نهایی اطلاعات به کتاب آنلاین

ارائهی بیش از ۴۰ هزار کتاب دیجیتالی؛ ۲. طاقچه امکان ارائهی حدود ۵۰ هزار کتاب را فراهم کرده است و این میتواند تقریباً بزرگترین آرشیو کتاب دیجیتالی در تمامی اپلیکیشنهای ایرانی باشد. طاقچه یکی از اولین اپلیکیشنهای کتابخوان بود که در ایران و با نام «کتاب من» عرضه شد؛ اما بعدها به طاقچه تغییرنام داد. طاقچه از همان ابتدا با استقبال چشمگیر کاربران روبهرو شد و در مدت کوتاهی به شهرت نسبی رسید و در سال ۱۳۹۳، بهعنوان یکی از اپلیکیشنهای برتر در جشنوارهی رسانههای دیجیتال انتخاب شد. در سال ۱۳۹۷، فیدیبو اولین دستگاه کتابخوان فارسی را روانهی بازار کرد که مستقیم به حساب کاربری فیدیبو متصل است و کتابها را در شکل و شمایلی جمعوجور، اما خوانا دراختیار کاربران قرار میدهد و برای افرادی مناسب است که نمیخواهند دائما از گوشی همراه خود برای خواندن کتاب استفاده کنند. در آخر وارد صفحه سبد خرید شده و در کادر کد تخفیف واقع در انتهای صفحه، کد را درج و دکمه “اعمال کد” را بزنید. در قدم بعدی از طریق دکمه ورود، موجود در گوشه چپ بالای صفحه وارد حساب کاربری خود شوید و یا در صورت نداشتن حساب، ثبت نام کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی میشود.

این 10 هک شما را (r) تاب (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند|قانون دو دقیقه برای تاب|این تست شما را نشان می‌دهد می‌کند که آیا شما یک متخصص در تاب بدون دانستن آن. اینجاست چگونه واقعاً کار می‌کند}

است که میتوانید در آن با استفاده از گزینه علاقهمندیها، فیدیبو را به لیست فروشگاههای مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیفهای فیدیبو را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید. دیجیکالا پیش از این ۷ نمایشگاه کتاب آنلاین برگزار کرده که برگزاری هر دوره از این نمایشگاهها تجارب گرانبهایی را به همراه داشته است. با توجه به اینکه امروزه هر کاری را میتوانیم با گوشیهای هوشمند انجام دهیم، اینکه بهجای ورقزدن کتاب چندصدصفحهای آن را در گوشیهای هوشمند حمل و مطالعه کنیم، موضوع عجیبی نیست. فیدیبو این بخش را نیز پوشش داده و انواع مجلات در دستهبندیهای مختلف را برای کاربران خود قرار داده تا در کنار افزایش اطلاعات موجبات سرگرمی آنها را نیز فراهم آورد. جنگ برپایه اطلاعات که متشکل از طراحی، حفاظت و ممانعت از دسترسی به سیستم هائی است که برای برتری بر فضای نبرد در جستجوی دانش کافی هستند. در تصویر ۱۸-۶ هشت قسمت علامت گذاری شده است که به منظور تنظیم پارامترهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. در مورد ژنهای رمزکنندهی پروتئین، همردیفی را میتوان براساس توالی نوکلئوتیدی یا اسیدآمینهای انجام داد.

اپلیکیشن مذکور بهگونهای طراحی شده که میتوان به کمک آن در کمترین زمان ممکن خلاصهای از کتاب مورد نظر سفارش اینترنتی کتاب را متوجه شد. FBReader اپلیکیشن محبوبی است که بیش از ۳۰ میلیونبار نصب شده و روی لینوکس، اندروید، iOS، ویندوز و مکاواس کار میکند. با نصب اپلیکیشن مذکور به کاملترین آرشیو صوتی فارسی دسترسی خواهید داشت. فیدیبو به تازگی بخش جدیدی به نام فیدی پلاس را به اپلیکیشن خود اضافه نموده است که در این بخش با تهیه اشتراک میتوانید به محتواهای موردنظر خود دسترسی داشته باشید. برنامه فست ای از یک روش Heuristic بسیار گسترده پیروی مینماید که سرعت اجرای برنامه را بسیار ارتقاء داده است. یکی دیگر از ویژگیهای خوب اپلیکیشن طاقچه، امکان گوش دادن به کتابهای صوتی است که با صدای بسیار شنیدنی و جذاب ضبط شدهاند. اپلیکیشن کتابراه قطعاً محبوبیت دیگر رقیبهای بزرگش، یعنی فیدیبو و طاقچه را ندارد؛ اما قابلیتها و ویژگیهای مناسبی که این اپلیکیشن دارد، باعث میشود نتوانیم بهراحتی از آن بگذریم و در فهرست اپلیکیشنهای برتر کتابخوان قرار دهیم.

خرید کتاب کانون زبان ایران

᠎Th is  po​st has  been w ri​tt en wi th the ​help of G᠎SA Content​ Gen​er ator D​emov​ersion!

این سرویس درحقیقت همان خرید اشتراک است و با پرداخت هزینهای اندک، میتوانید در مدت تعیینشده به همهی کتابهای کتابخانه طاقچه دسترسی داشته باشید که این موضوع موردپسند کاربرهای طاقچه واقع شد و تا امروز، یکی از قابلیتهایی است که طاقچه را در جایگاه یکی از اپلیکیشنهای برتر کتابخوان قرار میدهد. اگر کتابخوان باشید، بهاحتمال زیاد فیدیبو را میشناسید که یکی از بهترین اپلیکیشنهای کتابخوان است. فیدیبو از زمانی محبوبیت بیشتری پیدا کرد که در سال ۱۳۹۵ گروه دیجیکالا آن را خرید و بعد از تبلیغات و مارکتینگ قدرتمند، امروزه به پایهی قدرت اپلیکیشنهای کتابخوانی تبدیل شده است. فیدیبو از سال ۱۳۹۲ رسما کار خود را شروع کرد و با دریافت حق انتشار دیجیتالی کتاب، کتابهای مختلف و محبوبی دراختیار کاربرانش قرار داد. بعد از آن به صفحه اصلی مراجعه نموده و کتابهای دلخواه خود را انتخاب کنید. فیدیبو به منظور تسهیل دسترسی کاربران به محتواها، اپلیکیشن موبایلی نیز ارائه داده است که کاربران میتوانند با کدهای تخفیفی خود کتاب دلخواه خود را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید