یک درس پرهزینه با این حال ارزشمند در کتاب رایگان

اگر اهل کتابهای صوتی هستید، فیدیبو یکی از تولیدکنندگان برتر کتاب و محتوای صوتی است که بهصورت اختصاصی این کتابها را ضبط میکند و برای خرید قرار میدهد؛ پس اگر وقت خواندن کتاب فیزیکی یا دیجیتالی ندارید، بد نیست به بخش کتابهای صوتی فیدیبو سر بزنید و حین کارکردن آنها را گوش دهید. برای بررسی بهترین اپلیکیشن کتاب رایگان تا انتهای این بخش همراه زومیت باشید. در آخر وارد صفحه سبد خرید شده و در کادر کد تخفیف واقع در انتهای صفحه، کد را درج و دکمه “اعمال کد” را بزنید. پس از کسر مبلغ، دکمه پرداخت نهایی را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید. شیرین جهانگیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱ هزار و ۷۴۸ دانشآموز در این شهرستان، واجد شرایط ثبتنام کتاب درسی هستند که ۸۵ درصد آنان در سامانه مربوطه ثبتنام کرده اند. به گفته مورخان زهير هنگام جنگ از طلاق و بيرون رفتن همسرش از كربلا سخن مي گفت. Th is article has been w᠎ritten by GSA Con᠎te nt G enerat or Dem​oversi᠎on !

سه نکته برای کتاب موفقیت

بله یکی از فرزندان زنان سرپرست خانوار میتونه معافیت بگیره. او از طریق یک دوربین شکاری، خانه و رفتارهای همسایگانش را تحت نظر میگیرد تا اینکه متوجه رفتوآمدهای مشکوک یکی از آنها میشود. در دیباچه ی این اثر “تولستوی” اظهار می دارد که تنها دلیل نگارش این کتاب این است که با وجود آگاهی به معنای رستگاری در جامعه ی مسیحیت و با مشاهده ی فساد مادی و اخلاقی که در آن غرق شده، او که در یک قدمی مرگ قرار دارد، نمی تواند سکوت کند. خاک هم که مدت هاست منتظر همچنین فرصتی بوده ، نهایت استفاده رو می بره . همه بخش های آن کاربردی هستند و برخی از آنها هم نکاتی را به خواننده گوشزد می کنند. برای همین است که می گویند اگر در عزاداری معصومین نمی توانید گریه کنید خود را شبیه گریه کنندگان در آورید. در سال ۱۳۹۷، فیدیبو اولین دستگاه کتابخوان فارسی را روانهی بازار کرد که مستقیم به حساب کاربری فیدیبو متصل است و کتابها را در شکل و شمایلی جمعوجور، اما خوانا دراختیار کاربران قرار میدهد و برای افرادی مناسب است که نمیخواهند دائما از گوشی همراه خود برای خواندن کتاب استفاده کنند. حال شما میتوانید با استفاده از کد تخفیف فیدیبو این پادکستها را ارزانتر از دیگران تهیه نموده و از آنها لذت ببرید.

کتاب فارسی اول دبستان

Data has been cre᠎at᠎ed ​with t he  he lp of GSA Con tent Gene rator DE MO !

از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی میشود. بیش از ۱۵ سال است که از ورود این سیستم به کشور میگذرد و هنوز تعداد بالایی از افراد ترجیح میدهند که از نزدیک کالای درخواستی را خریداری کنند. اجازهی ورود همزمان سه دستگاه به یک حساب کاربری؛ ۵. زیرا یک کتاب ممکن است توسط چندین ناشر و مترجم به چاپ رسیده و ترجمه شده باشد. در میان انبوهی از برنامههای کتابخوان، چندین گزینهی ایرانی نیز وجود دارند که با کتابخانههای عظیم خود میتوانند کاربران را راضی نگه دارند. فیدیبو این بخش را نیز پوشش داده و انواع مجلات در دستهبندیهای مختلف را برای کاربران خود قرار داده تا در کنار افزایش اطلاعات موجبات سرگرمی آنها را نیز فراهم آورد. فیدیبو به تازگی بخش جدیدی به نام فیدی پلاس را به اپلیکیشن خود اضافه نموده است که در این بخش با تهیه اشتراک میتوانید به محتواهای موردنظر خود دسترسی داشته باشید. همچنین کدهای تخفیف فیدیبو دارای بازه زمانی میباشند که در صورت تمام شدن آن با خطا مواجه میشوید که برای رفع آن کافیست فیدیبو را در موپُن جستجو کنید.

در قدم بعدی از طریق دکمه ورود، موجود در گوشه چپ بالای صفحه وارد حساب کاربری خود شوید و یا در صورت نداشتن حساب، ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که سفارشات بالای 500 هزار تومان به صورت رایگان ارسال میشوند. زمانی که یک درخواست کتاب به یابش ارسال می شود، ابتدا بررسی میکنیم که مطمئن شویم کتاب نسخه ی الکترونیکی دارد، سپس تلاش ما بر این است تا همه پایگاه هایی که این کتاب را عرضه می کنند بررسی نموده و از ناشر یا پایگاهی که دسترسی بهتری داریم آنرا تهیه نماییم. شما می توانید تنها با چند کلیک، کتابهای دست دوم خود را بفروشید و با استفاده از خدمات سایت ریباکس مجددا عناوین کتابهای جدید مورد نیاز خود را تهیه کنید و برای آنها قیمتهای بسیاری پایینی پرداخت کنید. همچنین اگر کد تخفیف شما اولین خرید و حساب کاربری غیراول باشد، با ایجاد حساب کاربری جدید میتوانید از آن بهرهمند شوید. هنگامی که کاربر اپلیکیشن نوار را روی گوشی هوشمند خود نصب میکند، میتواند بهراحتی به جدیدترین کتابها، سریالها و خلاصه کتابهای صوتی دسترسی داشته باشد؛ همچنین بهترین پادکست های روز نیز در آن بهروز میشوند و آماده گوش داده شدن هستند.

3 نوع کتاب آنلاین: کدام یک بیشترین بهره را خواهد برد نقد استفاده کرد؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کتاب طلا لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید