نه روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ کتاب راز استفاده می‌کنند

سایت آمازون (Amazon): وقتی نوبت به انتخاب بین آمازون و سایر سایتهای خرید کتاب از خارج آن هم به صورت اینترنتی میرسد، آمازون در سطح بالاتری پیروز میدان میشود. کتاب از آن دسته از کالاهایی است که برای خرید آن نه لازم است مانند وسایل الکترونیکی و دیجیتالی تست شود و نه مانند پوشاک، احتیاجی به پوشیدن، اندازه گرفتن و لمس پارچه برای شناخت جنس آن دارد بنابراین برای خرید آن نیاز به رفتن در خیابانهای پر سر و صدا و شلوغ نداریم. شاید شما هم هنوز طرفدار کتابهای کاغذی و بوی خوش آن باشید، اما خواندن کتاب الکترونیکی یا E-Book حس و حال دیگری دارد که باید تجربه کنید. صادقانه طورش این است که شاید اخلاقی نباشد اما خودم به شخصه از وقتی با این سایت آشنا شدهام فکر میکنم پولدارم و هر کتابی که میخواهم و کتابهای روز دنیا را آنجا دانلود میکنم. حسنعلی اصغری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبتنام کتابهای درسی دانش آموزان پایههای دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایههای هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پایههای یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنیوحرفهای و کاردانش) از اواخر فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۳خرداد ماه ادامه دارد.

چیزی که شما نمودید توجه کنید در مورد کتاب راز بسیار موثر است – با این حال بسیار ساده

تنها با آگاهی از گذشته و کنار آمدن با آن است که میتوان با آرامش به زندگی ادامه داد. شما می توانید با یک انقلاب ذهنی زیبا به طبیعت پیرامون خود و محیط زیست ارزش فراوان دهید. کتاب راز کمک می کند که اینگونه افراد بتوانند افکار و باورهای مثبتی پیدا کنند و با اجرای روش های خاص بتوانند به نتیجه های مورد نظر خود در زندگی برسند. فقط لازم است بدانید که دسترسی به این سایت برای ایرانیان با محدودیت مواجه بوده و برای باز شدن نیاز به فیلترشکن دارد. متاسفانه این روزها با توجه به محدودیتهایی که برای دسترسی ایرانی ها به سایتهای خارجی وجود دارد، امکان خرید کتابهای الکترونیکی نیز برای ایرانیها کمی سخت شده به علاوه برخی کتابهای الکترونیکی که دانلود میکنید دارای قفل نرم افزاری هستند و خرید لایسنس آنها نیز برای ایرانیها محدودیتهایی از قبیل عدم امکان پرداخت ارزی دارد که این کتابها پس مدت زمان کوتاهی قفل شده و امکان خواندن تمام کتاب را ندارید. سایتی که با داشتن بیشتر از 10 میلیون کتاب مختلف با ظاهری ساده در خدمت کتاب دوستان است. و دیگر قابلیت آن سینک کردن در google drive است که در قالب یک فایل به شما تحویل میدهد. ​Da ta h​as be en creat᠎ed ​with t᠎he ᠎he lp  of GSA  Con᠎tent Gen᠎er ator D em oversi᠎on!

برای شما توضیح میدهم Ebook چیست، چقدر راحتتر است و چه مزایایی خرید کتاب با ارسال رایگان دارد؟ از حُسنهای دیگر Ebook میتوان به این موارد اشاره نمود که شما کتاب را میتوانید bookmark کنید و Note بگذارید. پايگاه دادههاي مربوط به تواليهاي مولكولي هم اكنون تواليهاي DNAي بيش از يكصد هزار ارگانيزم مختلف را نگهداري میكنند. ما در این مقاله به معرفی 5 فروشگاه اینترنتی محبوب برای خرید کتاب از خارج از کشور پرداختهایم تا اگر تصمیم به خرید کتابهای زبان اصلی و کمیاب را دارید که در ایران به این سادگیها پیدا نمیشوند و یا اگر هم موجود باشند، هزینههایی بالایی دارند بتوانید از قفسههای کتابفروشیهای ایران فراتر رفته و از سایتهای معروف دنیا خرید کنید. نسخههای PDF و الکترونیکی کتابهای مورد نیاز را پیدا کنید و یا اینکه مستقیما نسخه فیزیکی کتابها را از فروشگاههای اینترنتی خارجی به صورت آنلاین تهیه نمایید و در ایران تحویل بگیرید. علتش هم این است که فرد ضمن اینکه احساس تفریح و لذت میکند، زبان هم یاد میگیرد.

نمایشگاه کتاب

لازم به ذکر است که فیدیبو اولین دستگاه کتاب خوان فارسی را در سال ۱۳۹۷ عرضه کرد تا اگر کاربران نمیخواهند از گوشی هوشمند خود برای مطالعه کتاب استفاده کنند این دستگاه را جایگزین کنند. گاهی وقتها به دیگران فرصت میدهی که شادی تو را فراهم کنند و گاهی نیز آنها این کار را آن چنان که تو میخواهی نمیکنند چرا؟ نمایشگاه کتاب تهران در سالهای اخیر به صورت مجازی نیز برگزار میشود. وردرای به بیش از 100 کشور ارسال رایگان دارد و در صورتی که این فروشگاه اینترنتی برای خرید کتاب از خارج را به دوستان خود پیشنهاد دهید، از تخفیف 5 درصدی نیز بهرهمند خواهید شد. فکر اینکه راز را در فیلمى به جهانیان عرضه کنم از خاطرم گذشت و دو ماه بعد گروه تولید تلویزیونى راز آماده کار بودند. معاون توسعه و منابع پشتیبانی سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال کتابهای درسی در کتابفروشیها عرضه نمیشود، درباره عرضه کتاب به دانشآموزانی که کتاب خود را در طول سال تحصیلی گم میکنند، توضیح داد.

کتاب Oxford Word Skills

​Con tent w as generated by GSA Con​tent Gener᠎ator Demoversion​!

دیدگاهتان را بنویسید