7 نکات نجات بخش درباره کتاب

بخش کتاب های روان شناسی و موفقیت می باشد. اقدام به ارائه کتابهای خود به صورت این ناشر از سال ۵۰۰۰ عنوان کتاب الکترونیکی در نموده و در حال حاضر حدود موضوعات ریاضیات ، فیزیک، شیمی، مواد، نانو تکنولوژی، کامپیوتر، محیط زیست، مهندسی، علوم طبیعی، اقتصاد و مدیریت، جامعه شناسی و علوم اجتماعی همراه با قابلیت های منحصر به فرد تولید کرده است. برای خرید و دانلود کتاب الکترونیکی خارجی از هر یک انتشارات پیرسون، تیلور اند فرانسیس، الزویر، ولترز کلوور، راتلج، CRCnetBASE، World Scientific با ما مکاتبه کنبد. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن. چرا باید به دیدار سنگ گوری برود که نام مادرش بر آن حک شده بود؟ یکی از برترین ویژگیهای طاقچه طی این چند سال اخیر، ایجاد کتابخانه همگانی مجازی بود که به این وسیله کاربران میتوانند با پرداخت مبلغی به طور ماهیانه یا سالیانه، به بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب غیررایگان دسترسی داشته باشند. ۲۵۰۰۰ عنوان کتاب در موضوعات علوم امکان دسترسی به بیش از انسانی، جامعه شناسی، علوم رفتاری، علوم پزشکی، مهندسی، حقوق، هنر ، فرهنگ و رسانه و … اپ طاقچه یکی از اولین اپلیکیشنهای کتابخوان بود که ابتدا با نام «کتاب من» عرضه شد و سپس به «طاقچه» تغییر نام داد.

را به صورت خلاصه بخوانند.

این اپلیکیشن از سال ۱۳۹۵ توسط دیجیکالا خریداری شد و ۲ سال بعد اولین دستگاه کتابخوان فارسی را با نام «فیدیبوک» به بازار عرضه کرد. البته این رقم در مقایسه با بازار فروش کتابهای چاپی زیاد نیست. درحالیکه امروزه کاغذهای بالکی کتابهای سنگین چاپی گذشته را به کتابهایی سبک با قابلیتهای بیشتری برای حمل و در دست گرفتن تبدیل کردهاند، افزایش قیمت کاغذ در ماههای اخیر بازار نشر ایران را دستخوش نگرانی کرده. یکی دیگر از قابلیتهای جالب این برنامه امکان به اشتراکگذاری بخشهایی از کتابها در شبکههای احتماعی با دیگران است. قابلیتهای متعدد باعث شده نام طاقچه در لیست بهترین اپلیکیشن کتاب قرار بگیرد. هدف اپلیکیشن مذکور این است که به مردم کمک کند حتی در روزهای شلوغ و پرازدغدغه یک کتاب را به صورت خلاصه بخوانند. او حتی آن را در قسمتهای پوشیدهی بدنش نیز حس میکرد: حسی مطبوع و نوعی هیجان سرتاسر بدنش را فراگرفت. می باشید، حتما در روند ثبت سفارش، کد تخفیف خود را در قسمت «کوپن تخفیف» ثبت نمایید. This content was do​ne with GSA Content G​en᠎erat or D​emover sion!

میتوانید از برنامه Play Books به آن دسترسی داشته باشید، که اگر آن را نداریم، میتوانید آن را در خود فروشگاه برنامه دانلود کنید. طاقچه امکان دانلود قانونی ۷۵۰۰۰ کتاب متنی و صوتی را در اختیار کاربران خود قرار داده و کاربران میتوانند بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند. حوادثی که خانواده یهودی آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داده و باعث زنده شدن خاطرات دفنشده میشود. امیدواریم که مسیر پیش رو را بهخوبی برایتان شرح داده باشیم و ابهامی باقی نمانده باشد. کلیه نسخه های کتابهای خارجی با فرمت PDf و یا دیگر فرمتهای رایج در ایبوک برایتان تهیه می شود و پس از واریز هزینه می توانید ایبوک را در ایمیل خود دریافت کنید. اگر نمیخواهید متن نمونه را بخوانید میتوانید در همان صفحهی اصلی کتاب روی «خرید» کلیک کند و مراحلش را کامل کنید. اگر این مقاله را مطالعه کرده باشید ما دو کتاب در مورد قانون مدنی برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

قانون کشش, قانون طبیعت است و مثل آن استثناء ناپذیر است. با اين حساب ميتوان ردپاي آشپز قانون جمعيت را در دولت سايه جليلي نيز جستوجو كرد. در چند ماه اخیر، فیدیبو نیز مانند طاقچه به ساختن یک کتابخانه همگانی مجازی رو آورده و با پرداخت حق عضویت، میتوانید در این کتابخانه عضو شده و کتابهای بسیار زیادی را که به صورت رایگان در آن قرار گرفتهاند مطالعه کنید. همچنین میتوانید قسمتهایی از کتاب را که توجهتان را جلب کرده، هایلایت و نشانهگذاری کنید. »(وبسایت راهپرداخت) فایلهایی که گفته میشود ۶۰ درصدشان پس از دانلود خوانده نشده باقی میمانند. دانلود کتاب خارجی از Elsevier با ارسال مشخصات ایبوک انجام می شود. برای خرید و دانلود ایبوک خارجی از Wolters Kluwer با ما مکاتبه کنید. در سبکتو میتوانید میکروکتابهای نوشتاری، میکروکتابهای صوتی، نانوکتاب، میکرو مقاله و پادکستهای بسیار زیادی پیدا کنید. برای سفارش کتاب های اورجینال و زبان اصلی و رفرنس های روز دنیا با بهترین کیفیت در قالب فرمت PDF، فقط کافیست مشخصات کتاب را برای ما ارسال کنید.

راهنمای چنگیزخان برای خرید کتاب Excellence

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کتاب اینترنتی رایگان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید