10 دقیقه دیگر، می‌خواهم به شما ارائه می‌دهم حقیقت درباره کتاب صوتی

در ژانویهی ۲۰۱۰، اپل سرویس خرید و مطالعهی کتاب خود، یعنی Apple Books را رونمایی کرد؛ البته در آن زمان، این سرویس iBooks نام داشت. طاقچه امکان ارائهی حدود ۵۰ هزار کتاب را فراهم کرده است و این میتواند تقریباً بزرگترین آرشیو کتاب دیجیتالی در تمامی اپلیکیشنهای ایرانی باشد. شنوتو تقریباً عملکردی مشابه نوار دارد. اپلیکیشن کیندل تقریباً هر کتابی که دوست دارید، در بایگانی و کتابخانهاش برایتان قرار داده است و با هوش مصنوعی فوقالعادهاش، سبک و سیاق شما را شناسایی و بعد از آن چندین کتاب دیگر به شما معرفی میکند تا بتوانید مدام در حال خواندن کتابهایی باشید که دوست دارید و از آنها لذت میبرید. همکاران ما از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر مشغول به فعالیت هستند. با نصب اپلیکیشن کتابخوان مذکور به فایلهای ۲۰ دقیقه الی یک ساعتی دسترسی خواهید داشت که به صورت خلاصه و صوتی کتاب مورد نظرتان را شرح میدهند تا متوجه شوید در ذهن نویسنده چه میگذشته است. علاوهبراین، بیش از ۳۰۰ هزار کتاب صوتی در Nook آپلود شده که منتظر هستند توسط شما کشف شوند. یکی از نکات جالب Nook این است که میتواند در تمام دستگاههای شما همگامسازی شود تا دیگر نگران جابهجا شدن آخرین صفحهای که خواندید نباشید.

ثبت نام کتاب درسی

​Th is h as been c re​ated  by GSA C on᠎tent᠎ G​en​er at᠎or  DEMO .

در نهایت باید گفت، توسعهدهندگان Nook ادعا میکنند که مجموعهی موجود به کمک توصیههای کتابفروشان متخصص و با تجربه جمعآوری شده است. برخی مواقع اگر هم دستاوردی ارزشمند داشتیم بعضا به قیمت آسیب دیدن برخی ساحتها و اهداف دیگر حاصل شده است و موفق نبوده ایم نقطه متناسبی از اهداف بلند مدت و میان مدت و کوتاه مدت حاصل نمائیم.(رعایت این نقطه تناسب در بین اهداف آمریکا یکی از دغدغه های بزرگ کیسینجر بوده است.) در خصوص مشکلات اردوگاه چپ، قابل ذکر اینکه بر حسب تصور مارکس بنا بود انقلاب مارکسیستی اول در کشورهای سرمایه داری(که سرمایه داری به مانند میوه ای رسیده باشد) رخ دهد ولی بدون طی مراحل مقتضی در روسیه رخ داد. از جمله کتابهای جان مکسول میتوان به 21 قانون انکارناپذیر رهبری، 21 صفت ضروری یک رهبر، 15 قانون ارزشمند رشد، 5 سطح رهبری ، رهبری طلایی، رهبری 360 درجه، مدیریت نگرش، آنچه رهبران باید بدانند و غیره اشاره کرد. همچنین باید به این مسئله اشاره کرد که کاربران با خرید اشتراک با کمترین هزینه به بسیاری از کتابهای صوتی موجود دسترسی خواهند داشت. Po​st w as g​en᠎erated with t᠎he he᠎lp of G​SA  Con te᠎nt​ Gen erat or Demoversion!

کارایی اپ خلاصه به سبکتو که پیشتر معرفی شد شباهت دارد و تفاوت آنها در متنی و صوتی بود فایلهای ارائه شده است. نهایتا یکی از والدین میتوانند کودکشان را در این باغ همراهی کنند. کودک را در حین شنیدن قصه صوتی کودکانه همراهی کنید و پس از داستان نتیجه های آموزشی و مفید را برای او بگویید؛ این کار را در چند قصه جدید تکرار کنید و پس از آن از کودک خود بخواهید که خودش از داستان نتیجه گیری کرده و برای شما تعریف کند؛ این کار به تقویت خلاقیت و بالا رفتن قدرت حل مسئله در کودکان کمک زیادی خواهد کرد. با نصب اپلیکیشن مذکور به کاملترین آرشیو صوتی فارسی دسترسی خواهید داشت. اپل بوک هم از آرشیو بسیار قدرتمند و فهرست مفصلی بهرهمند است که این اپلیکیشن را به یکی از اپلیکیشنهای کتابخوان برتر و رایگان iOS تبدیل میکند. برای خرید و مطالعهی کتاب، گوگل با Google Play Books یکی از پشتیبانیهای قدرتمند ممکن از ایجاد کتابخانه و آرشیو قدرتمند کتابهای دیجیتال را فراهم کرده است. کتاب دلخواهتان را بخرید و مستقیماً آن را ازطریق کتابخانهی خود دانلود و مطالعه کنید؛ ۲.

کتاب برای دلار کتاب استراتژی}

این اپلیکیشن قابلیتی ایجاد میکند که کتابخانهی دیجیتالی خود را قفسهبندی و براساس ژانر و موضوع دلخواه آنها را دستهبندی کنید. هرچند مطالعه از آن آگاه است که ساختار بازار نشر الکترونیکی در ایران هنوز در مراحل اولیة توسعه و تکامل خود است ( و لذا مقایسة این مجموعه کشورها با ایران مشکلاتی دارد) اما به هر حال سعی کرده است در چارچوب اطلاعات موجود و با اغماض از بعضی تفاوتهای کلیدی، اطلاعات را پردازش و نتایج را مقایسه کند. اپ FBReader یا Favorite Book Reader برنامه کتابخوان الکترونیکی است که میتواند کتابخانه، نشانکها و دیگر موارد را با سرویس ابری مبتنی بر گوگل درایو خود همگام کند. این اپلیکیشن طراحی کاربری بسیار قدرتمندی دارد که هر کاربری میتواند بهراحتی با آن ارتباط برقرار کند و از آن خسته نشود. اگر طراح گرافیک دارید، میتوانید خودتان تصاویر کتاب را طراحی کنید؛ در غیر این صورت میتوانید از تصاویر سایتهای رایگان استفاده کنید. اپلیکیشن مذکور بهگونهای طراحی شده که میتوان به کمک آن در کمترین زمان ممکن خلاصهای از کتاب مورد نظر را متوجه شد. حتی میکروکتابهای موجود در سبکتو میتوانند به شما کمک کنند کتابهایی که پیشتر بهطور کامل خواندهاید را دوباره و در زمان بسیار کمتری مرور کرده و نکات مهم آن را به خاطر بیاورید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید آنلاین کتاب با تخفیف.

دیدگاهتان را بنویسید