کتاب صوتی اثر مرکب هیجان انگیز فاش شد

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی آن چه در کتاب راز وجود دارد بر محوریت یک شبه علم به نام قانون جذب است. اپلیکیشن کتاب خوان آمازون کیندل (Amazon Kindle) همانطور که از نام آن مشخص است از زیرمجموعههای شرکت آمازون محسوب میشود؛ بزرگترین خردهفروشی دنیا که چند سالی میشود در زمینههای مختلف مانند سینما، گجتهای هوشمند و موارد دیگر آغاز کرده و در حال حاضر نیز یکی از بهترین اپلیکیشنهای کتاب خوان را به کاربران سراسر دنیا ارائه میدهد. ممکن است نام اپلیکیشن کتاب خوان خلاصه را نشنیده باشید، اما بهجرئت میتوان گفت یکی از بهترین اپلیکیشن های کتابخوان است که بهصورت صوتی در دسترس قرار گرفته است. هم سویی چطور، چرا و چگونه در قالب لایه های مختلف دایره طلایی راهی برای ایجاد اعتماد است. همچنین در اپلیکیشن طاقچه نیز همانند فیدیبو نسخه صوتی برخی از کتابها در دسترس کاربران قرار گرفته است بنابراین اگر وقت کافی برای خواندن کتاب الکترونیکی و فیزیکی ندارید به بخش کتاب های صوتی طاقچه سر بزنید و قسمتهایی از کتاب مورد علاقهتان را گوش کنید تا در صورت نیاز آن را تهیه کنید. ᠎This article was written ​by GSA Conte nt ᠎Generato᠎r DE MO .

پول بیشتری می خواهید؟ دریافت تاب

علاقهمندان میتوانند از نسخهی تحت وب یا نسخهی اندروید شنوتو استفاده کرده و به پادکستها و کتاب های صوتی مورد علاقهشان دسترسی داشته باشند. و امروز آن رسانه، آن شرکت، آن مجله اگر در جست و جوی موفقیت است باید عمده فعالیتش را در فضای وب متمرکز کند. سبکتو هماکنون قابل دسترسی در پلتفرم اندروید و iOS است و البته میتوان به نسخهی تحت وب آن نیز دسترسی داشت. البته میتوان گفت که پلی بوک یکی از بهترین برنامه کتابخوانی اندروید است که در اختیارتان قرار دارد. یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کتابخوان که بهصورت صوتی در دسترس قرار گرفته، اپلیکیشن نوار است. درواقع کتاب های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز به زبانهای مختلف هستند و کاربران میتوانند به آرشیوی گسترده از محتوای متنی و صوتی به زبانهای گوناگون دسترسی داشته باشند. فرقی نمیکند که بهصورت آنلاین باشید یا آفلاین، درواقع با دانلود محتوای مدنظرتان میتوانید آرشیوی بزرگ از کتابهای صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز را جمعآوری کرده و در زمان دلخواهتان به مطالعهی آنها بپردازید. شما مانند برنامه کتاب خوانی پلی بوک گوگل میتوانید محتوای در حال خواندن را شخصیسازی کنید که شامل تنظیم سایز و نوع فونت، رنگ، نشانهگذاری و موارد دیگر میشود. Art​icle has ​be en generat ed wi th GSA C᠎on​tent Gen erat or  DE᠎MO᠎!

حتی میتوانید حالت تیره را فعال کنید تا خواندن متن در محیطی با نور کم یا مطالعه در شبهنگام فشار کمی روی چشمانتان وارد کند و مصرف انرژی باتری نیز کمتر شود. زاویه دید چهارم: میخواهم فرض را بر این بگذارم که تمام اتفاقاتی که در متن پرسش مطرح کردید باعث اثبات قانون جذب بشود. یکی دیگر از ویژگیهایی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، فرهنگنامهای هوشمند است که اجازه میدهد بخش یا قسمت کاملی از متن را به زبان دلخواهتان ترجمه کرده و حتی اطلاعات بیشتری از آن را در اختیارتان قرار دهد. لازم به ذکر است که فیدیبو اولین دستگاه کتاب خوان فارسی را در سال ۱۳۹۷ عرضه کرد تا اگر کاربران نمیخواهند از گوشی هوشمند خود برای مطالعه کتاب استفاده کنند این دستگاه خرید کتاب رایگان را جایگزین کنند. نخستین چاپخانه فارسی زبان در لیدن هلند بوده است که سه نسخه کتاب فارسی در سال 1639 چاپ کرده است. برنامه کتاب خوانی گوگل بوکز (Google Books) درواقع اپلیکیشنی است که گوگل برای علاقهمندان به کتاب های الکترونیکی ارائه کرده، البته با این تفاوت که تنها از یک یا چند زبان پشتیبانی نمیشود. در کتاب صوتی اثر مرکب متوجه می شویم که برای موفق شدن یا رسیدن به موفقیت لازم نیست کارهای عجیب و غریب یا خیلی خاصی را انجام دهیم بلکه فقط کافی است از هرجایی که هستید در هر شغل یا مکانی فقط یک پله به سمت موفق شدن قدم بردارید تا به نتیجه های درخشانی دست پیدا کنید خوب است بدانید که برای رسیدن به موفقیت هیچ موقع دیر نیست پس از همین الان شروع کنید.

خرید کتاب الکترونیکی

نوار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محتوای صوتی در ایران است که با خرید اشتراک آن میتوانید به آرشیو بزرگی از فایلهای صوتی دسترسی پیدا کنید. طاقچه بینهایت را میتوان یکی از ویژگیهای مهم اپلیکیشن طاقچه برشمرد. شاید اپلیکیشن کتابراه محبوبیت دیگر رقبایش یعنی فیدیبو و طاقچه را نداشته باشد، اما ویژگیهای مناسب و آخر هفتههای رایگانش سبب شد تا نتوانیم بهراحتی از کنار آن گذر کنیم. همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، آرشیو کم کتابهای اپلیکیشن کتابراه نسبت به سایر اپلیکیشنها سبب شده تا افراد کمتری به سراغ آن بروند اما دلایلی همچون کتابهای خوبی که در فهرست کتابهای رایگانش قرار میگیرد و یا هر هفته کتاب رایگان در اختیار کاربران قراردادن بهعنوان هدیه از جمله مواردی است که این اپلیکیشن را نسبت به سایر اپلیکیشنهای برتری میبخشد. کاربران شنوتو میتوانند به برخی از محتوای موجود در آرشیو به صورت رایگان دسترسی داشته باشند، اما برای استفاده از تمامی خدمات شنوتو باید اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کنید. نعمت الله مظفرپور در مطلبی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: نزاع ۴ دهه ای جمهوری اسلامی ایران و آمریکا یکی از دغدغه ها و پرسشهای متداول در دنیا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید