چهار نکته با نمایشگاه کتاب

صفحات اول کتاب صوتی اثر مرکب به شنونده میگوید که این کتاب اثری خارقالعاده در زمینهی موفقیت است و چه چیزهایی برای رسیدن به موفقیت لازم و ضروری خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان است. کتاب حاضر شما را از این سردرگمی رها و ذهنتان را بر روی اصول اساسی موفقیت متمرکز میکند و به شما یادآوری میکند که برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ، لازم نیست اطلاعات جدیدی کسب کنید، بلکه باید برنامهای مدون و سازمان یافتهای داشته باشید تا در رسیدن به اهدافتان شما را یاری کند. از پلتفرم های کتابخوانی در ایام نوروز در این طرح که با مشارکت مرکز فناوری های اطلاعات و رسانه های دیجیتال انجام شد، تخفیف های ۷۰ و ۸۰ درصدی به کتابهای بزرگسالان و کودک و نوجوان ارایه شد. در سالهای گذشته نیز به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها نمایشگاه کتاب تهران در مکانهای فیزیکی و استیجاری برگزار می شد که در ایام برگزاری هماهنگی لازم با شهرداری و ناوگان حمل و نقل (بویژه استفاده از سامانه های حمل و نقل ویژه افراد دارای معلولیت ) برای سهولت تردد این عزیزان صورت می گرفت. با سلام؛ احتراما، بازگشت به نامه شماره ۲۴۹۷۱۴ مورخ ۹۹/۱۱/۲۶ درخصوص مطالبات فرهنگی کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت به استحضار می رساند تحقق حقوق فرهنگی جامعه معلولان یکی از الزامات غیرقابل اجتناب و از جمله حقوق شهروندی است که ضرورت دارد فارغ از هر گونه تبعیض همانند سایر گروه های اجتماعی از آن برخوردار شوند و ابعاد گسترده ای را در بر می گیرد . Da ta has  been g ener ated with GSA C ontent G enerator D emover᠎sion.

خرید کتاب – آرام باش، اکنون زمان پخش!

تفاوت اصلی فرآیند خصوصی سازی و مولد سازی در این است که در خصوصی سازی بنگاهها واگذار میشدند که دارای کارگر و کارمند بودند و وقتی این خصوصی سازی دچار انحراف میشد کارگران و کارمندان اعتراضاتی میکردند و باعث جلوگیری از انحراف میشدند، اما در مولد سازی اموال و املاک واگذار میشود که خطر فساد در آن بالاتر میرود و کسی نیست که در صورت احراف آن فریادی سر دهد؛ بنابراین ریسک این انحراف فرآیند افزایش مییابد. وقتی که بخواهید کتابی بخرید شاید اگر کتابفروشی نزدیک محل زندگی شما آن را نداشته باشد باید سفارش دهید و حتی با سفارش دادن کتاب برای ارسال به صورت پستی هم باید چند روز صبر کنید و یا اگر کتاب خارجی بخواهید بخرید با دشواری های زیادی روبرو باشید اما با استفاده از اینترنت براحتی میتوانید با استفاده از سایت های واسطه ای مانند بوک رالی خرید کتاب از آمازون را انجام دهید و در کمتر از چند دقیقه کتاب خود را دانلود کند.

دانلود کتاب خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

کتابهای الکترونیکی ارزان تر از نسخه های چاپی هستند و دلیل آن هم واضح خواهد بود زیرا هزینه های خرید کاغذ و حمل و نقل و نگهداری از آنها برداشته میشود.براحتی با پرداخت مبلغ کمتری دانلود کتاب را از اینترنت انجام میدهید و بدون هزینه اضافه ای برای خرید میتوانید کتاب مورد نظر خود را در کمتر از یک دقیقه پیدا کرده و خریداری کنید. برای خرید کتاب از آمازون و سایت های آنلاین دیگر در پارسیان پی نیز باید ابتدا لینک کتاب را در آمازون پیدا کنید و در کادر سفارش سایت وارد کنید. فرض کنید شما یک ابوک در مورد آموزش طراحی سایت نوشتهاید. ایشان همچنین میبایست پس از فروش کتاب ها، سرپرستان سایت را برای برداشتن فهرست از بخش دیدگاه ها آگاه نمایند. هدف از این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت و گو پیرامون کتاب های مطالعه شده بود.

۱، پویش «با کتاب در خانه» ؛ در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ های کوتاه دو دقیقه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر می کردند به معرفی کتابی می پرداختند که مطالعه کرده اند. حجم کتاب و محتوای اون اینقدر خوندنی و لازمه و حیاتی هست که پیشنهاد میکنم توی یک نیم روز وقت بذارید و بخونید، پس اینجا بجای معرفی کتاب در لفافه(!) عنوان 15 پیشنهاد رو همراه با توضیح کوتاهی در مورد بعضی هاشون میارم. طاقچه در آبان ۹۸ پنج سالگی خود را جشن گرفت و در دی سال قبل تلاش کرد با ارائه برنامههای تشویقی افراد را به خواندن کتاب بیشتر روی پلتفرمهای الکترونیکی تشویق کند و از جمله رکوردداران کتابخوانی را روی وبلاگ خود معرفی کرد. یا از طاقچه که توی کتاب های پیشنهادی چالش این ماه قرار داد تا من بالاخره بخونمش؟ در ادامه دلایل این علاقه مندی زیاد افراد را به مطالعه کتاب های الکترونیکی را بخوانید. بررسی دلایل این امر که چرا واردکردن زبانشناسی شناختی به کلاس درس و آموزش زبان، امری حیاتی است بسیار اهمیت دارد. این کمپین از آبان ۹۵ تشکیل شده. طراحی پرایمر خوب سبب موفقیت در PCR و برعکس طراحی نادرست پرایمر میتواند منجر به تولید کم، و یا عدم تولید محصول مطلوب، تولید محصولات غیراختصاصی و یا تشکیل دایمر پرایمر شود که با تولید محصول اصلی رقابت کرده و سبب کارکرد نامطلوب PCR میشود.

دیدگاهتان را بنویسید