به عنوان پرطرفدارترین سخنران و مربی در زمینه توسعه فردی در جهان به طور پیوسته در برنامههای مختلف رادیویی و تلویزیونی شرکت کرده و تجربیات شخصی و اصول دستیابی به موفقیت را به علاقهمندان آموزش میدهد. 2. عادتهای روزانه را به طور مداوم در بلند مدت انجام دهید. نکته مهم در طرز استفاده از این کتاب این است که متن به صورت پرسش و پاسخهایی در موضوعات اساسی باکتریشناسی و ویروسشناسی تنظیم شده است و جواب هریک از پرسشهای این مجموعه به طور مشروح مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. از گورستان که درست در کنار برکه و بر تپهای کمارتفاع واقع شده بود، تمام دشت را میشد دید، یکی دیگر از کارهای مورد علاقهام این است که اینجا بنشینم و تا آخر عمر از همینجا مراقب همهچیز باشم».

روان شناس دانشگاه هاروارد، استاد نیل گیلبرت میگوید: اگر به بازندگان قرعه کشیها ۳۰ ثانیه زمان داده شود که در تلویزیون اعلام کنند «من برنده نشدم»، حدود ۹ سال طول خواهد کشید تا تمام بازندگان یک مسابقه این جمله را بیان کنند. بلکه تمام کارهایی است که شما میدانید و انجام نمیدهید. «انتخابهای شما تنها زمانی معنی دار است که آنها را به دلخواه به رؤیاهای خود متصل کنید. اگرچه سه فیلم قبلی او در انگلستان عملکرد ضعیفی را در باکسآفیس تجربه کردند اما این فیلم بهطور گستردهای موفقیتآمیز بود و تهیهکنندگان آمریکایی بر این باور بودند که هیچکاک آیندهی هالیوود خواهد بود. پل نیومن هم برای هیچکاک تقریبا تبدیل به یک مشکل شده بود. آن موقع نه تنها بوی خاک برایت دلنشین نخواهد بود بلکه باران هم برایت یک اتفاق نابه هنگام و بد خواهد شد. شما اعداد و ارقام خود را نه فقط ماه به ماه، و سال به سال، بلکه به دستههایی مانند تعداد سرنخها، تعداد فروشهای جدید بر اساس محصول، میانگین فروش، و میانگین منبع – محصول تقسیم میکنید. در پیام ویژهی آنتونی رابینز دربارهی این کتاب میخوانید: «اثر مرکب کتاب راهنمای عملیاتی است که به تو یاد میدهد چهطور صاحب سیستم بشوی، چهطور کنترلش کنی، چهطور در استفاده از آن خبره شوی، و چهطور آن را بر اساس نیازها و خواستههایت شکل دهی.

دارن هاردی رمز موفقیت خارقالعاده خود را به کارگیری همان اصولی میداند که در کتاب صوتی اثر مرکب از آنها پرده برداری میکند. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. وقتی این کار را بکنی، دیگر هیچ چیزی نیست که نتوانی به دست آوری یا به آن برسی. باغ کتاب فقط مخصوص کتاب و کتابخوانها نیست. Listening: کتاب های مخصوص مهارت شنیداری هستش که باعث تقویت این مهارت از طریق خرید کتاب با ارسال رایگان گوش دادن میشه. هیچ گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت! اینکه چگونه می توان این آگاهی را در راستای هدفهایتان برنامهریزی کنید. این کتاب یک امر مهم را برای شما شرح میدهد، این که تصمیمهای شما سرنوشتتان را شکل میدهند. با توجه به این قانون، شما با تمرکز بر مجموعهای از رفتارهای به ظاهر کوچک اما مثبت و موثر میتوانید به موفقیتهای بزرگ برسید.

دیدگاهتان را بنویسید