چیزی برای دیدن اینجا وجود ندارد. فقط دسته ای از ما با یک 3 بنیادی تاب قوانین

راندا برن در این کتاب از رازی صحبت کرده است که میتواند زندگی شما را تغییر دهد و هر چیزی را که میخواهید به شما هدیه کند. راندا برن در کتاب راز چنین عنوان می کند که: «یک سال پیش زندگی ام متلاشی شد، تا سرحد مرگ کار می کردم. کتابی که در سال 2006 به عنوان پرفروش ترین کتاب تابستان و پاییز سال شناخته شد و مخاطبین بسیاری داشت. در سال 2006 ، یک فیلم بلند سینمایی پیشگام ، رمز و راز بزرگ جهان راز را آشکار کرد و در اواخر همان سال ، راندا برن با کتابی که به پرفروش ترین جهان تبدیل شد آن را دنبال کرد. راندا برن در کتاب راز چنین عنوان می کند که یک فرد خودآگاه با کمک تمرکز و قدرت ذهنی، و همچنین توانایی به تسلط گرفتن ذهن ناخودآگاه، می تواند به تمام خواسته های خود بدون هیچ حدومرزی دست یابد. سراسر کتاب راز در 36 بخش موضوعی مختلف استوار است که به ترتیب عبارت اند از: روند قدرتمند قدردانی، راز پول، راز آسان است، تمرکز بر نیکبختی، یگانه ذهن عالم، راز حیات، از افکارت آگاه باش، راز ارتباطات و خودت را دریاب که شالودۀ کتاب راز را تشکیل داده اند.

کتابخانه هالو

ست گادین بر این نکته تأکید دارد که رهبران موفق قبیلهها، به دنبال رشد اعضای قبیله هستند و نه رشد جایگاه خود و اگر هم رشد میکنند، حاصل تلاشی است که برای رشد دیگران کردهاند. چراکه آزمایش در بحث چنین موضوعی نه قابل بررسی است و نه منجر به شناسایی موارد نقض می شود. مهم ترین نکته در بررسی واقعی بودن کتاب راز این است که نه تنها نویسنده توجیه فلسفی و منطقی از خود بروز نداده است، مطالب موجود در کتاب به اثبات تجربی هم نرسیده اند. عمده مطالب کتاب راز در باب قانون جذب است و هرچند که مطالب آموزنده و ارزشمندی در آن عنوان شده است، اما باید چندین نکته را هم مدنظر داشت: در برخی از بخش های کتاب راز گاه شاهد غلو و کلی گویی هستیم. آن ها از ملیت های گوناگون و داراى کیش ها و آیین های گوناگون اند. فیلم به تدریج در سراسر دنیا پخش می شد و حکایت معجزه های گوناگون سیل وار جارى می شد: هزاران گزارش به ما رسید حاکى از آن که عده ای بسیار راز را به کار بسته بودند و به ثروت هنگفت و سلامت و شادمانى رسیده بودند. خرید آسان کتاب های زبان، عمومی و دانشگاهی از اهداف فروشگاه اینترنتی و بانک کتاب آرکان است.

كتاب صحيح البخاري

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین مهربان کتاب میباشد. برگزاری کلاس ها و دوره های موجود در سایت به صورت آنلاین و خصوصی برگزار می شوند. چک های برگشتى بسیارى به طور غیرمنتظره وصول شده بود. لازم بود هرکدام از اعضاى گروه از ماهیت راز به طور کامل آگاه باشد، زیرا بدون این آگاهى، کوشش ما براى انتقال راز بی نتیجه می ماند. در ویرایش سیزدهم کتاب علاوه بر بخشهای سیستماتیک باکتریها، ویروسها، قارچها و انگلها، به طور مجزا بخشی برای تشخیص بیماریهای عفونی بر اساس عضو یا بافت درگیر وجود دارد که در آن ضمن پرداختن به عوامل میکروبی ایجاد کننده عفونت در این نواحی، به راهکارهای تشخیصی و به خصوص نحوه تهیه نمونه مناسب پرداخته میشود. کتاب راز اثر راندا برن پرده گشایی از یکی از بزرگ ترین و شگفت انگیزترین قوانین موجود در جهان هستی است که از زمان خلقت بشر وجود داشته است. در ترجمۀ این کتاب به قلم نفیسه معتکف در لابه لای متن به برخی آیات و احادیث قرآنی اشاره می شود، اما وجود چنین چیزهایی دلیلی بر همسو بودن اسلام و قرآن با قانون جذب نیست. نفیسه معتکف در ترجمه داستانهای راز و کتاب راز به خوبی عمل کرده است و بدون دست بردن و یا تغییر در ساختار کتاب راز، بهترین ترجمۀ ممکن را در اختیار خوانندگان فارسی زبان قرار داده است.

با ایجاد چنین احساسات و تصویرسازی هایی فرد می تواند از انرژی کائنات در مسیر تحقق اهداف خود استفاده کرده و به آرزوهای خود جامۀ تحقق بپوشانند. در کتاب راز راندا برن با سیری منطقی و به کار بردن استادانه جملات و عبارات، سعی بر این دارد تا به نیروی ذهن افراد اشاره کند و آموزش هایی را در اختیار خوانندگان خود قرار می دهد که راه گشای موفقیت در زندگی هستند. برن پس از انتشار و موفقیت کتاب راز، در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ دنباله هایی با نام های قدرت و جادو منتشر کرد. کتاب او، سپیدهدم همهچیز8، در پاییز ۲۰۲۱ منتشر شد، یک سال پیش از آنکه در ۵۹سالگی، بر اثرِ التهاب لوزالمعده، از دنیا برود. ممکن است یک سازمان در یک مرحله از عمر خود سالها باقی بماند و یا آن را ظرف چند ماه طی کند. شرکت هنوز قدرتمند است. به گونه ای که حتی فرد هم باور کند که به آرزوی خود رسیده است. این نویسنده در داستان های راز بیان می کند که هر انسانی تنها با استفاده از قدرت ذهن خودآگاه خود می تواند به تمام آرزوی هایش دست یابد. اما دیگر چیزی نمانده این ذهن به تاریخ بپوندد.

کتاب علوم نهم

Da ta has  been gen​erated ​by G᠎SA C​on te nt Gene​rator  DEMO.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروشگاه کتاب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید