6 کارهای بسیار ساده ای که می توانید برای صرفه جویی در خرید کتاب انجام دهید

چرا برخی از دانش آموزان کتاب های درسی خود را دریافت نکرده اند؟ به گزارش خبرگزاری مهر، اسفندیار گنجی در سخنانی ضمن بیان اهمیت کتب درسی در روند آموزش به عنوان یکی از ارکان اساسی، گفت: آموزش و پرورش لرستان از ابتدای زمان ثبت نام تمام تلاش خود را جهت پوشش حداکثری دانش آموزان جهت دریافت کتب مورد نظر انجام داده است. به زعم بنده تنها راه نجات دولت نیز این است که به سمت مولدسازی داراییهای راکد خود برود و بخشی از این داراییها را در قالب کاهش هزینههای زندگی مردم شامل اجرای پروژههای مسکن سازی مورد استفاده قرار دهد و یا اینکه با استفاده از این زمینها پروژههای عمومی و زیرساختی مثل مدارس، بیمارستان ها، راهها و سدها را تکمیل کند. «دیگر استفاده از مغز برای ذخیره اطلاعات چندان کارآمد نیست» جملهای که از پیتر سودرمن نویسنده نشریه صحنه آمریکایی وام میگیرد. سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، از آغاز ثبت سفارش کتابهای درسی برای تمام پایهها و رشتههای تحصیلی خبر داد و اعلام کرد ثبت نام پایههای ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر آغاز میشود. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان جامانده در همه مقاطع تحصیلی و همه پایهها که تاکنون برای خرید کتابهای درسی خود اقدام نکرده اند تا ۳۱ شهریور مهلت دارند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتابهای درسی خود را ثبت کنند. Data h​as ᠎be​en gen erated ​with the ᠎help of G᠎SA Content Gene rato r  DE᠎MO.

خرید کتابخانه

ثبت سفارش و خرید کتابهای درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای تمام پایهها و رشتههای تحصیلی – به استثنای پایههای ورودی اول، هفتم و دهم – از امروز، یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه آغاز میشود. با اعلام سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، ثبت سفارش دانشآموزان ورودی پایههای اول، هفتم و دهم از امروز پنجم تیر آغاز خواهد شد و و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، طبق جدول زمانبندی اعلامی از سوی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، ثبت سفارش دانشآموزان ورودی پایههای اول، هفتم و دهم از امروز پنجم تیرماه و پس از ثبتنام در مدرسه شروع خواهد شد و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نجم الدین فلاح شکراوی گفت: طبق زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۰ شهریورماه توزیع کتابهای درسی در تمام مدارس آغاز خواهد شد و این فرایند تا یکم مهر ادامه دارد. مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانشآموزانی که تاکنون به هر علت موفق نشدهاند ثبت سفارش کتابهای درسی خود را انجام دهند، تا ۳۱ شهریور برای این کار فرصت دارند. ثبت سفارش اینترنتی کتاب درسی دانشآموزان پایه اول، هفتم و دهم از امروز یکشنبه، پنجم تیرماه آغاز شد.

ثبت سفارش اینترنتی کتاب درسی دانشآموزان پایه اول، هفتم و دهم از روز یکشنبه آینده، پنجم تیرماه آغاز میشود. ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایههای اول، هفتم و دهم که از پنجم تیرماه آغاز شده بود تا ۱۱شهریور ادامه دارد. کریم سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان و والدین دانش آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام نکرده اند، تا ۳۱ شهریورماه جاری فرصت دارند به سامانه سفارش کتاب مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شخصی و پایه تحصیلی دانشآموز کتاب خود را سفارش دهند. مهدی منتجب گفت: استان اصفهان حدود ۹۶۰ هزار دانشآموز و حدود ۵ هزار و ۲۰۰ مدرسه دارد. هوشنگ احسانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۸۰ درصد کتاب های درسی در اختیار مدارس استان قرار گرفته و سامانه سیدا به منظور صدور حواله کتاب و ثبت نام در سطح استان فعال است. زیرا ابتدا باید احراز هویت دانشآموزان از طریق سیدا انجام، اطلاعات آنها ثبت و سپس اطلاعات از طریق سیدا به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال شود.

Th​is w᠎as g᠎ener ated ᠎with GSA Con​te​nt Generat or​ D em oversion!

وقتی حرف از پشتیبانی میزنیم دقیقا چیکار باید بکنیم تا مشتری از خدمات ما راضی باشه. معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد تاکنون ۴۶۱هزار نفر از اتباع خارجی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت و دریافت کرده اند. از دیگر سایتهای خرید کتاب آنلاین میتوان به سایت آدینه بوک اشاره کرد که مانند بسیاری از سایتهای خرید کتاب آنلاین، کتابها را براساس ادبیات، تاریخ، سیاست، روانشناسی و سایر موضوعات دستهبندی کرده است. برای دسترسی از طریق اکانت دانشگاهی، در سمت راست بالای صفحه، آیکون موسسه را انتخاب کرده و گزینه Check access را بزنید تا به صفحه مربوطه وارد شوید. بسیار مهم است ما نیز بتوانیم وارد دالان فکری آمریکا بشویم و درک کنیم آنها چه می گویند و چگونه می اندیشند. اگر بعد از دیدن طرح پیشنهادی ما، ازش خوشتون نیومد و درخواست تغییرات داشتید، کافیه دلیلش رو به ما بفرمایید تا به سمت اجرای درخواست ویرایش طبق سلیقه شما پیش بریم و به رایگان اون تغییرات رو بر روی طرح شما اعمال کنیم. شک نکنید این فروشگاه تا زمانی که سفارش تون رو تحویل بگیرید و حتی چند وقت بعد از تحویل سفارش به شما متعهد هستش تا سفارشات شما رو کاملا سالم تحویل شما بده.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه کتاب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید