چگونه دانلود کتاب خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

راندا برن علاوه بر کتاب راز، کتاب های دیگری در رابطه با قانون جذب به نگارش درآورده و تمام سعی او آن است تا به تمامی مردم دنیا آموزش دهد که قانون جذب چیست و چگونه افراد مشهور و بزرگی مثل کوین ترودو توانستند با استفاده از این کتاب به موفقیت دست پیدا کنند. یکی از این افراد کوین ترودو است که از او به عنوان یکی از موفق ترین افراد جهان یاد می شود. از دیگر نسخههای فارسی موفق و پرفروش کتاب اسکاول شین میتوان به ترجمه گیتی خوش دل اشاره کرد که توسط نشر پیکان منتشر شده است. تمام افراد موفق در دنیا برای اینکه به این موفقیت های عظیمی رسیدند به صورت خودآگاه و ناخودآگاه از قانون جذب استفاده کردند. یکی از نکات جالبی که در رابطه با راندا برن باید بدانید و به آن توجه کنید این است که او در سال ۲۰۰۷ و پس از آنکه کتاب هایش به موفقیت فوق العاده ای دست پیدا کردند، به عنوان تاثیرگذار ترین فرد دنیا از سوی مجله تایم شناخته شد.

خرید کتاب فارسی در اروپا

خانم راندا برن در اوایل کارش قبل از اینکه با قانون جذب آشنا شود در شرایط سختی زندگی می کرد. بر اساس این قانون اگر شما به یک هدفی فکر کرده و پالس ها و انرژی های مثبتی به سوی کائنات ارسال کنید، مطمئنا قادر خواهید بود تا به هدف خود رسیده و در این مسیر کائنات نیز به شما کمک خواهند کرد. اگر شما هم از شرایط زندگی تان راضی نیستید و می خواهید زندگی تان را متحول کنید پیشنهاد می کنم که قانون جذب را یاد بگیرید و از این قانون در زندگی تان استفاده کنید. مطمئن باشید شما نیز قادر خواهید بود تا با مطالعه کتاب راز و یادگیری مفاهیم آن، مسیر زندگی خود را به صورت کلی تغییر داده و سبک زندگی جدیدی را تجربه کنید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دنبال دانلود کتاب راز بودند و می خواهند این کتاب را مطالعه کنند من این کتاب را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار خواهم داد تا بتوانیم نهایت استفاده را از این کتاب ببرید. یکی از پر تکرارترین سوالاتی که بسیاری از افراد در دوره ها و کلاس های آموزشی از من میپرسند این است که آیا به وسیله قانون جذب می توانیم به تمام خواسته هایمان برسیم یا نه؟

اگر با کتاب راز آشنا نیستید و این کتاب را تا به حال مطالعه نکرده اید، یکی از سوالات بسیار مهمی که برای شما مطرح می شود این است که واقعاً محتوای کتاب راز چیست و چرا این کتاب توانسته به محبوبیت فوق العاده ای در سراسر جهان دست پیدا کند. نکته بسیار مهم این است که در رابطه با قانون جذب در حال حاضر کتاب های بسیار زیادی نوشته شده است اما بدون هیچ شک و تردیدی می توان کتاب راز را یکی از برترین کتاب های تاریخ دانست که در این حوزه به نگارش درآمده و همین مسئله باعث شده تا شاهد ترجمه آن به اکثر زبان های زنده دنیا باشیم. پس از آن که بیان کردیم محتوای اصلی کتاب راز در مورد چیست و به این نکته اشاره کردیم که قانون جذب پایه و اساس نگارش کتاب راز است، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خود قانون جذب چیست و در مورد چه مسئله صحبت می کند؟ این نویسنده در تاریخ ۲۶ اوت ۱۹۵۱ در شهر ملبورن استرالیا به دنیا آمد و پیش از نگارش کتاب راز به هیچ عنوان در بین مردم جهان شهرت نداشت اما پس از آن که توانست این کتاب را به نگارش درآورده و مفهوم قانون جذب را در بین سایر مردم جهان جا بیندازد، توانست به شهرت فوق العاده ای دست پیدا کند.

فقط باید روش استفاده از این قانون را بلد باشید تا بتوانید خواسته ها و آرزوهای تان را جذب کنید. هر گونه سوالی در زمینه قانون جذب دارید در انتهای این صفحه بپرسید تا پاسخ سوالات آن را بدهم. در پاسخ به این سوال باید گفت که قانون جذب در واقع شبه علمی است که امروزه جایگاه ویژه ای در بین افراد مختلف پیدا کرده و بسیاری از مردم جهان با استفاده از این قانون توانستند مسیر زندگی خود را تغییر دهند. در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی آن چه در کتاب راز وجود دارد بر محوریت یک شبه علم به نام قانون جذب است. حتی افرادی که در مورد زندگینامه نیکولا تسلا تحقیق می کنند، به نتایجی دست پیدا کردند که نشان می دهد حتی تسلا نیز توانسته بود قانون جذب را درک کرده و به همین خاطر تلاش می کرد تا مفاهیم این قانون در زندگی خود پیاده کند. ما اینجا درباره كتابها حرف میزنیم، شما را با برگزیدههایشان آشنا میكنیم و میکوشیم با رساندن کتابها به دست خواننده، آنها را با جهانها و آدمهایی نو پیوند دهیم و جزئی از جادوی قدرتمند کتابها باشیم.

 Th᠎is  po st has be en c᠎re​ated  by GS​A  Cont᠎ent Gene​rator DEMO!

ثبت نام کتاب درسی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سایت خرید اینترنتی کتاب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید