9 روش برای درک تاب بدون Breaking A Sweat

قرار گرفته و با این که برخی از کتاب ها را باید خریداری کنید، اما کتاب های صوتی رایگان زیادی نیز برای دانلود وجود دارند. هوا هر طور که میخواست باشد، برای پدرم مهم نبود. در صورتی که برای مثال، موضوع کتاب الکترونیکی راجع به ورزش حرفهای باشد و یکی از فصلها درباره لیگ برتر فوتبال باشد، باید زیرفصلهایی برای تیمهای مختلف شرکت کننده در لیگ برتر فوتبال در نظر گرفته شوند. آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم. همچنین میتوان یک تصویر جلد (Cover) را هم برای کتاب الکترونیکی EPUB خود در قسمت گزینههای بخش Setup در پنجره Export Options انتخاب کرد. می توانید به داستانی فکرکنید که در آن یک روباه کوچولو در صحرا زندگی می کند و به مدرسه می رود در مدرسه تعدادی از بچه ها و هم مدرسه ای ها، روباه کوچولو را اذیت می کنند و خوراکی هایی که مادر روباه کوچولو برای او گذاشته را از او می گیرند. مدیران به جنگ با دیگران مشغول می شوند و به جای تلاش برای بهبود محصولات و افزایش درآمد، برای بقای شخصی، آن هم به قیمت بی اعتبارسازی دیگری، با یکدیگر جدال می کنند.

الکترونیکی هم بسیار تاثیرگذار است.

این نوع کتاب در واقع به صورت دیجیتالی برای دستگاههایی چون کامپیوتر شخصی، گوشی هوشمند و تبلت تولید میشود که از کتابهای الکترونیکی پشتیبانی میکنند. لازم به ذکر است؛ این پروژه به هدف کمک به حفظ محیط زیست و افزایش سرانه مطالعه کشور دست به تولید کتاب های الکترونیک و صوتی زده و با رعایت قانون جهانی کپی رایت، قدمی بزرگ در افزایش سطح فرهنگ کتابخوانی کشور داشته است. قانون جذب به نظرم همون توکل خاصه. فارق از اینکه موضوع ebook مربوطه چه باشد، تحقیق و پژوهش، بخش مهمی از ساخت ebook به حساب میآید. در صورتی که قصد بهروزرسانی صفحه محتوا پس از این وجود داشته باشد، میتوان این کار را به راحتی به وسیله منوی Layout و قسمت «Update Table of Contents» انجام داد. ساختار ebook معمولاً بسته به این که موضوع کتاب چه باشد، مشابه ساختار یک رمان یا کتاب چاپی است. مشابه یک پست وبلاگ، شکستن محتوا به بخشهای کوچکتر با استفاده از زیر عنوانها یا همان زیر تیترها در یک کتاب الکترونیکی هم بسیار تاثیرگذار است. Data w as cre᠎ated with t​he help of GSA C ontent Gen᠎erator Demover sion!

در نظر داشته باشید که هر لینک هدیه تنها یک بار و برای یک حساب کاربری قابل استفاده است. گزینههای بیشتری برای EPUB مربوطه در سربرگهای Image و Advanced در منوی سمت چپ وجود دارد. در غیر اینصورت، میتوان به پوشهای رفت که فایل EPUB ما در آن ذخیره شده است و در آنجا آن را باز کرد. در پنجرهای که باز میشود، میتوان عنوان ToC خود را در قسمت «Title» وارد کرد. سپس: تمرینات آن قسمت را حل کنین تا به انتهای آن قسمت برسین. در انتهای این مقاله به معرفی ایدههای بیشتری برای ساخت ebook پرداخته شده است. همچنین میتوان تنظیمات لازم را برای استایل ورودی یا همان «Entry Style» نیز انجام داد. بهتر است تنظیمات انجام شده را در یک برنامه کتابخوان یا تبلت پیش از بارگذاری (آپلود) فایل ebook در یک فروشگاه کتاب الکترونیکی آزمایش کرد. نویسنده در کتاب خود نشان میدهد چگونه سوگیریها ما را از دیدن حقایق جهان بازمیدارد و باعث ایجاد انواع سوءتفاهمها، پیشداوریها و تصورات نادرست میشود. بدون شما، هیچ کتابی نمی تواند معنای واقعی موفقیت را بیان کند، و هیچ رژیم غذایی نمی تواند بدون اراده شما باعث کاهش وزن شما شود.

برای توضیح بیشتر عرض کنیم که هر کتابی ممکن است در فرایند چاپ دچار زخمهای ریز و درشت شود. EPUB 2.0.1 برای کتابخوانها و دستگاههای قدیمیتر مناسب است، در حالی که EPUB 3.0 نسخه جدیدتری به حساب میآید (این همچنین نسخهای است که در حال حاضر در اکثر فروشگاههای ebook ترجیح داده میشود). در قالب EPUB، ناوبری در طول سند کتاب الکترونیکی مربوطه با استفاده از یک فهرست محتوای مبتنی بر استایل انجام میشود. در این مرحله نیاز به تنظیم و ساخت یک فهرست مطالب (ToC) برای کتاب مربوطه حتی در صورتی وجود دارد که پیش از این هم یک صفحه فهرست مطالب ایجاد شده باشد. کاهش نسبت تصویر یا همان رزولوشن تا ۷۲ ppi به کاهش اندازه EPUB کمک خواهد کرد و برای اکثر دستگاههای کتابخوان کاملاً مناسب خواهد بود. Export» رفت، ebook خود را نامگذری و در منوی Format قالب EPUB را انتخاب کرد. اکنون همه چیز برای استخراج سند مربوطه در قالب EPUB آماده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کتاب با تخفیف وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید