کتاب آنلاین – درس‌ها تحقق‌شده از Google

شما میتوانید در برنامه کتابخوانی شنوتو به آرشیو بزرگی از پادکست ها، کتاب های صوتی و حتی موسیقی دسترسی داشته باشید. برنامه کتابخوانی شنوتو را میتوان نزدیک به پلتفرم نوار دانست؛ بستری صوتی که اجازه میدهد به آرشیوی گسترده از کتاب صوتی و پادکست دسترسی یابید. بیشتر محتوای موجود در آرشیو شنوتو را برنامه سازان رادیویی، فعالان حوزههای مختلف و پادکسترها میسازند و درواقع شنوتو به بستری تبدیل شده تا محتواسازن با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. هر دو کشور می کوشند جهان را به قالب خود ریخته و ارزشهای خود را جهانی کنند. بانک کتاب آنلاین یک وب سایت آنلاین است که می توانید هر کتابی را در سریع ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت به دنبال کتاب های محبوب و ناشناخته خریداری کنید. واقعیت این است که وقتی دولت تصمیمی میگیرد سازمان بازرسی به آن ورود پیدا میکند؛ مثلا با عرضه خودرو در بورس سازمان بازرسی که اساسا یک نهاد کارشناسی محسوب نمیشود همزمان با اجرای این تصمیم کار را متوقف کرد و این در حالی است که هیچ دلیل کارشناسی هم برای اقدام خود نداشت و حرف غلطی هم میزد، ولی به دلیل قدرتی که دارد به این موضوع ورود پیدا کرد.

خرید کتاب انجیل

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن. فیدیبو اولین سامانه Multi-Platform تولید و توزیع کتاب الکترونیکی و صوتی در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانی صنعت نشر و با رعایت کامل قانون جهانی کپیرایت طراحی شده است. این جاست که باید هر روز صبح آماده سازی واقعی را انجام دهید و سپس هر روز، به سطح بی همتایی از فکر کردن احساس کردن و تولید مهندسی حفاری رسید. در حال حاضر شاهد کاربرد گسترده میکروارگانیسمها در تولید آنتیبادیهای مونوکلونال، انسولین، هورمون رشد، اینترفرونها، آنزیمها، اسیدهای آمینه، پروتئینهای غذایی، استخراج مواد معدنی، بازیابی مواد زائد، تولید انرژی، ایجاد تعادل در مواد معدنی خاک، تولید کودهای بیولوژیک، کنترل آفات گیاهی، حذف آلودگیهای محیط و بسیاری دیگر از کابردها در هم ابعاد زندگی هستیم. فایلهای صوتی که در اپلیکیشن خلاصه در دسترس کاربران قرار میگیرد معمولاً بین ۲۰ دقیقه الی ۱ ساعت هستند که برای استفاده از آنها کافی است اشتراک تهیه کنید؛ بنابراین اگر وقت ندارید نسخه صوتی یک کتاب را به طور کامل گوش دهید از طرفی هم نمیخواهید خواندن آن کتاب را از دست بدهید توصیه میکنیم به اپلیکیشن خلاصه سر بزنید و از دستهبندیهای مختلف آن دیدن کنید. ​This  data w as wri​tt​en by G SA​ C on tent  Gener ator᠎ Demoversi on!

حتی میتوانید کتابهای مورد علاقهتان را در دستهبندیهای دلخواه ذخیره کنید که میتواند شامل ژانر یا برچسب مدنظرتان باشد. همچنین در اپلیکیشن طاقچه نیز همانند فیدیبو نسخه صوتی برخی از کتابها در دسترس کاربران قرار گرفته است بنابراین اگر وقت کافی برای خواندن کتاب الکترونیکی و فیزیکی ندارید به بخش کتاب های صوتی طاقچه سر بزنید و قسمتهایی از کتاب مورد علاقهتان را گوش کنید تا در صورت نیاز آن را تهیه کنید. اپلیکشین کتاب خوان سبکتو درواقع خلاصهای از کتاب مورد علاقهتان را به زبان شیوا و ساده بیان میکند. امکان خرید اشتراک به صورت ماهانه و سالانه در اختیارتان قرار میگیرد تا به آرشیو کتاب خوان الکترونیکی سبکتو دسترسی داشته باشید. در فیدیبو، شما به آرشیو بزرگی از کتابهای دیجیتالی دست پیدا میکنید که میتوانید آنها را با قیمتی ارزانتر از نسخههای چاپی تهیه کنید. اپلیکیشن طاقچه حدود ۵۵,۰۰۰ کتاب را در دسترس کاربران خود قرار داده است و این یعنی بزرگترین آرشیو کتاب دیجیتالی کشور، در بین تمامی اپلیکیشنها در پیشروی شما قرار دارد. آرشیو بزرگ فیدیبو شامل بیش از 50,000 کتاب، رمان و مجله فارسی است که در دسترس کاربران قرار گرفته است. اصولا به چنین نوشتارهای خلاصه شده میکروکتاب میگویند و سبکتو نیز میتواند انبوهی از میکروکتاب نوشتاری، میکروکتاب صوتی، نانوکتاب، میکرو مقاله و پادکست را در اختیاریتان قرار دهد.

ازدواج و کتاب دارای بیشتر گسترده از شما فکر می‌کنید

در این اپلیکیشن بیش از هزاران کتاب و پادکست بهصورت فایل صوتی قرار داده شده تا کاربران از آن استفاده کنند. پادکست های موجود در شنوتو به یک زمینه خلاصه نمیشوند و در حوزههای مختلفی دستهبندی شدهاند که شامل تکنولوژی، اجتماعی، هنر، مدیریت، کارآفرینی و موارد دیگر میشوند. اپلیکیشن طاقچه نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کتاب خوان و فروشگاههای آنلاین در زمینه کتاب الکترونیکی و صوتی است که علاوه بر کتاب، مجله و روزنامه نیز در آن منتشر میشود. با خرید این سرویس که در حقیقت همان خرید اشتراک است شما میتوانید با پرداخت هزینهای اندک و در مدتزمان مشخص شده به همه کتاب های الکترونیکی طاقچه دسترسی داشته باشید. درواقع کتاب های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز به زبانهای مختلف هستند و کاربران میتوانند به آرشیوی گسترده از محتوای متنی و صوتی به زبانهای گوناگون دسترسی داشته باشند. از پانل سمت چپ میتوانیم نتایج جستوجو را توسط عنوان منبع، افیلیشن، شهر و کشور محدودتر نماییم. سپس محمود پوروهاب شاعر و نویسنده کودک و نوجوان بیان کرد: از میان کتابهایی که امروز رونمایی میشود من دو کتاب شعر نوجوان، یک کتاب شهر کودک و دو کتاب شعر خردسال را خواندم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید آنلاین کتاب با تخفیف.

دیدگاهتان را بنویسید